Selamlaar!Öncelikle bir kaç kitap önerim olacak lütfen burayı okumayı geçmeyin!Zaten kısacık ve belki de çok sevdiğiniz kitaplardan olacak,değil mi ama?
İlk sırada çok yakın arkadaşım olan homoestazi nin daha yeni yazmaya başladığı ''Suikastçını aşığı'' adlı boy x boy (yaoi) kitabı var.Fujoshiler ilk bölüme bakın derim.Çok heyecanlı olacak gibi :))
İkinci sırada @yatorizm adlı tatliş okuyucumun ''You Must Love''(SasuSaku)adlı romantik kitabı yer alıyor.
Vee @KawaiiNamikazee ve @Borusara_ adlı diğer okuyucularımın da tüm kitaplarını öneriyorum :D Lütfeen bakmayan olmasın!!
-Sarada Uchiha-
Yatağımda sırt üstü uzanmış,odamın tavanına bakarken saçma sapan kıkırdayıp duruyordum.Ve bu benim isteğimle gerçekleşmiyordu.Yani sonuçta artık bir ''sevgilim'' vardı.İnsanın sevgilisi olunca ne yapardı?Ne yapması gerekirdi daha doğrusu?Ve şimdiden bile Boruto'yu özlemiştim.Çok saçma değil miydi bu?
Üstelik Boruto mesaj bile atmamıştı ve ben ''sevgili olmak'' konusundaki şeyleri kimseye soramazdım.Yani daha başkalarına bahsetmemiz gerektiğinden bile emin değildim.Bundan dolayı da çok saçma bir şey yaptım..Telefonumu elime aldım ve Boruto'yu aradım.Birkaç dakika sonra nefes nefese telefonu açtı.
Nefes nefese mi ? -_-
''Alo,S-Sarada.''dedi gergin ve kesik kesik bir ses tonuyla.Sarada mı?Aşkım ya da canım demiyor muymuşuz yani.Oh böyle çok daha iyi oldu.
''Napıyorsun?''dedim sert bir ses tonuyla.Sesimdeki sertiği farketmiş olacak ki ses tonu normale dönmüştü.
''Spor yapıyordum,sen ne yapıyorsun?''Ben bir süre cevap vermek için duraksayınca devam etti.
''Beni mi düşünüyordun yoksa?'' Piç piç sırıttığını hissedebiliyordum.Ve tam üstüne bastı ahmak.
''H-Hayır..''dedim inandırıcı olmaya çalışarak.
''Bende seni özledim.''dedi.Ama ben onu özlediğimi bile söylememiştim daha..
''Ş-Şey...bana anlatmanı istediğim bir şey var.B-Bugün buluşabilir miyiz?''
BUNU SÖYLEMEK BİLE BU KADAR ZOR GELİRKEN NASIL TAM ANLAMIYLA SEVGİLİ OLACAKTIK Kİ BİZ?
''Tamam.10 dakikaya oradayım.''dedi ve yüzüme kapattı..
Buraya mı gelecekti?Yani gene pencereden içeri girecekti.Ve 10 dakika mı?Benim hazırlanmam 1 saattan fazla sürerdi zaten!
...
Işık hızıyla pijamalarımdan kurtulduğumda kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı bile.Resmi olarak sevgili olduğumuzdan beri ilk defa aynı ortamda başbaşa bulunacaktık.Altımı giyip sadece yarım sporcu atletiyle kaldığımda bir anda pencere açıldı ve Boruto odamın içine atladı.
Yüzünü bana çevirmesiyle çığlık bile atamadan refleks olarak yanağına sert bir yumruk atmam bir oldu.Çığlık atamazdım çünkü annemler aşağıdaydı.Ve duyarlarsa işler çığrından çıkabilirdi.
''GERİZEKALI DÖN ARKANI!''dedim sert fısıltılarla önümü kapatmaya çalışırken.
''Ö-Özür dilerim..''dedi arkasını döndüğünde.Aslında çok kötü bir şekilde basmamıştı ama gene de çok sinirlenmiştim.Öyle sinirlenmiştim ki gözlerim dolmuştu bile.
Üstümü giyiyip derin bir nefes aldığımda ona döndüm ve sakin kalmaya çalışarak
''10 dakika..demiştin.''dedim ve devam ettim.''AMA SEN 2 DAKIKADA BURAYA GELDIN!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.