Druhá část - Deník: Eloeroosowa báze - 26. kapitola

1.8K 147 6
                                    

Ahoj.

To bylo to první, co mě napadlo napsat. Je to takový krásný neutrální pozdrav. Navíc se tím dá dobře začít hovor. Ale to už se s ním rovnou můžu začít bavit o počasí. A je to vůbec hovor? Vždyť jenom píšu do nějakého deníku. Obyčejný deník. Má jenom jednu výjimku, že když něco napíšu, tak to bledne. To je divné.

Také tě zdravím.

Překvapením jsem vyjekla. Ještě že tady v pokoji nikdo jiný není.

Jsi Rebeka? Tvoje písmo se mi dnes zdá jiné.

Zaváhala jsem. Mám se vydávat za Rebeku? No, mohla bych to zkusit. Do deníku jsem proto napsala odpověď: Ano, jsem. Jenom mě dneska trochu bolí zápěstí, tak píšu jinak.

Na odpověď jsem nemusela čekat moc dlouho.

To mě mrzí. Něco nového? Posledně jsi psala něco o tom, že Nebelvír bude mít konkurz. Jak to dopadlo?

Byl to konkurz jenom na střelce. Získala to Angelina a Katie, ty hrály i minulý rok. Jako nováčka vzali Daisy Wiliams.

A Katherine? Zúčastnila se?

Překvapeně jsem se podívala na to písmo. Proč se zajímá o mě?

Zúčastnila se. Proč tě zajímá?

Jen tak. Je dobře, že to nezískala. Famfrpál je ztráta času. Ten čas se dá využít mnohem lépe.

Mírně jsem se zamračila. Famfrpál mi připadal docela zábavný. Bavilo mě ho sledovat a zbožňuji ten pocit svobody, když letím na koštěti. Sice jsem to před ostatními nedala najevo, ale ve skutečnosti mě mrzelo, že jsem se nedostala do týmu. Nemáš rád famfrpál?

Kdysi jsem to chtěl zkusit. Účastnil jsem se konkurzu, ale nezískal jsem ten post. Tehdy jsem také zkoušel být střelcem. Nejprve mě to mrzelo, ale později mi došlo, že jsem měl vlastně štěstí. Alespoň mě nezmrzačil Potlouk. Ten čas jsem místo toho mohl využít k učení a rozvíjení svých schopností.

Možná má pravdu. Stačí si vzpomenout na Harryho loňská zranění z famfrpálu. Už na prvním zápasu málem spadnul z koštěte. Při zápase s Mrzimorem zase získal zranění v podobě zlomených žeber a navíc se tohle zranění částečně přeneslo na mě kvůli našemu zvláštnímu spojení, které doteď nechápu. Tenkrát jsem z toho akorát měla velkou podlitinu na břiše.

Proč jsi nesplnila, co jsem po tobě chtěl?

Co jsi po mně chtěl?

Abys předala tenhle deník Katherine.

Říká se jí Kate!

Aha. Děkuji za informaci.

Počkat. Proč ji dal za úkol předat tenhle deník zrovna mě? Proč se chtěl bavit zrovna se mnou? Proč jsem jenom já slyšela ten hlas?

Proč se o ni tolik zajímáš?

Protože mě fascinuje.

Proč?

Možná se mi to zdálo, ale tentokrát se mi zdálo čekání na odpověď delší. Nervózně jsem poklepávala prsty do stolu. Co když neodpoví? Proč se tak zajímá o mě? A podobá se to vůbec nějak člověk? Není to jenom nějaká vtipná věc, která se dá koupit na Příčné?

Nakonec jsem se té odpovědi dočkala: Je výjimečná.

„Co to píšeš?" ozval se hlas za mnou. Celá jsem nadskočila nemluvě o srdci, které mi málem leknutím vyskočilo z hrudi. Neslyšela jsem ničí kroky a ani vrznutí dveří.

KateKde žijí příběhy. Začni objevovat