Takže po neskutočne dlhej dobe tu mám pre vás konečne ďalšiu časť... Tá pauza ma vážne moc mrzí, ale už by som mala pridávať častejšie (snáď). Hrozne moc si vážim že ste stále tu a ešte to so mnou nevzdali... ste úžasní a ja vás mám veľmi rada...
Túto časť by som chcela venovať @Tinita-si ♥◆ ◆ ◆
◆O 5 DNÍ NESKÔR◆
◆Anne◆"Takto to už ďalej nejde zlato! Teraz z tej blbej postele proste vstaneš a začneš konečne niečo robiť!" Ozval sa mi za chrbtom otravný hlas môjho spolubývajúceho a v tej istej chvíli mi zmizla moja perina, ktorá má ešte pred chvíľkou príjemne hriala.
"Daj mi pokoj Marco! Nikam nejdem." Odvrkla som a natiahla sa po perinu, ktorá sa váľala na zemi.
"Čo sa to s tebou deje Ann? Ešte pred pár dňami som ťa poriadne ani nevidel, lebo si stále niekde lietala a teraz si tu už skoro týždeň zavretá a nikam nechceš ísť."
"A čo mám robiť, keď bol niekto taký šikovný a vybavil mi v práci výpoveď a zároveň v škole zariadil, aby mi zrušili posledné dve skúšky, ktoré som v tomto semestri ešte mala?"
"Ten niekto ti už skoro týždeň posiela kvety a drahé darčeky. Mala by si mu aspoň poďakovať."
"Mám mu poďakovať za to, že ma nechal vyraziť z práce? Tie jeho kvety a drahé darčeky mi nájom nezaplatia."
"Ja viem že nie. Ja len že..."
"Marco kašli na to." Povzdychla som si a vyliezla z postele. "Idem si dať sprchu. Spravíš mi prosím zatiaľ kávu? Potrebujem sa nejak naštartovať."
"Akoby sa stalo." Zasmial sa a vyšiel z mojej izby, pri čom za sebou zavrel dvere.
Zo skrine som si vzala čisté tepláky s tielkom a šla do kúpeľne. Zhodila som zo seba veci a vliezla si po prúd teplej vody. Na hubku som si naniesla trochu svojho obľúbeného sprchového gélu a začala si ňou prechádzať po svojej jemnej pokožke. Dôkladne som sa poumývala a vypla vodu. Zabalila som sa do huňatej osušky a prešla k umývadlu, aby som si vyčistila zuby. Osušená som sa obliekla do teplákov a tielka, ktoré som si doniesla a vrátila sa späť do izby. Pyžamové tričko som hodila na posteľ a šla za Marcom.
"Tu to vonia." Nadýchla som sa čerstvej vône rannej kávy a sadla si za bar, kde predo mňa Marco okamžite položil tanier s nejakým pečivom a šálku môjho obľúbeného ranného nápoja "Vďaka." Usmiala som sa naňho a z chuti sa zahryzla do chrumkavého rožka.
"Za málo." Venoval mi úsmev a tiež si nalial kávy. "Mimochodom.. Kým si bola v sprche, bol tu poslíček. Znova." Zasmial sa a ukázal na kyticu červených ruží a menšiu darčekovú tašku.
"To snáď nemyslí vážne." Povzdychla som si a nazrela do tašky čo mi poslal tentoraz.
"Tak čo je to dnes?" Nazeral mi zvedavo cez plece.
"Nejaká VIP vstupenka na módnu prehliadku, alebo čo...." Mykla som plecom a poukaz, ktorý som doteraz držala v rukách podala Marcovi, aby si ho tiež mohol prezrieť.
"Wow A.J.! To je úžasné. Dúfam že tam ideš." Pozrel na mňa zvedavo.
"Ani náhodou!" Pokrútila som hlavou a zoskočila zo stoličky. "Ale vieš čo teraz spravím?"
"Čo?"
"Vezmem všetky tie blbé darčeky a pôjdem mu ich vrátiť. A potom si nájdem novú prácu."
"Alebo môžeš prijať tú ponuku."
"Mám robiť nejakému namyslenému idiotovi osobnú kurvu?"
YOU ARE READING
Proposal [Louis Tomlinson] ✔
Fanfiction◆ BOHATSTVO - CHUDOBA ◆ RODINA - PRIATEĽSTVO ◆ TÚŽBA - ODPOR ◆ LÁSKA - NENÁVISŤ ◆ SLOBODA - ZÁVÄZOK Toľko protikladov a predsa všetky spolu súvisia. Čo sa stane, ak sa stretnú dvaja úplne odlišný ľudia? Dokážu si k sebe nájsť cestu? Čo zvíťazí? Lás...