18-Son

2.9K 120 115
                                    

-Sarada Uchiha-

Elimdeki pandalı anahtarlığa bakıyordum.Bakıyor,bakıyordum..Neden bunu bana vermişti?Amacı neydi?İlk karşılaştığımızda bana iğrenç davranıyordu.Şimdi ne değişmişti?O kötü çocuk halleri değişmiş miydi yoksa?Yavaş yavaş eski haline mi dönüyordu?Yoksa karanlık tarafını saklamaya mı çalışıyordu? Sanırım cevap evet idi.

"Yine burdasın!"dedim sinirle.Onu arıyordum ve yine aynı yıkık depo da yine aynı haydut tipli çocuklarla bulmuştum.

Beni görür görmez elini arkasına götürdü.Bir şey sakladığı belliydi.

"Sen de yine burdasın."dedi sırıtarak.

"Sakladığın ne?"diye sordum ona yaklaşarak.

"Hiçbir şey sakladığım yok."dedi ve elindeki ne olduğunu bilmediğim şeyi yere bırakıp üstüne bastı.

"Yanıma gelsene sen."dedim.

"Emriniz olur"dedi ve ayakkabısıyla o şeyi geri ittirdi.O tam yanıma gelirken hızla o "şey"in gittiği yere doğru koştum.
İ-İzmarit?

"Siktir."dedi sinirle.
Beynimden kan fırlayacak duruma gelmiştim.Bağırdım.

"SİGARA MI İÇİYORSUN BEYİNSİZ?!"

"S-Sadece arada.."dedi.Korkmuş gibiydi.

''S-Sen SALAK mısın?''dedim sinirle.Ne diyeceğimi bilememiş bi duruma gelmiştim.Yine şu kötü çocuk tripleri..Kono-sensei hiç iyi bakamamış bu çocuğa.Bu salak ne yapmak istiyordu anlayamıyordum.Derin bir nefes aldım.

''Çocuktan da betersin.Tek bildiğin saçma sapan şeyler yapmak.Beni..''dedim.''Sonunda kendinden nefret ettireceksin.''

Kaşlarını çattı.Yanıma gelmek için birkaç adım attı.

''Et o zaman.''dedi sinirle.''Edebilirsen et,Sarada.''

Bir hışımla elini cebine götürdü.Elini sıkıca tutup cebindeki olası çakmağı almasını engelledim.

''Bitti.''dedi.''Bana yakalandın ve sigarayla vedalaşma vakti.Benden asla kurtulamazsın.''

''OF,SARADA!''deyip bağırdıktan sonra emirlerime uyan küçük bir köpek gibi başını eğdi.Bence bunu bilerek yapıyordu..Herneyse.

''Tamam..İstediğin gibi olsun.Zaten sadece arada...içiyordum."dedi.

Alay edercesine  gülümsedim.Cebindeki paketi ve çakmağı bana verdi.Ben de hemen imha ettim.(keke)

''İyice pisliğe dönmüşsün.''dedim.''Senden koca falan olmaz..Kesinlikle olmaz.''

''Bu niye seni ilgilendiriyor?''diye sorduğundaysa kala kaldım.

''S-Sadece öylesine söyledim,Boruto!''dedim.Çünkü öylesine söylemiştim.Yani öylesine işte!

''Neyse..''dedim.''Salak salak davranmayı bırak artık.Gerçekten...beni çok sinir ediyorsun.Öyle çok ediyorsun ki hergün buraya gelmekten kendimi alıkoyamıyorum.Şimdi gidiyoruz.''dedim ve tişörtünden tutup sürüklemeye başladım.

''Nereye?''dedi muzipçe gülerek.

''Açım.''dediğimdeyse de kocaman bir kahkaha attı.

Boruto&Sarada (BoruSara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin