-Sarada Uchiha-
"N-Ne demeye getiriyorsun?"dedim merakla ve çekinerek.Daha tam tanımadığım bir çocuk böyle -yarı sapıkça- bir şey söylüyordu."Ah.."dedi başını eğerek.Elini boynunun arkasına götürüp boynunu kaşıdı.
"Demek istediğim...senden hoşlanıyor muyum pek emin değilim ama......seninle olmak istiyorum."
"NE!?"diye haykırdım şaşkınlıkla.
"S-Seninle olmak istiyorum....derken neyden bahsediyorsun..?"sessizce mırıldandım.
"Hiçbir fikrim yok.Belki de arkadaş olmayı denemeliyiz."dedi ve elimi tuttu.Elimi hızla çektim.
"N-Napıyorsun?"dedim.Kızarmıştım.Daha tam tanımadığım karizmatik ve yakışıklı bir çocuk elimi tutmuştu ve bu gerçekten çok garip hissettirmişti.
"Seninle yakınlaşmak istiyorum."dedi."Seni düşünmeyi ve seninle olmayı seviyorum.Bu duyguların ne olduğundan emin değilim ama endişelenme."dedi ve devam etti.
"Şu an sana karşı hislerim "o tür" bir şey değil..Yani...öpmek yerine sana sarılmayı,seni bikinili görmek(keke) yerine seninle sohbet etmeyi tercih ederim."dedi ve gülümsedi.
Bunları söylemesi beni biraz rahatlatmıştı.
"Kimse beni bikinili göremez!"dedim.(Kezo Sarada)Daha sonra ona karşı hislerimi belli etmek istercesine gülümsedim.
"O zaman....bunda bir sakınca göremiyorum.Yani..sen ve ben arkadaş olabiliriz."
Gülümsedi.
"Çok yakın arkadaş."...
Ren'le resmi olarak "arkadaş " olduktan sonra birbirimizin telefon numaralarını aldık.Aslında onu sevmemiş değildim.Mutluydum, gayet iyi biriydi bence.Beni az da olsa yalnızlığımdan kurtarmıştı.Ama beynimin hala çok küçük,gerçekten minicik bir kısmı Boruto'da takılı kalmıştı.Kalbimse sadece onu gördüğümde acıyordu artık ve bu benim için büyük bir gelişmeydi.Yatakta biraz debelendikten sonra telefonum bipledi.Mesaj gelmişti.Kimden:Ren
Kime:SaradaYarınki festivale birlikte gitmek ister misin?
Festival?Ren festivalden bahsediyordu.Bahar festivali.Her yıl baharın ilk haftası olan Japonlara özel bir festival.İnsanlar yukata giyer festival de çeşitli yemeklerin tadına bakar,sevdikleri insanlara havai fişekleri izlerlerdi.Sevdikleri insanlar, ha?
''Tamam.'' yazdım ve yolladım.Doğru mu yapıyordum emin değildim ama herkes kendi yoluna devam etmeliydi artık,değil mi?
-Sakura Uchiha-
Hastanedeki 473624 işten kurtulup kendimi sonunda dışarı atabilmiştim.Sokaklar dolup taşıyordu.Herkes yarın ki festival için heyecanlı gibiydi.Özellikle de gençler.Gerçi ben istediğim zaman kendimi 16 yaşındaki görüntüme dönüştürebilirdim hehe.Ama sanki özlemiş gibiydim.En azından bir çocuk gibi eğlenmek istiyordum.Çünkü gençlik zamanlarım savaşlarla geçmişti.
Eve döndüğümde,Sarada odasındaydı.Sasuke-kun ise henüz gelmemişti.Ve benim de aklıma bir fikir gelmişti..
Yaklaşık yarım saat sonra kapı çaldı.
''Sasuke-kun?''Yorgun gözüküyordu.
''İyi misin?Masaj yapmamı falan ister misin?''
Gülümsedi.
''Çok iyi olur,Sakura.''
Kanepeye oturduk.Omuzlarını sıkmaya başlar başlamaz geri çekildi.Çünkü insanüstü gücümü kontrol edememiş ve omzunu morartmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada (BoruSara)
FanfictionBoruto The Movie'den sonrasını anlatır.Bir önceki hikayem SasuSaku'nun devamı niteliğindedir.Boruto ve Sarada'nın masum yeni ve capcanlı aşkını anlatır.