-Sarada Uchiha-
Hızlıca kapıyı çalmaya başladım.Kapı açıldı.Gördüğüm kişi tatlı sarışınımdı.
''Aşkım...niye telefonun bakmıyorsun yaa?''dedim endişeyle sarılarak.Minik böceğim bugün aramalarıma hiç cevap vermemişti.Bu yüzden ben de evine kadar gelmiştim.
''Aşkım benim babamla pratik yapıyorduk.Daha yeni geldim eve.O yüzden telefona bakamadım bile.Yoksa ben sana hiç cevap vermemezlik yapar mıyım?''
''Yapmazsın tabii.''dedim gülümseyerek.
Evin içine doğru baktı.Sırıttı.
''Annemler evde değil...Yani..biraz burada takılmak ister misin :))''
Gülümsedim ve içeri girdim.Umarım komşular seslerimizi duymazdı.
...
Terleyerek yataktan fırladığımda sinirle kendimi yere attım.
''BU NE?BU NEE?!!''
Oradan oraya sallanırken bu salak rüyanın nedenini çözmeye çalışıyordum.
''Aşkım?Ben mi diyecekmişim?Boruto'ya?''
Derin bir nefes aldım ama aklımdan bir türlü çıkmıyordu İŞTE!
''EV?O PİSLİK BANA ÖYLE BİR ŞEY DESE DİLİNİ KOPARTIRIM BEN?''
Bu mal bana ne yapmıştı böyle?Neden böyle iğrenç bir rüya görmüştüm.Çıkmıyorduk bile.Ve minik böceğim mi?Büyük ihtimalle bu rüyayı ah hayır...kabusu o bok beyinlinin dün akşam söyledikleri yüzünden görmüştüm.
-DÜN GECE-
''Ne demek gelmiyorum?''dedim sinirle.''Babamdan bu kadar mı korkuyorsun?''diyerek kikirdedim ardından.
''Hayır..''dedi.(Korkuyorsun bal gibi :) )
Daha sonra konuşmaya devam etti.
''Yoruldum sadece.....Aslında bakarsan beni sen yordun.''dedi suçlarcasına.
''B-Ben mi? Beyinsiz herif beni iki saat ayakta bekleten sendin.''
DELİ EDİYOR DELİ!
''Neyse senle tartışmak istemiyorum.''dedi umursamayarak.
Ben senin.....*()&/%=?
''Bak kardeşim..''dedim dişlerimi sıkarak.Cümlemin devamını getirecektim ki haykırmaya başladı.
''HEUHEHEHEH KARDEŞİM Mİ DJSFH KARDEŞİM DEDİ JFKDSHF''
Boruto özürlü özürlü anırırken ben daha da çok sinirlenmiştim.Tam ağzımı açacaktım ki sağ elinin işaret parmağıyla dudağıma dokundu.
''Şşşşt..''dedi.Gülmeyi kesmişti.
''Kardeşin falan değilim..Bunu iyice kafana sok.''dedi ve sol eliyle de yavaşca kafama vurdu.Yavaş hareketlerle parmağını dudağımdan çekti.Yavaş,fısıltılar şeklinde konuşarak bana doğru yaklaştı.
''Bizim eve gelmek istersen nedenini öğrenebilirsin.''dedi ve gülümsedi.''Sana.....neden kardeşim olamayacağını gösteririm.Çünkü bir kardeşe yapmayı istemeyeceğim şeyleri yapmak istiyorum sana.''
ŞİMDİ BEN SENİN TAA A*****
Ama....bir şey diyemedim.Çünkü turpa dönmüştüm.Her zamanki gibi bu amip beni utandıran şeyler yapıyordu.
Ona vurmak yerine normale dönmek için kendime geçirdim bir tane.Ahhhh...bu cidden acıtıyormuş.
''Lan...Napıyosun lan?''dedi endişelenerek.Bense mala bağlamış gibi kafamı oraya buraya sallıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.