- Turiu tau mažą staigmeną. – nusišypsojo močiutė.
- Tikrai? Močiute, pasakyk kokią, gi žinai kokia aš smalsi. – truputėli suurzgiau. Nekenčiu, kai žmonės mane erzina.
- Spėk, kurioje rankoje?
- Gal kairėje? – stangiausi atspėti.
- Atspėjai! – tai pasakiusi, močiutė ištraukė už nugaros kairę ranką.
O joje buvo maža mėlynos spalvos dėžutė, kurią padavė man į rankas.
- Ačiū, močiut. - stipriai ją apkabinau. – Ar žinojai, kad tu esi pati šauniausia močiutė pasauly? - atsitraukiau nuo močiutės.
- Nagi atidaryk dėžutę, pažiūrėk ar patiks. – paskatino atidaryti ją.
Tad nieko nelaukusi atsidariau dėžutę, o joje buvo grandinėlė ant kaklo su mėlynos spalvos akmenėliu ir auskarai su tokios pat spalvos akmenukais.
- Ačiū, močiute. Myliu tave labai, labai. – dar kartą ją stipriai apkabinau.
- Prašau, saulute. Myliu ir aš tave. – su šypsena veide pasakė.
- Ar gali užsekti? - paklausiau.
- Žinoma, galiu. – ji paėmė pakabutį iš mano rankų ir jį užsegė ant kaklo. – Tau jis labai tinka.
- Ačiū, tikrai labai gražus. - pasakiau močiutei su didele šypsena veide. – Gerai, reikia pabaigti krautis likusius daiktus. - atsidusau.
- Pabaik krautis daiktus ir eik gultis į lovą ir miegot, nes rytoj su seneliu norime aprodyti tau miestą.
- Gerai, močiute. Saldžių sapnų. – palinkėjau.
- Ir tau, saule. – tai pasakė ir išėjo iš mano kambario.
Nuėjau prie savo stalo įsijungiau savo laptopą, kuris vos veikia po kritimo iš mano brolio rankų.
Reiks paprašyt Luke, kad nupirktų naują, nes jis jį sulaužė. - galvojau savo mintyse.
Nuėjau į visus savo mėgstamus puslapius - Facebook'ą, Instagram'ą, Twitter'į ir Snapchat'ą. Pažiūrėjau, kas ką gero įkėlė, ant kelių nuotraukų paspaudžiau 'Like' ar 'Love'.
Pamačiau, kad dabar 22:38, viską reaktyviniu greičiu atjungiau. Nubėgau prie savo spintos išsitraukiau savo žalios spalvos pižamą ir nulėkiau po dušu.
Nusiprausiau, nusivaliau makiažą, pasitepiau kūną rožių kvapo kremu, apsirengiau pižamą ir išėjau iš vonios.
Žvilgtelėjau į laikrodį, kuris rodė 23:10, iškart kritau į lovą ir po kelių minučių mane pasiglemžė saldus miegas.
~ ~ ~ Po daug valandų ~ ~ ~
Vidury saldaus sapno išgirdau, skambantį savo telą.
- Po velnių kas skambina vidury nakties? – kalbėjau su savimi.
Prasitryniau savo akis ir su viena ranka ieškojau savo telo ant spintelės.
- Bingo, radau. - atsidusau.
Paspaudžiau atsiliepimo mygtuką.
- Kad ir kas skambina, kad ir ko nori, kai atsikelsiu, pažadu užmušiu. – mieguistu balsu tariau.
- Nu, nepykt, o šiaip jau puse 9 ryto. - išgirdau kažkieno juoką.
- Koks skirtumas kiek valandų, man dar naktis. – atsidusau. – Išvis, kas čia skambina? - paklausiau, nes tikrai nesupratau, su kuo čia kalbu.
- Zayn.
- Kas toks? Koks dar Zayn? Nepažįstu tokio. - sumurmėjau.
- Mes vakar vakare susipažinom prie mano motociklo. Tu man davei savo telefono numerį. - paaiškino man, o aš atsisėdau savo lovoje susimąstydama.
- Ooo dabar prisiminiau. - nusišypsojau. - Bet daugiau niekada, taip anksti man neskambink. - suurzgiau.
- O tu miegalė. - girdėjau Zayn juoką ir vėl.
- Per tave dabar būsiu visą dieną pikta, nes neišsimiegojau. - piktokai pasakiau. – O ko skambinai? – paklausiau.
- Norėjau pasiūlyt, kur nors nueiti, bet jeigu tu šiandien pikta... - numykė.
- Šiandien negaliu, soriukas. – liūdniau pasakiau.
- Ir ką tokio veiksi? – pasmalsavo Zayn.
- Eisiu miesto apžiūrėt, nes aš jo nepažįstu. - tariau.
- Aš galiu tau jį aprodyti, jeigu nori. Man visai nesunku.
- Tai, kad aš tavęs nelabai pažįstu. Dar išprievartausi mane, kur nors.
- Manai galėčiau? Aš ne toks vaikinas, kokiu tu mane įsivaizduoji. - piktoku balsu pasakė nepatenkintas vaikinukas.
- Na, gerai įtikinai, kad man nieko blogo nepadarysi, bet jau susitariau su seneliais. - pasakiau.
- Aišku, tada sorry, kad pažadinau. Saldžių sapnų. - liūdnu balsu leptelėjo jis.
- Kitą kart galėsim susitikt. Aišku, jeigu vis dar norėsi, kur nors, su manimi nueiti. - žinojau, kad Zayn nusišypso ir pralinksmėja, kai tai pasakiau. Jaučiau tai.
- Ok, lauksiu. – linksmas ištarė Zayn.
- Lauk. – padėjau telefono ragelį ir kritau atgal į miegojimo padėtį.
YOU ARE READING
"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionAš esu Kayla Blake. Man virš 17 metų. Prieš savaitę netekau savo gyvenime svarbiausių ir brangiausių žmonių - savo tėvų. Jie žuvo autoavarijoje. Tą ankstyvą rytą man paskambino moteriškė ir pranešė apie nelaimę. Nuo tos dienos atrodo visas pasaulis...