Ahojte lásky ❤ Som späť na Slovensku a mám tu pre vás ďalšiu novú časť... ku podivu som ju napísala celkom rýchlo, pri tom ako som plánovala... Som s ňou celkom spokojná, tak dúfam že sa vám bude aspoň trošku páčiť :)
Chcem moc poďakovať za všetky 🌟 pri minulej časti aj za krásne komentáre :) Ľúbim vás ❤Chyby som nekontrolovala, lebo som na mobile... opravím dodatočne!
◆ ◆ ◆
Nepohodlne som sa pomrvila na svojom mieste, keď ma zrazu čosi pošteklilo na čele. Pomaly som otvorila oči a môj pohľad padol na spiacého Louisa, ktorý si spokojne oddychoval. Na tvári mu žiaril mierny úsmev a vlasy mal rozhádzané do všetkých svetových strán. Vyzeral zlato keď spal. Presný opak toho, keď bol hore a po každom len vrčal. Nechce sa mi veriť, že som sa s ním naozaj vyspala. Opatrne som sa vymanila z jeho objatia a potichu vyliezla z postele. Zabalila som sa do periny a presunula sa do kúpeľne, kde som si hodlala dať poriadne dlhú sprchu. Musela som zo seba dostať tie jeho dotyky a bozky z minulej noci. Celý tento výlet sa mi začínal vymykať z pod kontroly. Ja som predsa nepatrila k tým ženským, ktoré hneď liezli každému do postele. Áno mala som už za sebou niekoľko vzťahov, kde som so svojim partnerom spala, no nikdy to nebola vec jednej noci. A toto čo tu s Louisom predvádzame sa ani vzťahom nazvať nedá. Veď my len každému klameme do očí o tom aký sme šťastný pár. Ale opak je pravdou. Ja nemám rada jeho a on mňa...
"Dobré ráno." Vytrhol ma z myšlienok známy hlas za mojim chrbtom.
"Čo si myslíš, že robíš?" Otočila som sa naňho okamžite, pri čom som sa automaticky pokúsila zakryť si svoje prsia.
"Idem sa sprchovať." Mykol nad tým plecom a natlačil sa mi ešte viac do sprchového kútu.
"Ak si si nevšimol, tak ja som tu bola prvá! A ešte som neskončila!"
"No a? Je tu miesto pre oboch. A potom, nahú som ťa už videl." Uškrnul sa a z poličky si vzal sprchový gél. "Otoč sa!"
"Čo?"
"Proste sa otoč!" Rozkázal mi a ja som sa radšej otočila ako odo mňa žiadal. "Ďakujem." Šepol mi zrazu pri uchu a dlaňami mi začal rozotierať gél po tele.
"Za-za čo?"
"Za to že si včera prišla a pomohla mi domov."
"Nemala som na výber."Vydýchla som a mierne naklonila hlavu, keď svoje dlane presunul na moje prsia. "Ale to čo sa stalo potom..."
"Zabudni na to. Nič sa medzi nami nestalo." Zahlásil rázne a okamžite zo mňa ruky spustil.
"Samozrejme! Hlavne že si milosť pán mohol zasunúť a teraz je spokojný!" Zasmiala som sa ironicky a obišla ho. "Ale vieš čo? Chcela by som vidieť tvoj výraz, keby som ti teraz povedala, že neberiem tabletky."
"Lenže ty ich berieš. Že zlato?" Žmurkol na mňa a zavrel vrátka, aby mohol znova pustiť vodu.
"Idiot." Zanadávala som, zabalila sa do osušky a vrátila sa do našej spálne.
Rýchlo som na seba navliekla prvé šortky s tielkom, ktoré som chytila do rúk a radšej sa pobrala preč z izby. Zišla som obrovské schodisko a nestačila sa diviť. Aj napriek tomu, že vonku ešte len začínalo svitať, to v dome už žilo. Všade naokolo pobehovali nejakí poslíčkovia s kvetmi a jedlom, muzikanti, čašníci, či kuchári...
YOU ARE READING
Proposal [Louis Tomlinson] ✔
Fanfiction◆ BOHATSTVO - CHUDOBA ◆ RODINA - PRIATEĽSTVO ◆ TÚŽBA - ODPOR ◆ LÁSKA - NENÁVISŤ ◆ SLOBODA - ZÁVÄZOK Toľko protikladov a predsa všetky spolu súvisia. Čo sa stane, ak sa stretnú dvaja úplne odlišný ľudia? Dokážu si k sebe nájsť cestu? Čo zvíťazí? Lás...