Ahojte zlatíčka :) Konečne sa mi podarilo tu časť dopísať... fakt sa moc ospravedlňujem, že to tak trvalo, ale jednak som skoro stále v práci, takže mám menej času na písanie a potom som vôbec nevedela ako to dať normálne dokopy, tak aby to nebola úplná fraška... tak dúfam že sa nehneváte a časť sa vám bude aspoň trošku páčiť :) Ľúbim vás ♥
◆ ◆ ◆
◆Anne◆
"Au." Zaskučala som, keď som tvrdo dopadla na posteľ. "Bolo to naozaj nutné?" Pozrela som zamračene na Louisa a posadila sa.
"Čo presne?" Pozrel na mňa cez plece a vyzliekol si tričko.
"Toto všetko! To násilné odnesenie od ostatných a potom zhodenie na posteľ... Ja nie som žiadna vec!"
"Povedal som ti, že sa nebudeš baviť s inými chlapmi."
"Veď to bol váš...." Zamračil sa na mňa a ja som zťažka prehĺtla. "...tvoj švagor."
"Mne je jedno či je to môj otec, brat, švagor, alebo kamarát! Povedal som žiadny chlap! A teraz si vybaľ. Ja idem do sprchy."
"Hmm." Zamrmlala som a zliezla z postele.
"Alebo sa chceš ku mne pridať?" Otočil sa na mňa ešte vo dverách.
"Nie ďakujem!" Pokrútila som hlavou a vzala si svoj kufor, ktorý postával pri dverách.
"No ako myslíš. Keby si si to rozmyslela, tak dvere budú odomknuté." Žmurkol na mňa a zavrel za sebou dvere.
"Idiot." Zašomrala som si a z kufra si vytiahla čisté legíny a dlhšie tričko.
Rýchlo som sa prezliekla a zatiaľ čo som musela čakať na kúpeľňu som sa s mobilom v ruke zvalila späť na posteľ.
JA: Diky že ste ma k tomuto dokopali! Som tu pár minút a už mám chuť odtiaľto utiecť.
Odoslala som krátku správu Marcovi a mobil hodila vedľa seba. Hlavu som si zaborila do mäkkých perín a na chvíľu zavrela oči. Priala som si, aby toto celé bolo len blbý sen, no na moju smolu nebol. Mobil mi po chvíli oznámil novú správu a ja som sa poň natiahla.
MARCO: Nepreháňaj! Louis a jeho rodina nemôžu byť takí zlý.
JA: Rodina je zatiaľ fajn, ale on je horší ako zlý. Myslí si že mu patrí celý svet a správa sa ku mne ako ku nejakej veci. A dovolil si ma pobozkať!
MARCO: On ťa pobozkal??? Wow to je úžasné! Bozkáva sa dobre?
JA: TOBIAS!!!
MARCO: Nevolaj ma prostredným menom!!!
JA: Tak sa nepýtaj na také blbosti!
MARCO: To nie je predsa blbosť. Proste ma to zaujíma. Určite sa bozkáva úžasne.
JA: Niečo mi ušlo? Ty si sa preorientoval na chlapov?
MARCO: Ja? Nikdy! To by som Lise nespravil!
JA: Jasné, ty a Lisa. Už by si jej mal povedať čo k nej cítiš!
YOU ARE READING
Proposal [Louis Tomlinson] ✔
Fanfiction◆ BOHATSTVO - CHUDOBA ◆ RODINA - PRIATEĽSTVO ◆ TÚŽBA - ODPOR ◆ LÁSKA - NENÁVISŤ ◆ SLOBODA - ZÁVÄZOK Toľko protikladov a predsa všetky spolu súvisia. Čo sa stane, ak sa stretnú dvaja úplne odlišný ľudia? Dokážu si k sebe nájsť cestu? Čo zvíťazí? Lás...