◆O 5 DNÍ NESKÔR◆
◆Louis◆Už je to niekoľko dní čo som ju videl naposledy a popravde som z toho dosť nervózny. Nie pre to, že by som ju miloval, alebo niečo podobné, to nie. Ja milovať neviem! Skôr je to tým, že mám rád všetko a všetkých pod kontrolou. A možno málinko aj preto, že sa v jej spoločnosti cítim dobre. Je jediný človek, ktorý mi do očí povie čo si o mne myslí, ktorý ma nesúdi, nesnaží sa mi hovoriť čo mám, alebo nemám robiť a popri tom všetkom je ešte stále po mojom boku. Dobre, je pravda, že je so mnou zrejme len kvôli tej blbej dohode, ktorú medzi sebou máme, ale mne je to úprimne jedno. Hlavne že sa mi už matka nesnaží vyberať žiadne ďalšie nádejné manželky. Ale je pravda, že ma Anne prekvapila, keď súhlasila s tým výletom na hory. Do Paríža by som ju dostal, či by chcela, alebo nie, no toto som nečakal. Obzvlášť keď sama dobre vedela, prečo chcela moja matka, aby sme tam išli. Snáď si nemyslí, že sa naozaj zasnúbime. To rozhodne nie!
"Louis!"
"Hm." Zamrmlal som a ďalej sa utápal vo svojich myšlienkach...
"Louis počúvaš ma?"
"Hm."
"Vážne? Som tehotná!"
"Hm, gratulujem." Pokýval som hlavou, no na dotyčnú som ani nepozrel. Stále som musel myslieť nad tou cestou. Čo ak sa tam niečo pokašle?
"Budeš otcom!"
"Hm. Super!" Povzdychol som si. Už aby bolo po novom roku. Všetko sa vráti do starých koľají a... "Počkať! Čo si to pred chvíľou povedala?" Konečne som sa pozrel na blondínku predo mnou.
"Konečne ma vnímaš láska!" Zasmiala sa pri čom si neposedný pramienok vlasov začesala za ucho. "Už pol hodinu tu na teba hovorím, no ty si myšlienkami kdesi inde. Musela som ťa nejak upútať."
"Haha vtipné."
"Tak už môžeme pokračovať v práci? Musíme toho ešte veľa vybaviť, keďže už zajtra odchádzaš a vrátiš sa až po novom roku. Máme tu rozbehnuté nejaké nové kolekcie, ktoré musia byť hotové do konca roka. Treba to prekontrolovať a odsúhlasiť. A potom sme ešte nedohodli tohtoročný vianočný ples, ktorý sa blíži."
"Na plese sa dohodni s Grace. O všetkom je informovaná a má aj na to schválený rozpočet. Ja tu nebudem, tak si to zariaďte podľa seba. Len nech to má nejakú úroveň. A na tie nové kolekcie som sa už pozeral a páčia sa mi. Máš to schválené, tak na to dohliadni. Vezmi si niekoho schopného a spoločne nakúpte všetok potrebný materiál. Ty predsa vieš kde zohnať to najlepšie, za tie najlepšie ceny. S krajčírmi som už všetko dohodol a mali by to mať hotové do dvoch týždňov. Potrebujú už len ten materiál. Ty potom už len nájmi nejaké modelky s ktorými sa nafotí pár fotiek. To by si mala zvládnuť, nie? A keby niečo, tak minimálne celý budúci týždeň ešte budem na mobile, alebo skype."
"Aj tak nechápem čo chceš robiť štyri týždne na horách. Ty čo sa už niekoľko rokov svojej rodine vyhýbaš ako sa len dá, tak s nimi teraz chceš stráviť skoro celý mesiac?"
"Nebudem tam štyri týždne. Ak si zabudla, tak najskôr idem do Paríža na pozvanie našich Francúzskych partnerov a až potom na hory. V Paríži sa zdržíme nejak vyše týždňa a na horách dva týždne. Potom sú už Vianoce, ktoré strávim asi u rodičov v New Yorku a domov sa vrátim niekedy pred Silvestrom."
"To by sme mohli stráviť Silvestra spolu. Čo ty na to zlato?"
"Nič v zlom Claire, ale aspoň posledný deň v roku chcem byť sám." Pokrútil som hlavou a znova sa začítal do papierov predo mnou.
YOU ARE READING
Proposal [Louis Tomlinson] ✔
Fanfiction◆ BOHATSTVO - CHUDOBA ◆ RODINA - PRIATEĽSTVO ◆ TÚŽBA - ODPOR ◆ LÁSKA - NENÁVISŤ ◆ SLOBODA - ZÁVÄZOK Toľko protikladov a predsa všetky spolu súvisia. Čo sa stane, ak sa stretnú dvaja úplne odlišný ľudia? Dokážu si k sebe nájsť cestu? Čo zvíťazí? Lás...