◆Anne◆
Nádych, výdych, nádych, výdych. Opakovala som si pozerajúc sa na svoj odraz v zrkadle. Toto zvládnem! Ide predsa len o jednu akciu, na ktorej sa ukážem po Tomlinsonovom boku a potom bude koniec. Už ho viac neuvidím. Dúfam.
"Takže s ním máš zase rande?" Usmievala sa na mňa moja kamarátka, zatiaľ čo sa váľala v mojich perinách.
"Nie je to žiadne rande. Ideme len na nejakú akciu, kde mu budem robiť doprovod. Nič viac." Pozrela som na ňu cez zrkadlo a upravila si svoje krátke šaty. "Čo myslíš? Je to elegantné a sexy?" Otočila som sa ku nej.
"Šaty sú perfektné a ty to vieš." Usmiala sa na mňa a posadila sa. "Ale čo to vidím. Ty sa mu chceš páčiť?"
"Čože? Zbláznila si sa? Prečo by som sa mu mala chcieť páčiť?"
"No tak za prvé - dobrovoľne si sa navliekla do týchto nehorázne sexy, krátkych, obtiahnutých šiat. Za druhé - obzeráš sa tu v zrkadle najmenej hodinu. A za tretie - pýtaš sa ma na názor. Preto si myslím, že naňho chceš zapôsobiť."
"To je blbosť! Nechcem na nikoho zapôsobiť. A už vôbec nie na Tomlinsona. Ale pochop, že neviem o akú akciu ide a nemôžem sa tam predsa ukázať v nejakých obyčajných rifliach s tričkom. Ľudia z jeho spoločenskej vrstvy pôsobia vždy tak elegantne."
"Takže k nemu nič necítiš?"
"Nie."
"Ale spali ste spolu." Pripomenula mi.
"Stalo sa to iba raz a v ten večer sme toho dosť vypili! A potom... Tiež som len človek a mám svoje potreby. Veď koľko som už nemala sex?"
"Hm asi dlho. Myslím že odvtedy čo si sa rozišla s Erikom."
"Správne! A to je už vyše roka. Takže som nerobila nič zlé."
"Ja ti to nezazlievam Ann. Práve naopak. Prajem ti to. S Louisom ste spolu zlatí."
"To teda nie sme!" Zamračila som sa na ňu a zo skrine si vytiahla topánky, ktoré perfektne ladili ku mojím šatám. "A čo ty a Marco?" Otočila som tému radšej na ňu.
"Čo by?"
"Ako to je teraz medzi vami? Ste spolu, alebo?"
"Nie sme spolu. Teda myslím. Ono je to komplikované."
"Čo je na tom komplikované? Buď ho máš rada, alebo nie."
"Ja-jasné že ho mám rada. Ale tak čo si pamätám, boli sme len priatelia a teraz..."
"Liss..." Povzdychla som si a sadla si ku nej na posteľ. "Ten chalan ťa miluje od prvého okamihu čo ťa uvidel. Už milión krát som mu hovorila, aby ti to povedal, ale on sa bál. Mala by si mu dať šancu."
"No ja..."
"Ann?" Nakukol nám dnu náš kamarát. "Máš tu odvoz."
"Ďakujem." Venovala som mu úsmev. "No... Asi je čas vyraziť." Vzala som si z postele kabelku s kabátom a vyšla z izby. "Užite si pekný večer decká. A ty Liss... Pouvažuj o tom čo som ti povedala." Objala som ju.
"Jasné budem." Prikývla mi a ja som vyšla von. "Zabav sa zlato. A keď budete s Louisom robiť, veď ty vieš čo, tak použite ochranu."
"To isté platí o vás." Žmurkla som na ňu a po schodoch sa vydala dolu.
Vonku sa dosť ochladilo, preto som si obliekla svoj kabát a až potom vyšla von z bytovky, kde som zbadala Freda ako sa opiera o auto. Hneď ako ma zbadal sa narovnal a prešiel ku zadným dverám, ktoré mi otvoril.
أنت تقرأ
Proposal [Louis Tomlinson] ✔
أدب الهواة◆ BOHATSTVO - CHUDOBA ◆ RODINA - PRIATEĽSTVO ◆ TÚŽBA - ODPOR ◆ LÁSKA - NENÁVISŤ ◆ SLOBODA - ZÁVÄZOK Toľko protikladov a predsa všetky spolu súvisia. Čo sa stane, ak sa stretnú dvaja úplne odlišný ľudia? Dokážu si k sebe nájsť cestu? Čo zvíťazí? Lás...