* 44 *

2.4K 130 0
                                    

Kayla pov.

Iš garažo paėmiau žirkles, kurios skiros karpyti augalams. Mokiau Zayn jomis naudotis. Parodžiau, kaip apkirpti krūmą.

- Gerai, mokėsiu. – pasakė ir pradėjo karpyti krūmą.

- Va, labai gerai. – pagyriau ir nuėjau iki Louis.

Nuėjau į kitą namo pusę, o Louis sėdėjo ant žolės ir ilsėjosi.

- Kaip, tu ? Gerai jautiesi ? – paklausiau, nes lauke pragaras. Karštis didžiulis. Atsisėdau šalia jo ant žolės ir padaviau stiklinę.

- Viskas, gerai. Tik karšta. – paėmė iš manęs stiklinę ir išgėrė visą jos turinį.

- Gali, pailsėt, jeigu blogai jautiesi. – pasiūliau.

- Ne, viskas gerai. Dabar, kai, tu, atėjai nebe taip karšta.

- Matai kaip įdomiai, angele sarge. – sukikenau ir suvėliau vaikinuko plaukus.

- Ėėė. – zyzė jis. – Mano plaukus gali liesti, tik tos merginos, kurioms leidžiu, tai daryti.

- Man leidi ? – prikandau apatinę lūpą.

- Žinoma, gi, tu, mano draugešką. Pati geriausia. – sukikeno jis ir pažiūrėjo teisiai man į akis.

- Tu, vis dar neprisimeni, ką man sakei šeštadienį ?

- Ne. – atsiduso. – Prašau, Kayla pasakyk. – suinkštė Louis.

- Ne dabar, gal kada prie progos. Kai būsim vieni. – atsistojau. – Galėtum, kai ką padaryt ?

- Ką ? – atsistojo Louis.

- Reikia aptvarkyt garažą. – atsidusau.

- Reiškia tuoj padarysim. – sukikeno. – Tik parodyk ką sutvarkyt ten.

Nuėjom iki garažo, padėjom į vietą žoliapjovę ir parodžiau ką reikia sudėlioti ir padėt į vietas. Palikau Louis darbuotis garaže, o pati nuėjau į virtuvę. Padėjau stiklines ant stalo. Ištraukiau švarius indus ir sudėjau į spintelę. Užlipau į antrą aukštą ir sulanksčiau skalbinius. Kai, kuriuos šiek tiek pralyginau ir sudėjau visus į reikiamas spintas.

- Kayla ! – išgirdau, kaip šaukia mane.

- Ateinu. – atrėkiau ir nulipusi pamačiau Zayn. – Kas ?

- Tik nesupyk, man reikia važiuot namo ir pasiimti mamą iš darbo.

- Aišku, jeigu reikia važiuok. Mes su Louis pabaigsim. Be to nedaug liko. – šyptelėjau ir ėjau link koridoriaus ir durų.

- Gerai, tuomet. Važiuosiu.

- Ačiū, kad padėjai. – priėjau prie jo ir pakštelėjo į jo skruostą. Mačiau, kaip Zayn šiek tiek išraudo.

- Buvo visai smagu. – sukikeno. – Lekiu.

- Iki, susitiksim. – šyptelėjau ir žiūrėjau, kaip nuvažiuoja Zayn.

Uždariau lauko duris, užlipau į viršų ir pasiėmiau sąrašą.

O liko tik 3 darbus padaryt. Ačiū Dievui. – galvojau mintyse.

Nuėjau į vonią savo kambaryje ir pakeičiau rankšluosčius. Padėjau naują muilą ir išvaliau kriauklę. Po to nuėjau į senelių vonios kambarį ir padariau tą patį, kaip savo kambaryje. Nulipau į apačią įdėjau siurblį, šluotą ir kitus naudotus daiktus į vietą, bet pasiėmiau kibirą ir pirštines. Išėjau į lauką ir pradėjau ravėti prie gėlių augančias piktžoles.

- Ką veiki ? – išgirdau Louis balsą už nugaros.

- Raviu. – atsidusau. – Tu ?

- Žiūriu į gražią merginą, kuri ravi piktžoles. – sukikeno Louis ir atsisėdo ant žolės netoli manęs.

Nieko jam neatsakiau, tik toliau ravėjau. Visą laiką kol ravėjau jaučiau Louis žvilgsnį, kuris sekė kiekvieną mano judesį, tad sukikenau.

- Kas juokingo ? – paklausė vaikinukas.

- Kodėl taip žiūri į mane ? – atsisukau į Louis.

- Tu, graži, o aš žiūriu į gražias merginas.

- Aišku. – nusiėmiau pirštines, kai baigiau ravėti.

- Kayla, pasakyk, ką prišnekėjau. – inkštė Tomlinson.

- Ne. – šaltai atsakiau ir atsisukau į vaikinuką.

- Kodėl ?

- Nes nenoriu, kad, tai prisimintum, Louis.

- Bet kodėl nenori, kad aš priminčiau ?

- Nes, tu, esi mano angelas sargas. – atsistojau, paėmiau pirštines su kibiru ir nuėjau nuo Louis.

Išmečiau visas žoles į maišą ir padėjau kibirą su pirštinėm į vietą, spintoje. Po kiek laiko mane atsekė Louis.

- Nesakai, todėl, nes aš tavo angelas sargas ? – piktokai paklausė jis.

- Louis, galim baigt šią temą. Ji man jau nusibodo. – nuėjau į virtuvę, aišku Louis ėjo iš paskos.

- Gerai. – atsiduso Louis. – Kur Zayn ?

- Išvažiavo, prieš valandą.

- Kur ? – paklausė.

- Savo mamos pasiimt. – šyptelėjau ir atidariau šaldytuvą.

Išėmiau močiutės gamintą maistą ir įdėjau maistą į keptuvę, kad pašildyčiau.

Louis manęs daugiau nieko neklausė, tad buvo tyla tarp mūsų. Mačiau, kaip Louis atsisėdo prie stalo ir žiūrėjo į mane, bet nekreipiau dėmesio.

Pašilus maistui, jį įdėjau į 2 lėkštes ir padėjau ant stalo. Padėjau įrankius ir į stiklines įpyliau sulčių. Atsisėdau ir pradėjau, valgyti. Aišku Louis, irgi valgė. Pavalgėm sudėjau indus į indaplovę ir pastačiau juos plauti, nuvaliau stalą.

- Ar, tu, dabar pyksti ant manęs ? – nutraukiau tylą tarp mūsų.

- Ir taip ir ne. – šaltai atsakė jis.

- Padėsi ? – paklausiau ir pažiūrėjau į jį.



"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now