1.Soru değerli @Bellcphr'den Sasuke sana..Sakura'nın en çok hangi özelliğini beğeniyorsun?
-Hmm..(gözleri parlar)Üstün dövüş yetenekleri ve ha tabiki inanılmaz çakra kontrolü ve ve kendini neredeyse ölümsüz yapan %100 iyileşme tekniği
2.Ihm..Sanırım Bellcphr bu soruyu sorarken bu cevabı kastetmemişti,Sasuke...Her neyse ikinci sorumuz @miraya3 nickli okuyucumuzdan.Sarada ve Boruto'nun sevgili olmasına nasıl izin verdiniz?Bu soru ikinize.
-Hayatım izin verirsen önce ben cevaplayayım konu Boruto ve Sarada olunca sen biraz geriliyorsun..Ihmm şöyle ki ben aşka inanan ve aşkın nasıl bir şey olduğunu bilen biriyim bu yüzden karşı çıkmadım zaten bu kişi Boruto olmasa bile karşı çıkmazdım çünkü bu aşk.Ayrıca Boruto bana Naruto'yu hatırlatıyor bence Sarada'ya çok uygun biri.
3.Pekala..Sasuke sen cevap vermeyecek misin?Ihmm peki..O zaman üçüncü soruya geçelim soru- OH VAY CANINA BU NASIL BİR SORU-ama sorucam.@SlaSHuson'un nasıl bir hayalgücü varmış öyle.S-Sanırım soru Sakura'ya oluyor.Sakura Sarada'yı yapmak içi Sauke'yi bayıltıp tecavüz mü etti?
-T-TECAVÜZ MÜ!?BU SORUYU SORANI BANA GETİRİN SHANNARO!!O ZORLA BİR EYLEM DEĞİLDİ İSTEKLİYDİ!!HAKSIZ MIYIM SASUKE-KUN SÖYLE HAKSIZ MIYIM?
-Buna cevap vermek istemiyorum,Sakura..
-NEEE!??
4.O-o zaman Uchiha klanının nesli yeniden tükenmeden h-hemen bir diğer soru.Soru @mars_arsima-555 nickli okuycumuzdan ve soru Sasuke'ye.Sasuke,Sakura'ya aşıksın değil mi?
-Evet.
5.Oh..Kısa ve öz bir cevaptı teşekkürler.Soru gene sana Sasuke..Sakura başkasına baksa ve senden vazgeçseydi ne hissederdin?
-Bilmiyorum.Bu hiç iyi olmazdı.
6.Öz cevaplara devam..Peki ya Sakura'yı ne zamandan beri seviyorsun?
-Ihm..Sanırım en başından beri? Ama farketmeyecek kadar salaktım.
7-Sıra Sakura'nın.Hiç Sasuke'den vazgeçmeyi düşündüğün bir an oldu mu?
-Oldu..Danzoyla Sasuke-kun savaşırken Sasuke'yi öldürmeyi kafama koymuştum biliyorsunuz ama orda vazgeçmeyi gerçekten düşünmemiştim.Asıl düşündüğüm zaman gene orda Sasuke-kun beni..(yutkunur) ö-öldürmeye çalıştığında ve Naruto kurtarmaya geldiğindeydi.Ama sonuç olarak vazgeçemedim görüyorsunuz.Pişman değilim.
8-@SeymaDalkran nickli okuyucumuzdan bir soru gene Sakura'ya.Sarada Boruto'yla evlenmeli mi?
-Eveet!Ben isterim çünkü kızımı sonuna kadar destekliyorum.Ama Sasuke-kun'a bu soruyu hiiç sormayın derim.
9-Sakura, soru @QNiora-chanQ'dan.Sarada'nın büyümesini kaçırdığı ve seni yalnız bıraktığı için Sasuke'ye hiç kızdın mı?
-Başlarda kızdım.Hatta dedim köydeki diğer arkadaşlarımın hepsi ama hepsi sevdikleri adamla beraber ama ona olan aşkım boyunca Sasuke-kun hiç yanımda olmadı.Ama nedenini biliyordum bu yüzden zaman geçtikçe kızgınlığım azaldı hem yanımda canımdan çok sevdiğim kızım vardı.
10-Bu seferki soru ise Sasuke'ye.Soru @404Gaming adlı kullanıcıdan.Hinata mı?Sakura mı?
-Hadi ama..Bunun cevabını biliyor olmalı.Yani sadece o değil bütün evren biliyor olmalı tüm seri oyunca Hinata'yla 2 kez falan konuştum...Yani Sakura tabiiki..
11-Soru @Anohanaz189'dan.Sasuke,Sakura'yı ne kadar seviyorsun?
-Sakura benim ailem.Ailemi ne kadar sevebilirsem o kadar seviyorum.
12-Biraz sert bir soru sana Sasuke.Ya Sakura seni beklemeseydi ne halt yiyecektin?Ya da bir geri dönmüşsün başka biriyle evlenmiş,ne hissederdin?
-Öyle bişey olamazdı.Sakura bana aşık.
13-Sasuke'nin şaşırtmayan cevapları..Buna rağmen şimdi şaşırtıcı bir soru geliyor.Sasuke, sen ve Hinata çok yakın bir pozisyonda ama yaptığınız bir şey yokken Sakura ve Naruto'ya yakalandınız.Ne yapardın?
-Açıklamaya çalışırdım.(mırıldanır)Eğer Sakura beni öldürmezse.
14-Tamam son soru.@Melike_Chan'dan.Sarada'nın Boruto'dan hamile kaldığını öğrenirsen Sarada'yı mı öldürürsün Boruto'yu mu?
-Evliler mi?
-Ihhm belirtilmemiş..
-Evliler mi..diye sordum.Umarım evlilerdir.Yoksa Boruto'ya naparım ben bile bilmiyorum.
Arkadaşlar kusura bakmayın bölüm yazamadım önemli sınavlarım vardı ama bir bunun gibi daha bölüm yazdıktan sonra size güzel bir finalle bu hikayeye veda edeceğim çok teşekkürler hepinizi seviyorum 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.