11-Köpük

3.3K 154 201
                                    

Kaderimiz bu diye düşündüm.Uchiha'lar ve Uzumaki'ler..Öpüşmek zorunda gibi bir şey.Sonuçta babamla Yedinci de öpüşmüştü.Yani bir şekilde dudaklarımız birbirini çekiyor.Sadece kanlarımızda var.

Öpüşme olayı olalı 1 haftayı geçmişti.Sürekli aklıma geliyordu ve kafayı yiyordum.Böyle olmam normal miydi bilmiyordum bile?Ben aramızda duygusal bir şeyler olmasını istesem veya düşünsem bile onun böyle şeyler düşünmediğine emindim.Çünkü benimle sürekli dalga geçiyor ve benden nefret ediyor gibi görünüyordu.

Yataktan kalktım.Hava soğuktu.Ev bile..Üzerime hırkamı giydikten sonra annemlerin yanına gittim.

Annemle babam gayet normaldi.Annem örgü örüyordu.Babam ise koltukta gazeteyle birşeyler yapıyordu.Ben olduğumda hiç sıkı fıkı değillerdi.Ama ben olmadığımda bunun tam tersi olduğundan emindim.

"Aman!"dedi annem bağırarak.Çayı üstüne dökmüştü.Babam hemen bir peçeteyle üstünü silmeye başladı.Bu..çok romantikti bence..

...
"Ben çıkıyorum."
Evden çıktıktan sonra köşede küçük çocuklara sexy jutsu öğreten Kono-sensei'yi gördüm.Bu nasıl bir öğretmendi böyle amk.

"N-Ne yapıyorsun?S-sensei?"dedim yanına gittiğimde.

Korkuyla kekeledi.
"B-ben sadece çocuklara eğitim vermeye ç-çalışıyordum,Sarada..Sen şimdi....gidip Boruto'yu bul.Mitsuki gelemeyeceğinden ikinizi bir göreve yollamak zorundayım..sanırım."

Bu başlı başına bir bahaneydi.Sırf sexi jutsu hastası olduğundan bize boktan bir görev verecekti.Hem...Mitsuki niye gelemiyordu ki?

...
"Görev mi?"dedi Boruto sinirle."Bugün hiçbir görev olmadığını sanıyordum."

"Kono-sensei görev verdi işte."dedim."Hemen yanına gidelim ve ayrıntıları öğrenelim."

Etrafa bakındık.Ama Konohamaru-sensei hiçbir yerde yoktu!Nereye kaybolmuştu böyle?

"Yok."dedim sinirle."YOK!"

"Farkındayım."dedi Boruto."O zaman eve geri dönelim."dedi.

Haklıydı.Başımı onaylarcasına salladım.

-Sakura Uchiha-
"Bir anda kapı açılacak ve içeri Sarada girecekmiş gibi geliyor."dedim Sasuke-kun'a.Hiç utanmıyormuş gibiydi.

"Bunun normal birşey olduğunu düşünüyorum."diyerek yanıtladı.Her zamanki gibi çok rahattı ve hiç endişeli görünmüyordu.

"Şu anda..."dedim."Ne yaptığımızın farkında mısın acaba?Bu...çok ahlaksız."

Sasuke-kun bana baktı."Saçmalama Sakura."dedi."Sadece Sarada'nın kendine aldığı DVD'lerden birini izliyoruz."

"Evet ama.."dedim."Perdeleri çektik, üstelik mısır bile patlattık.Ve izlediğimiz şey Kung Fu Panda!"

"Kung Fu Pandayla dalga geçme."dercesine sert bir bakış attı Sasuke-kun.Gerçekten...eğer kızım bir anda buraya gelecek olursa nasıl bir açıklama yapacaktım?

-Sarada Uchiha-
"E-Ev.."dedim korkarak."İçerisi kapkaranlık.N-Ne yapacağım?Y-Ya biri girdiyse ve--"Boruto lafımı kesti.

"Biraz mantıklı düşün."dedi sertçe."Kim Sasuke Uchiha'nın evine gitmeye cüret edebilir?Muhtemelen annenle baban şuan içeride aşklarını tazeliyorlardır."

Söylediği mantıklı gelmişti.

"O-olabilir.."dedim sessizce."Ama..onları bölmek istemiyorum.Sanırım eve girmeyeceğim."dedim Boruto'ya bakarken.Demin gözleri yüzüme dönük olan Boruto bir anda yüzünü eğdi.Sanki kızarmış gibiydi...öyle miydi?

Boruto&Sarada (BoruSara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin