◆O 5 TÝŽDŇOV NESKÔR◆
◆Anne◆"... Takže, na dnes je to asi všetko. Nezabudnite si do budúceho piatku vypracovať tie cvičenia čo som vám zadal. Môžete za ne získať kredity navyše a..." Vysvetľoval nám čosi vyučujúci, no ja som ho skoro vôbec nevnímala. Nestávalo sa často, že by som nepočúvala čo nám prednášajúci hovoria, no dnes som bola myšlienkami úplne mimo. Vôbec som sa na nič nedokázala sústrediť a preto som bola rada, že toto už bolo pre dnes moje posledné cvičenie a mohla som ísť konečne domov. Pobalila som si všetky svoje veci, ktoré som so sebou mala a skôr ako stihol niekto niečo povedať, som vybehla z učebne von.
"Anne!" Otočila som sa za hlasom svojej kamarátky a uvidela ju, ako si to dlhými krokmi ku mne mieri z opačného konca chodby, kde mala prednášku. "Už si skončila?"
"Bude znieť divne ako to poviem, ale konečne áno. Dnes to bol dlhý deň."
"Čo tak zájsť na obed a potom nákupy?"
"Chcela som ísť domov, ale prečo nie. Môj šatník už aj tak súrne potrebuje zmenu."
"Skvelé! Tak poďme." Nadšene sa mi zavesila na ruku a spoločne sme sa vybrali ku východu. "Inak, volala mi Cloe. Vraj už rozposielali svadobné oznámenia. Je to neuveriteľné, že naša kamarátka sa bude onedlho vydávať. Veľmi im to prajem."
"Aj ja. Philip je pre ňu naozaj ten pravý." Usmiala som sa. Tešila som sa až svojích priateľov znova uvidím, keďže som ich videla len zriedka a už mi chýbali.
"Ty, Ann...?" Šťuchla do mňa Lisa a ja som na ňu nechápavo pozrela. "Vidíš tam toho fešáka čo telefonuje pri tom čiernom aute? Nevieš kto to je? Ešte som ho tu nevidela." Ukázala niekam pred nás, tak som tam tiež pozrela a v tom momente sa mi na tvári vyčaril úsmev.
"To je predsa Harry!" Vypískla som nadšene a rozbehla sa za ním. Nevidel ma, tak som to využila a skočila mu na chrbát až ho mierne zakolísalo a ja som už čakala, že obaja skončíme na zemi. "Ahoj. Čo tu robíš?"
"Čau princezná." Naklonil hlavu k tej mojej a široko sa usmial. "Som v meste, tak som ťa prišiel pozrieť. Naposledy sme sa nerozišli zrovna najlepšie a aj keď som sa ti ospravedlnil už cez správy, tak som chcel aj osobne. Dúfam, že už nemáš nejaké plány s Tomlinsonom, lebo by som ťa rád niekam pozval a..."
"No vlastne..." Nervózne som sa poškrabala na krku a pohľadom som vyhľadala svoju kamarátku, ktorá stále postávala pri vchode do školy. "S kamarátkou sme chceli zájsť niekam na obed, ale ak chceš..."
"Zavolaj ju. Pôjde s nami. Viem o jednej skvelej reštaurácii." Navrhol a ja som hneď Lise mávla, aby prišla za nami.
"Ahojte..."
"Ehm Harry, toto je Lisa a Lisa toto je Harry." Predstavila som ich hneď a o kúsok im uhla na bok, aby si mohli potriasť rukami.
"Ahoj kráska..." Žmurkol na ňu Harry zvodne, na čo som prevrátila očami. Ten aby to na nejakú babu neskúšal.
"Ideme?"
"Jasné. Nastupujte."
"Harry, upozorňujem ťa! Nie že to budeš na Lisu tiež skúšať. Ona je už zadaná." Šepla som mu, hneď som si nastúpila vedľa neho na miesto spolujazdca a on nad tým len mykol plecom. Keď si nasadla aj Lisa, Harry naštartoval a vyrazil do centra.
"Kam vlastne ideme?" Zaujímala sa Lisa a oboch si nás premeriavala.
"Kúsok od Hyde Parku je jedna skvelá reštaurácia. Dúfam, že máte radi Taliansku kuchyňu? Teda Anne viem, že áno. A ty Lisa?" Harry sa za ňou otočil a ja som ho pohotovo buchla do ramena, aby sledoval radšej cestu.
YOU ARE READING
Proposal [Louis Tomlinson] ✔
Fanfiction◆ BOHATSTVO - CHUDOBA ◆ RODINA - PRIATEĽSTVO ◆ TÚŽBA - ODPOR ◆ LÁSKA - NENÁVISŤ ◆ SLOBODA - ZÁVÄZOK Toľko protikladov a predsa všetky spolu súvisia. Čo sa stane, ak sa stretnú dvaja úplne odlišný ľudia? Dokážu si k sebe nájsť cestu? Čo zvíťazí? Lás...