* 39 *

2.6K 138 0
                                    

Kayla pov.

- Kayla, pasakyk ką prišnekėjau. – inkštė Louis.

- Ne, pasiliksiu sau. – šyptelėjau. – O dabar kelk subinę nuo mano lovytės.

- Lipu. – pasakė ir atsistojo Louis. Priėjau prie lovos ir pasiklojau ją, o Louis apžiūrinėjo mano kambarį.

- Nu, tai kaip sveikatėlė ? – pertraukiau tylą kambaryje.

- Biškį galvą skauda.

- Nevykėlis, primaišei vakar per daug. – žvengiau iš Louis.

- Vaistų duosi ? – prašė Louis.

- Kas man lieka. – atidariau kambario duris ir aišku iš paskos ėjo Louis.

- Kayla, o tau kaip ? – paklausė Louis, kai lipome laiptais.

- Gerai, aš vakar tik 4 stiklines Jack Daniels išgėriau. – nuėjau į svetainę, o Zayn vis dar miegojo.

- Pavydžiu, o man galva lūžta. – įėjo į svetainę Louis.

- Pabudome ir kelkimės ! – užrėkiau ant visos svetainės ir Zayn staigiai atsisėdo.

- Prašau tik nerėk. – pasakė Zayn pamatęs mane.

- Kas yra galvytę skauda ? – priėjau prie jo, o Louis žvengė.

- Nesityčiok. – rąžėsi Zayn. – O kaip, jūs ?

- Man viskas gerai, bet Louis nelabai. – sukikenau.

- Jo. – prisidėjo Louis.

- Kam vaistų nuo galvos skausmo ? – ėjau virtuvės link.

- Man ! – abu vienu metu užrėkė.

- Gerai, pijokai. – sukikenau ir nuėjau prie spintelės virtuvėje, kur laikomi vaistai.

- Kayla, kur mano telefonas ? – šaukė Zayn.

- Ant stalo ! – atrėkiau. Ištraukiau reikiama pakuotę vaistų.

- Radau. – pasakė Zayn ir girdėjau juos abu kalbant, kaip jie atsirado čia.

Paėmiau dvi stiklines iš spintelės, į jas įpyliau vandens ir su viskuo nuėjau pas tuos į svetainę.

- Še, po 1 tabletę ir iki dugno, po 15 minučių kaip nauji būsit. – viską padėjau ant stalo. – Fu, kaip čia visur smirda alkoholiu. – nuėjau prie lango ir jį atidariau plačiai, o jie gėrė ką atnešiau.

- Norit ko nors paklaust ? – atsisėdau priešais tuos du ant sofkės.

- Noriu. Kaip čia atsidūrėm ? – paklausė Zayn.

- Niall atvežė, mus čia. – atsakiau.

- Kayla, kodėl pas save atsivežei ? – paklausė Louis.

- Norėjau vežt jus į jūsų namus, bet Niall pasakė, kad jums tada blogai bus nuo tėvų, o kadangi aš gera draugė... – numykiau.

- Ačiū. – pasakė Zayn.

- Šito neužteks. – pakilinau juos abu. – Ėst norit ?

- Jo, nuo vakar dienos nieko nevalgiau. – pasakė Malik ir paglostė savo pilvą.

Atsistojau ir nuėjau į virtuvę, aišku tie du atsekė mane. Vaikinukai atsisėdo prie stalo ir stebėjo mane.

- Kavos, arbatos ar kakavos ? – kaisdama virdulį paklausiau.

- Turi kakavos ? – sucypė Louis.

- Kažkur čia yra. – pakilnojau pečius ir paėmiau 3 puodelius.

- Zayn ? – paklausiau.

- Kavos. – atsakė.

- Gerai. – paėmiau kavą ir kakavą. - Louis, tikrai nori kakavos ?

- Taip, o kokios turi ? – susidomėjo Louis.

- Nesquik. Čia ta, kur su triušiu. – dėjau į puodelius, jų užsakymus.

- Mano mėgstamiausia. – sukikeno Louis.

- Neįdomu. – pavarčiau akis ir užpyliau vandeniu, padėjau puodelius ir cukrų ant stalo virtuvėje.

- Ačiū. – pasakė Louis, o Zayn pritardamas palinksėjo.

- Aš per gera jums. – atsidusau ir nuėjau prie šaldytuvo. – Reikėjo palikt jus pas Liam. – ištraukiau sviestą, mėsą, sūrį, dar kažkokią dešrą ir duoną su batonu iš šaldytuvo. Viską per kelis kartus nunešiau ant stalo.

- Ne, nereikėjo. – papurtė galvą Louis.

- Man dabar bus kapūt nuo senelių. – parodžiau mirties ženklą per gerklę ir paėmiau lentelę ir peilį.

- Kodėl ? – paklausė Zayn ir atsigėrė savo kavos, o aš atsisėdau.

- Pirma visa chata smirda alkoholiu. Antra sukuista svetainė ir svečių kambarys. O trečia aš neišsimiegojau, nes kažkas knarkė visą naktį. – tepiau duoną su sviestu ir atpjoviau mėsą.

- Į pirmą klausimą turiu atsakymą, iškvėpink kvepalais. – pasakė Zayn.

- Jo, blet. Supras iš karto, kad kažkas ne taip. Kai iš važiavo namai nekvepėjo kvepalais, o grįžta kvepia.

- Kayla, teisi. – palinkčiojo Louis. – Sutvarkysi tuos kambarius. – numojo ranka Louis. – O dėl trečio išsimiegosi šiandien.

- Ačiū, kad paguodei. – nusivaipiau ir jau buvau pridarius pilną lentelę sumuštinių. – Še. – pasiėmiau sumuštinį ir kitus pastūmiau į stalo centrą. Jie iškart pradėjo valgyt ir gerti.

- Jėzz, kokie išbadėję. – sukikenau. – Kaip galvytės, mažiukai ?

- Gerai, jau kaip nauja. – pasakė Zayn, o Louis linkčiojo.

Po valandos Louis ir Zayn išėjo iš mano namų ir išvažiavo su taksi. Viską pradėjau tvarkyti.

Virtuvėje sudėjau maistą, o indus pastačiau plauti. Visur atidariau langus, kad išsivėdintų ir namai nesmirdėtų alkoholiu. Sutvarkiau svečių kambarį ir svetainę, sulanksčiau pledus ir juos padėjau į vietą. Po pusvalandžio namai atrodė tokie, kokie buvo vakar ir alkoholiu nesmirdėjo. Nuėjau į savo kambarį ir kritau į lovą.



"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now