* 97 *

2.1K 109 0
                                    

Kayla pov.

Ryte išlipau iš lovos, užsidėjau džinsinius šortus, maikutę ir savo basutes. Pasidariau makiažą ir išsišukavusi plaukus, juos palikau palaidus. Pasiklojau lovą ir atidariusi balkono duris, išėjau iš kambario.

Nubildėjau žemyn ir ten radau geriantį kavą Luke.

- Hello, Luke. – užsikaičiau virdulį.

- Labas, sesut. – atsakė jis ir toliau vėpsojo į savo telefoną.

Pasiėmiau viską ko reikia pusryčiams ir atsisėdau prie stalo.

- Ko toks įlindęs į telefoną ? – susidomėjau.

- Skaitau istoriją apie save. – pažiūrėjo į mane jis.

- Nu, ir kaip ? Apie ką ?

- Ai, čia ir susišaudymų buvo ir kažkokią merginą tipo pagrobiau ir kankinau. Bet mano grupės fanės talentingos. Tikroviškai vaizdą perkelia.

- Mhm. – pavarčiau akis. – Šiandien einu tiesių laikytis, o vakare su chebra einu į miestą.

- Žiūriu, visą laiką reikaluose būni.

- Jap. – atsigėriau arbatos. – O tu ką šiandien ?

- Skaitysiu. – nuleido akis į savo telefoną.

- Luke, tu mokykloj knygų neskaitei. O dabar pradėjai skaityt.

- Jau geriau vėliau negu niekada.

- Nu, teisybė. – atsikandau savo sumuštinio su mėsa.

- Kada eisi ? Gal tave nuvežt ?

- Galėtum, nes pati nežinau, kur ta vairavimo mokykla yra.

~ ~ ~ Po 2 h ~ ~ ~

- Sėkmės, Kayla.

- Taip, man jos reikės. – išlipau iš Luke'ės Audi A8. Patraukiau gatve iki vairavimo mokyklos, įėjau į vidų.

- Kuo galėčiau padėti ? – paklausė jauna moteris.

- Sveiki, atėjau teisių automobiliui.

- Vardas pavardė ir prašau pateikti asmens dokumentą. – pasakė ji.

- Kayla Blake. – pranešiau, padaviau kortelę moteriai ir ji pradėjo kažką pildyti kompiuteryje.

- Jūs jau esate išsilaikiusi motociklui teises, taip ?

- Taip, esu.

- Nueikite į 107 kabinetą, ten atliksite teoriją. Paskui jums pasakys, ką daryti.

- Gerai, dėkui. – šyptelėjau.

Patraukiau iki 107 kabineto. Įėjusi pamačiau kompiuterius ir 2 stalus, prie kurių sėdėjo prižiūrėtojai. Priėjusi pasakiau savo vardą ir pavardę. Jie man liepė atsisėsti prie 5 kompiuterio ir išspręsti 30 klausimų.

Atsisėdau ir per 15 minučių išsprendžiau tą teoriją. Nebuvo sunku, nes klausimai labai panašūs į motociklo. Iš 30 taškų surinkau 28, tad išlaikiau.

- Šaunuolė, panele Blake. Norite šiandien atlikti vairavimo testą ar kurią kitą dieną ? – paklausė vyriškis.

- Šiandien. – negalvodama atsakiau.

- Tuomet nueikite į fojė ten jums paskirs mokytoją.

- Dėkui. – patraukiau link tos pačios vietos, kur buvau atėjusi iš pradžių. – Norėčiau mokytojo vairavimo testui.

- Išlaikėte teoriją ? – paklausė ta pati jauna moteris.

- Taip. – padaviau lapelį, kurį išrašė.

- Puiku. Jūsų mokytojas, čia. – ji parodė į jauną vyriškį, kuris tik įžengė pro duris. - Pone Clark. Jūs turite mokinę. – pasakė moteris tam vyriškiui.

- Ir kas ji ? – jis atsiduso. – Nejaugi vėl kokia kvaiša, kuri nemoka vairuoti ?

- Aš. – pasakiau.

- Tai Kayla Blake. Ji turi motociklo teises, tad neturėtumėte ilgai užtrukti su ja.

- Gerai. Kayla, tu pasiruošusi ?

- Taip. – atsakiau.

- Eime.

Su vairavimo mokytoju išėjau iš patalpos ir patraukėme į aikštelę. Mokytojas įlipo į mašiną, tad įlipau į vairuotojo vietą. Prisisegiau diržą ir atsikvėpusi užkūriau automobilį.

~ ~ ~ Po vairavimo ~ ~ ~

- Klaidų, kaip ir nebuvo. Tad sveikinu, išlaikėte vairavimo testą iš pirmo karto. – pažiūrėjo į mane mokytojas.

- Ačiū, jums. – šyptelėjau.

- Tai, jums ačiū, nes šiais laikais merginos tikrai nemoka vairuoti. – jis man padavė mano teisų pažymėjimą.

- Dėkui dar kartą. Viso gero. – pasakiau ir išėjau iš vairavimo mokyklos.

Straksėdama nustraksėjau iki Luke mašinos. Atsidariau dureles ir įlipusi apsikabinau brolį.

- Išlaikiau. Išlaikiau !

- Šaunuolė. – pasakė jis ir užkūręs Audi A8 pradėjo važiuoti.

- Luke, laukiu mašinos.

- Aha, pradėsiu ieškot.

- Tik juodos noriu. – patempiau lūpą.

- Kokia bus tokia. – pavartė akis brolis.

Hemmings įjungė radiją, o aš įlindau į savo telefoną.

Kayla : Teisės yra ! Valio ! : ) * <3 <3 <3 xxx

Louis :  Sveikinu, meile <3 <3 <3 : ))*** xxx

Kayla : Ką veiki, Tomlinson ?

Louis : Prižiūriu sese : ( Tu, mažute ? :)

Kayla : Dabar mane brolis veža namo :)

Louis : Pasiilgau tavęs : ( < 3 xxx

Kayla : Aš labiau, bučkis xxxx : )***

Louis : Gyva po treniruotės ?

Kyala : Nelabai :| Kojas skauda : ( Tau ?

Louis : Aš jau įpratęs prie krūvio : )

Kayla : Savimeila : |

Louis : Tik dėl tavęs, meile : ) xxx

Kayla : Paskui susirašom, mažiuk : ))*** xxx

Louis : Ok. <3 Einu sesių ganyt. Ughhh : (

Kayla : Sekmės : D

&quot;I Think My New Life Will Be Better&quot; (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now