9-Mutlu Noeller

3.4K 155 256
                                    

-Sarada Uchiha-
"B-Bu mükemmel olmuş!"dedim karşımdaki yılbaşı ağacına bakarken.
"Sana inanamıyorum baba.Senin içinde bir dekoratör varmış."
Ağacı süsleyen babamdı ve mükemmel yapmıştı.

"Siz dünyadaki en iyi ebeveynlersiniz."dedim ve annemle babamın boynuna atladım.Aslında babam o kadar iyi bi ebeveyn sayılmazdı ama..Hele neredeyse hayatımın yarısında yanımda olmadığını,köyden kaçtığını,amcamı öldürdüğünü ve annemi öldürmeye çalıştığını varsayarsak.

Herneyse şimdilik bu önemli değil.

Babam ise ona sarıldığımda bana karşılık vermedi ama gülümsedi.İlk defa bu kadar güzel bir gülüşü olduğunu farketmiştim.

Daha sonra annem sordu.
"Bu süpriz tamamen babana ait.Merak ediyorumda neden yılbaşından 3 gün önce ağacı çıkardın Sasuke-kun?.."

Babam cevap vermekten kaçınıyor gibiydi.Yüzünü çevirdi ve sessizce mırıldandı.

"Bunu yapmayı hep sevmişimdir..Çocukluktan bu yana.."

Babam da eskiden masum bir çocuk muydu yani?

...

"4 KİŞİLİK ÇEKİLİŞ Mİ OLURMUŞ?"diye bağırdık aynı anda.

Konohamaru-sensei yılbaşı çekilişi yapmak istiyordu ve ısrarcıydı.AMA 4 KİŞİLİK ÇEKİLİŞ Mİ OLUR AMK?!?

"Bazen eğlenmek gerekir çocuklar."dedi.Eğer evet demezsek bize uzun bir nasihat bir çekecekti.Bu yüzden ise kabul etmek zorunda kaldık.

Mitsuki'nin elindeki 4 kağıda baktım.Umarım kendimi çekerim dedim içimden.Sharingan kullansa mıydım acaba?Kağıtlardan birini çektikten sonra derin bir nefes aldım.Mitsuki'yi çekmiştim.Bu nedense beni rahatlatmıştı.Boruto olursa bu konuda zorlanırdım.Ama bugün şanslı günümdeydim..sanırım.
...
"M-Mitsuki'ye mi?"dedi Chocho heyecanla.Daha sonra devam etti.
"Paketin içine...benim onun için aldığım hediyeyi de koyar mısın?"

Bu kız harbi hoşlanıyordu ha..
Gülümsedim ve "Tabiiki."dedim.Mutlu olduğu yüzünden belliydi.Mitsuki'ye bir hediyelik eşya dükkanından sıradan bir hediye aldıktan sonra evin yolunu tuttum.

Sanki bir görev gibiydi.Duygusuzca bir hediye almıştım.Eve girdikten sonra bir liste yapmaya karar verdim.Sevdiklerime yılbaşı hediyesi almak istiyordum.Hima-chan'a....Annem ve babama...Hokage-sama ve Hinata-nee chan'a...Ve..Boruto'ya.

Boruto aklıma gelince bir anda sıcak bastı.Aslıdan önceden çiçek vermiştim..O da çok garipti ama..

Listeye isimleri yazdıktan sonra babam odama geldi.

"5 dakikalığına salona gel,Sarada."

BABAM İLK DEFA ODAMA GELİP BENİ ÇAĞIRMIŞTI..

Hızlı adımlarla salona girdiğimde annemde ne olduğunu bilmiyor gibiydi.Kanepeye oturdum.

"Neler oluyor,Sasuke-kun?"dedi annem merakla.

Babam ise elindeki kağıdı anneme verdi.O kağıtta neydi?Bir ev tapusu mu?Yoksa milyon dolarlık bir çek mi?

"A-Alışveriş listesi mi?"diye merakla bağırdı annem.
Babam elimize alışveriş listesi vermişti amk.

"İkinizin gidip buradaki şeyleri almanızı istiyorum."

Babam kafayı yemişti.BENİM BABAM KAFAYI YEMİŞTİ.

"B-Burada konfeti yazıyor Sasuke-kun.."dedi annem korkuyla.Babam konfeti istiyordu!BABAM KONFETİ İSTİYORDU!HEMDE BENİM BABAM!₺3/&-48

Babam"Bu evi birlikte güzelleştirmemiz gerek."dedi ve banyoya girdi.
Bu çok ama çok garipti.Ve babam tam bir yılbaşı hastasıydı.

...
"Hima-chaan!Al bakalım."
Aldığım hediyeyi Hinata-ne chan,Hokage-sama ve Hima'ya vermiştim.Geriye bir tek Boruto kalmıştı.Her yeri arayıp bir banka tek başına otururken onu buldum.
"Al.."dedim hediyeyi uzatırken.Aslında ona çok sinirliydim çünkü dün Kono-sensei'yle yaptığımız çekilişte ben ona çıkmıştım ve bana DESTEKLİ SÜTYEN ALMIŞTI AMK MALI.

Hediyeyi aldı ve açtıktan sonra kusma hareketi yaptı.
"Ben erkeğim farkındaysan."dedi elindeki kolyeyi göstererek.

"Erkeklerde kolye takabilir!Shikamaru-nii küpe bile takıyor!"dedim bağırarak.
BENİ SİNİR ETMİŞTİ.
Daha sonra bileğinden tuttum.
"İSTEMİYORSAN GERİ VER!"
Kolunu yukarı kaldırdı ve buda bileğini sıkı sıkı tutan beni Boruto'yla dip dipe getirdi.

"İsddıysom." Anlayamadığım bir şeyi mırıldandı.

"N-Ne diyon be?"dedim sinirle.O ise bağırdı.

"İ-İstiyorum!İstiyorum dedim."

Şaşkınlık içerisindeyken Boruto'nun sıkı sıkı tuttuğum bileğini bıraktım.

"Seni sinir edeyim mi,Sarada?"dedi ciddice.
Bir anda neden bunu söylemişti anlayamamıştım.Akşam bizim evde iki ailenin yılbaşı partisi vardı ve saat şimdiden 17.38'di.Yani beni sinir etmesine ayıracağı vakti olmaması gerekiyordu.

"Edemezsin."dedim sinirle."Hem artık eve gitmemiz gerekiyor."

"Seni..."dedi ve yüzüme doğru yaklaştı."Sinir edeceğim."

Daha sonraysa da elini yanağımda gezdirdi ve beni kendine çekip dudaklarımdan öptü.

Selaamm herkesee!!SINAVLAR BİTTİ ÇOK ŞÜKÜÜÜÜÜR!!Ama yine başlıycak..Kısa bir bölüm oldu ama güzelde oldu :) Bir çoğunuz muradına erdi sanırım..Ama hala olaylar çok karışık.Sarada seviyor ama farketmiyor Boruto seviyor.Ama ikiside birbirini farketmiyor.Herneyse umarım okumaya devam edersiniz!!O güzel yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen!

Boruto&Sarada (BoruSara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin