*27*

3.1K 163 5
                                    

Niall pov.

- Ėėė, jūs dar čia? – grįžau su automobilio rakteliais rankose.

- Mes dar čia. – šyptelėjo Zayn.

- Davai, varot namo. – parodžiau su ranka į duris.

- Nu, neširsk. – pasakė Liam, o aš jį tik nukilinau.

- Niall, ko tu pyksti? – paklausė Kayla.

- Labai tingiu, kur nors važiuot. – numykiau.

- Tai aš galiu ir pėsčiom pareit. – pasakė ji.

- Mes galim ją pavežt. – pasakė Liam ir pažiūrėjo į Louis, o Louis tik linksėjo galva.

- Ne, aš pats ją parvešiu, nes ji prašė. O be to, jeigu eisi pėsčiom gali, kas nors, vėl tave partrenkt.

- Tada lekiam. – Kayla atsistojo nuo sofkės ir priėjo prie manęs.

- Einam, einam. – komandavau savo draugams greičiau eiti.

- Ko taip skubi? – pasakė Liam atsistodamas.

- Greičiau išeisiu, greičiau pareisiu. – pavarčiau akis ir visi pakilo iš savo vietų.

- Iki. – pasakė Louis ir ėjo durų link.

- Ėėė, angele sarge, neatsisveikinsi? – pasakė Kayla.

- Atsisveikinsiu, kaip galėjau pamiršt savo draugešką. – pasakė Louis ir apsikabino Kaylą po to sukirtom rankomis mes.

- Čiau. – pasakė Zayn ir apsikabino Kaylą ir po to ją apsikabino Liam.

Aš tik sukirtau rankomis su jais ir jie visi išėjo.

- Pagaliau. – atsidusau.

- O toks piktas? Nebūk toks piktas, nes man patinka linksmi vaikinai. – pasakė Kayla ir apsilaižė lūpas.

- Lekiam. – iškart po jos žodžių pralinksmėjau ir šypsodamasis išėjau iš svetainės ir atidariau išėjimo duris Kayla'i.

- Ačiū. – šyptelėjo ji, o aš uždariau duris ir jas užrakinau. – Kur tavo mašinėlė? – paklausė ji.

- Garaže. Einam. – paėmiau jos ranką ir vežiau iki garažo kitoje kiemo pusėje.

Mačiau, kad merginai buvo keista, kad paėmiau jos ranką, bet ji neišsidavė ir laikė manąją. Paspaudžiau mygtuką ir pradėjo važiuoti garažo vartai į viršų.

- Ne blogas mašiniukas. – palinksėjo galva Kayla. – Kokia čia markė?

- Land Range Rover, jeigu tokį žinai. – paleidau Kayla'os ranką ir įėjau į garažą. – Eikš, ko lauki? – darydamas automobilio vairuotojo pusės dureles, pasakiau.

- Ateinu. – Kaylą atėjo ir įlipo į automobilį.

- Kayla, kokoj gatvei gyveni? – užkurdamas automobilį, paklausiau.

- Watling gatvė 94. – šyptelėjo ji ir atsisuko į mane.

- Aiii, tai visai netoli nuo manęs gyveni.

- Pora gatvių nuo čia. – šyptelėjo ji.

Aš išvažiavau iš garažo, paspaudžiau mygtuką ir užsidarė garažo vartai, o po to atidariau kiemo vartus ir vėl su mygtuko pagalba. Išvažiavau iš namo teritorijos ir vėl paspaudžiau mygtuką viskas užsidarė. Nuvažiavau Kayla'os namų link.

- Galiu, kai ko paklaust? – segdamasi diržą, paklausė ji.

- Jau paklausei. – sukikenau.

- Nu, Niall. – suzyzė ji.

- Klausk. Laukiu. – atsisukau į ją.

- Tavo akcentas tikrai ne angliškas. Tu kartasi ne airis? – paklausė ji.

- Airiškas, o ką patinka? – pasivaipiau.

- Tiesiog tu labai švelniai tari, kai kuriuos žodžius, ir mane tai tiesiog užburia. – šyptelėjo ji.

- Tai gal man nenustot kalbėt? – sukikenau.

- Gali. – šyptelėjo Kayla. – Kiek laiko gyvenai Airijoj?

- Iki 14 metų, o po to atsikrausčiau čia dėl tėvų skyrybų.

- Aišku. – palinksėjo ji, tyliai lepteldama. – Dabar čia pasuk. – parodė su ranka į kairę pusę Kayla.

- Kuris namas? – pasiteiravau.

- Šitas. – pasakė ji ir sustojau prie pat jos namų. – Ačiū, kad parvežei. – šyptelėjo ji ir išlipo iš mašinos.

- Dar susitiksim. – pasakiau jai.

- Būtinai. – sukikeno ji. – Iki. – uždarė duris Kayla ir nuėjo į savo namus, o aš nurūkau miesto gatve namų link.

Kayla pov.

Atsirakinau namus ir įėjau į juos. Senelių dar nebuvo, reiškia tuoj grįš. Nuėjau į virtuvę, užsikaičiau arbatos, užsitepiau Nutella'os ir išgirdau, kaip pareina seneliai. Sakiau.

- Labas. – išlindau iš virtuvės.

- O, saule, tu namie? – pasakė močiutė.

- Taip, ką tik grįžau. – šyptelėjau. – Tau atnešė knygą. – parodžiau į knygą.

- Ak, taip. – paėmė knygą ji. – Kas atnešė?

- Toks jaunas vaikinukas.

- Harry?

- Taip. – palinksėjau.

- Mano draugės sūnus.

- Žinau, pasakė jis. – šyptelėjau.

- Jūs kaip norit, aš einu valgyt. – pasakė senelis ir nuėjo į virtuvę. Mes su močiute iš paskos.

- Valgyt nori? – paklausė manęs močiutė.

- Nenoriu, tik arbatos su Nutella ir miegot eisiu.

- Gerai. – pasakė senelis.

Pasiėmiau viską ir nuėjau į savo kambarį. Užsitraukiau ruletą ir pastačiau telefoną krauti.

Atsisėdau ant savo lovos ir pasiėmiau savo kompą, įsijungiau serialą 'Teen Wolf' (Jaunasis vilkas).

Valgiau, gėriau arbatą ir žiūrėjau serialą iki 21:53. Po to nuėjau į dušą, nusiprausiau ir išsiploviau plaukus.

Kūną išsitepiau rožių kvapo kremu, nusivaliau makiažą ir nusiėmiau visus papuošalus. Persirengiau savo drabužius į pižamą ir kritau į savo minkštą lovytę miegoti.


"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTATahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon