◆18. Chapter◆

2.3K 131 8
                                    

◆Harry◆

"Mám chuť ťa pobozkať..." Vyletelo zo mňa a bol som rád. Naozaj som ju chcel pobozkať a to už od prvej chvíle čo sme sa prvý krát stretli. Mala v sebe niečo čo ma k nej ťahalo a nútilo ma ju chcieť stále viac. A tými jej upnutými šatami, ktoré mala na sebe a siahali jej len niečo pod zadok mi vôbec nepomáhala. Túžil som po nej. Túžil som ju vziať za ruku a zatiahnuť ju niekam do tmavej uličky, kde by som ochutnal jej mäkké pery a následne si vzal jej krehké telo. Bola by len moja. Lenže ona ako zvyčajne mala iný názor.

"Harry! Priatelia! Zabudol si?" Zachychotala sa a štíhlymi prstami mi zašla do vlasov. Áno týmto mi naozaj pomáha.

"A kto povedal, že priatelia sa nemôžu pobozkať?" Skúsol som si spodnú peru a za pás si ju pritiahol bližšie. Chcel som, aby vedela čo so mnou robí jej blízkosť.

"Harry toto nie je..."

"Vaše pitie." Prerušila ju celkom pekná blondínka, ktorá nám práve doniesla ďalšiu dávku alkoholu. Sladko sa na nás usmiala a podala nám naše poháre.

"Čo keby si tu rovno nechala aj tú fľašu?" Usmial som sa prezmenu ja a ukázal na dobre vyzerajúcu fľašu chladnej vodky, ktorú ešte mala na tácke.

"Iste." Podala mi ju s úsmevom. "Prajem príjemnú zábavu." Žmurkla na mňa koketne a šla prijímať ďalšie objednávky. Zábava môže začať.

◆ ◆ ◆

◆Anne◆

"Ooops.." Zachychotala som sa opito, keď som zakopla o vlastnú nohu a pevnejšie sa pridržala Harryho bieleho trička, aby som sa nezhučala na zadok. "Prepáč zlatoo." Žmurkla som naňho a skúsla si spodnú peru.

"Nerob to!" Zamračil sa.

"Čooo?" Pozrela som naňho nechápavo a znova si vtiahla peru medzi zuby.

"Presne toto!" Zavrčal a svojim telom ma prišpendlil o chladnú stenu za mnou. "Princezná ja sa naozaj snažím byť s tebou kamarát, ako si chcela. Lenže ty mi to vôbec neuľahčuješ. Týmito tvojími sexy gestami ma len nútiš chcieť ťa ešte viac ako pred tým."

"Haarry... Ja - a chcem a - by si maa..." Súkala som zo seba opito, no zrazu som sa zasekla, keď som zacítila v žalúdku divný tlak. "Je mi zle.." Vypadlo zo mňa a ja som sa okamžite predklonila.

"Ale no ták!" Vykríkol Harry, keď som mu obsah svojho žalúdka vyprázdnila rovno pred nohy. Našťastie stihol odskočiť, takže to neskončilo priamo na ňom.

"Prepáč." Zašepkala som, zatiaľ čo moje oslabené telo sa pomaly šmýkalo pozdĺž steny k zemi.

"Myslím že je čas dostať ťa do postele." Harry si ma vyhúpol do náruče a pomaly so mnou kráčal po schodoch.

"Si krásny..." Usmievala som sa priblblo a hlavu si oprela o jeho plece. "... A krásne voniaš."

"Hovoríš to len preto, že si opitá." Zasmial sa.

"Harold?" Ozval sa odniekiaľ hlas a ja som sa prinútila zdvihnúť hlavu. Unavene som sa pozrela na osobu stojacu, len kúsok od nás a znova si hlavu položila na Harryho plece a zavrela oči.

"Louis? Čo tu robíš?"

"Čo tu robím? Skôr čo tu robíš ty!? To ty tu držíš v náručí moju priateľku!"

"Pokiaľ viem, tak ste spolu skončili."

"O tom či, alebo kedy spolu skončíme tu rozhodujem ja a teraz to rozhodne nie je! A teraz ak dovolíš, tak sa už o ňu postarám aj sám."

Proposal [Louis Tomlinson] ✔Where stories live. Discover now