Merhabalar..
Çok çok uzun zaman oldu 1 seneyi geçti neredeyse.Bu süre zarfında umarım unutmamışsınızdır beni.Elimden geleni yapıp yeni bölümü güzel yazmaya çalıştım ama sanırım olmadı.Eskisi gibi yazabileceğimi zannetmiyorum artık en uygun zamanda final verip "En sevmediğim sensin." adlı hikayeme odaklanmayı düşünüyorum sizin bu konda düşünceleriniz nelerdir?Ayrıca geç olduğu için çok üzgünüm ne derseniz kabulum.Sizi çok seviyorum,teşekkür ederim!!Bu arada Boruto animesi her çarşamba (perşembe de olabilir) Türkanime.tv de izlemeyenlere duyurulur!!
-Sarada Uchiha-
"Ciddi ciddi evlenir miyiz,Boruto?"dedim gökyüzüne bakarken.Yedincinin heykelden suratının üstüne yayılmış yıldızlara bakıyorduk Boruto'yla."Neden olmasın?"dedi gülümseyerek."Aslında...Evlilikten korkan biriyim.Ama evleniceksem de bu senden başkası olamaz,Sarada."dedi
Gülümsedim.Birkaç saniye sonra yüzüm düştü.
"Umarım söylediklerin laftan ibaret değildir."
Elimi tuttu.Romantik bir şeyler geliyor gibiydi.Bana yaklaştı,yaklaştı.Gözlerimi kapadım.Kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı.Öpücek miydi?Kesinlikle öpücekti ehehe.Ben heyecandan ölmek üzereyken yanağıma bir şamar geçirdi."NAPIYORSUN LAN MANYAK HERİF?!"
Beni tokatlamıştı ruh hastası herif."Beynini sikeyim,Sarada.Senin için yaptıklarımı düşün bi."
Bağırıyordu.
"Imırım siylidiklirin liftin ibirit diğildir.ÖYLE Mİ?ÖYLE Mİ SENCE GERİZEKALI DİŞİ SENİ!?""T-Tamam..Bağırıp durma Boruto."
ACAYİP TIRSMIŞTIM.Boruto çok korkunç görünüyordu.Beni tokatlamıştı amk."LAFTAN İBARETMİŞMİŞ.Gel lan gel gidiyoruz."
Kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı.
"N-Nereye gidiyoruz?"
Yüzünü bana döndü.
"Evlenmeye."dedi.Sesi biraz daha yumuşamış gibiydi."Evet,Sarada Uchiha,sana şuan burada evlenme teklifi ediyorum."
Donup kaldım.Ne demişti bu böyle?Daha önemlisi 5 dakika önce beni tokatlamıştı amk."Noldu?Nefesin kesildi.Havalıyım dimi?"
Piç piç sırıtıp kahkaha atmaya başladı.
Şimdi sıra bendeydi ama dimi?...
Dejavu mu bu acaba?
Daha önce de böyle bir şey yaşanmıştı galiba.
Annemle babam yatak odasında uyuyorlardı.Bu sefer kapıyı kullanmak daha mantıklı olurdu.
Borutoyu yerde sürükleye sürükleye odama getirdim.YA SADECE 1 YUMRUKLA NASIL BAYILMIŞTI BU ÇOCUK?
Alt tarafı bi kere vurdum o kadar.Bir de babamın öğrencisi Yedincinin oğlu olucak.Ne narin çocuk.Biraz sonra Boruto'yu yatağıma yatırabilmiştim.
Nasıl kendine gelebilirdi acaba?
Babamlar bu "halde" olduğumuzu görürlerse çok yanlış anlayabilirlerdi.Babam Boruto'yu öldürmeden durmazdı.
Yatağımı koca cüssesiyle sahiplenmiş Boruto'dan garip sesler gelmeye başladı."Suğğpg"
Ha?
"Suğğpptğğ"Duymak için yüzümü iyice yüzüne yaklaştırdım.Ani bir hamleyle beni çekip yanına yatırdı.
"N-Napıyorsun?"dememle ağzımı kapatması bir oldu.
"Annenler duysa pek iyi olmaz değil mi?"dedi.
Başımı sakince aşağı yukarı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.