4-İntikamımı alacağım P2

3.6K 153 244
                                    

-Sarada Uchiha-
Am kafalı Boruto ödümü bokumla karıştırmıştı.İlk baş şaka olduğuna emindim ama bir süre sonra "ya ona birşey olursa" korkusu yaşadım.Bu yüzden ondan intikam almaya ve bana yaşattıklarını ona da yaşattırmaya karar verdim.

...
"Biz banyoya giriyoruz,Sarada."dedi annem yatakta yatılı bir şekilde gözleri tavana odaklanmış bana.

"İ-İkiniz mi?"dedim bornozlu babamı görünce.

"Y-Yani otelde olduğumuz için..suya da ayrı para veriyoruz ve...tasarruflu kullanmak lazım y-yani--"

Annemi lafını keserek
"Ben anladım." deyip sırıttım.Daha sonra yüksek sesle "Kulaklıklarım nerde benim acaba..?"diyerek kulaklıklarımı taktım.

Şu bir gerçek ki yaşlandıkça insanlar daha azgın oluyor.Kesinlikle.

...
-Sakura Uchiha-

"Rezil olduk Sasuke-kun,yanlış anlayacak şimdi."

"Neyi?"dedi Sasuke-kun bornozunu çıkarmaya başlarken.

"Banyo olayını diyorum..Kulaklık falan dedi.Kesin yanlış anladı."

Gerginlikten ne yapacağımı bilmiyordum.O ise umursamıyor görünüyordu.

"Ne yani?"dedi yaklaşırken."Tasarruf yapalım diye mi bu gerçekten?"

Adama bak.Neler neler düşünmüş.

"Kızımın olduğu yerde ben sırnaşmak mı düşüneceğim?"dedim eleştirircesine.

"Çok büyütüyorsun,Sakura."dedi ve elimi tuttu.Daha sonra dudaklarıyla elimi ıslattı.

"Sen bornozluyken kendimi tutamıyorum."dedi ve dudaklarını boynuma bastırdı.Kendimi çekmek istiyordum.Sarada içerideydi ve bu çok utanç vericiydi.Ani bir refleksle Sasuke-kun'u ittim.Büyük bir hızla klozete sümük gibi yapışan Sasuke-kun beyin kanamasından öldü.Ne olduğunu anlamadan bir saniye sonra Sarada kapıyı yumruklamaya başladı.Kapıyı kıran Sarada manzarayı görünce mangekyou sharingan açtı ve ameterasuyla beni küle dönüştürdü...

Kafamdan bu saçma düşünceleri attım ve Sasuke-kun'un söylediği son sözü aklımdan geçirdim.

"Sen bornozluyken kendimi tutamıyorum."

Geri çekilmenin hiçbir anlamı yoktu.Ve açıkcası bunun tasarrufla da bir alakası yoktu.O daha birşey demeden onun dudaklarına yapıştım.

Ayrıldıktan sonra cevapladım.

"Tutma o zaman."

-Sarada Uchiha-

Metin mesajı
Kime:Baka Boruto
Kimden:Sarada

Dışarıya çık.Konuşmak istediğim bir şey var.

Mesajı yolladıktan sonra telefonu kapattım.Planım mükemmel işlemeliydi.Üstüme hırkamı giydim ve annemlere not bırakarak otel odasından çıktım.

Aşağıya indiğimde Boruto ortalıkta yoktu.Yaklaşık 10-15 dakika bekledikten sonra telefonuma mesaj geldi.

Kimden:Salak Boruto
Kime:Sarada

Abim tuvalette.Telefonundan oyun oynuyordum Sarada nee-chan.Şu an çıkabilecek bir durumda değil.Hala ishal galiba.

Boruto&Sarada (BoruSara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin