* 33*

2.6K 146 0
                                    

Kayla pov.

Nieko neatrašiau tik nuėjau ruoštis. Užsidėjau mėlynus džinsus, rožinę palaidinę, odinę striukę ir aukštesnius, odinius batus. Plaukus išsišukavau ir palikau palaidus, pasidažiau lūpas su vazelinu, įsinėriau auskarus. Pradėjau po visą kambarį ieškoti teisių. Pakuičiau vieną stalčių, po to kitą.

Opa, radau. – mintyse sušukau.

Teises ir telefoną įsidėjau į striukės kišenes. Nubildėjau laiptais žemyn.

- Močiute, išeinu. Grįšiu vakare.

- Gerai, eik. – močiutė atšaukė iš svetainės, kur žiūrėjo savo serialą.

Išėjau pro namų duris ir patraukiau eiti toliau nuo savo namų. Netrukus pamačiau prie motociklo stovintį Zayn. Apsirengusį odinę striukę, juodais džinsais, balta maikę su užrašu ir juodais batais. Priėjau prie Zayn nugaros. Taip, kad jis manęs nepamatytų.

- Labas. – paliečiau jo nugarą. Išgąsdinau jį, o jis net pašoko iš vietos.

- Eina nafik. Kaip išgąsdinai. – jis stovėjo visas persigandęs, o aš kikenau.

- Tai dabar nepasisveikinsi ? – juokdamasi paklausiau.

- Nu, labas. – apsikabino mane, o aš jį. Po kelių sekundžių pasileidome. – Teises turi ?

- Jo, radau. – ištraukiau jas iš odinės striukės kišenės, parodžiau jam ir vėl įsidėjau atgal.

- Kaip kontrolė ?

- Sėdi prie savo serialo. – atsakiau į Zayn klausimą.

- Na, tave ir kontroliuoja. – sukikeno jis.

- Gerą pravardę daviau, ane ?

- Tai, kad grynai kontrolė pas tave. – sukikeno Zayn.

- Nejuokinga. – pavarčiau akis. – Važiuojam.

- Vairuosi ? – paklausė jis ir padavė man šalmą.

- Ne, gatvėm nevažiuosiu. – papurčiau galvą. – O kur susitinkam su kitais ?

- Atsimeni, kur tada tave nusivežiau pirmą kartą.

- Žinoma, kaip galėjau pamiršt. – šyptelėjau.

- Lekiam. – Zayn atsisėdo ant motociklo ir padėjo užlipti man.

Po 8 minučių buvome vietoje, kur važinėjau praeitą kartą su Zayn, prie šlaito. Sustojome prie jų. Stovėjo Niall ir Liam mašinos, kitų dar nesimatė.

- Sveikučiai. – pasakiau ir nusiėmiau šalmą. Po to nulipau nuo motociklo.

- Labutis, Kayla. – pasakė Liam ir jį apsikabinau ir po kelių sekundžių pasileidome.

- Labas, blondžiau. – apsikabinau Niall ir pasileidome. Vaikinukai tiesiog sukirto rankomis pasisveikindami.

- Gražiai atrodai. – pasakė Liam.

- Ačiū. – šyptelėjau.

- O kur Harry ir Louis ? – paklausė Zayn

- Spėju Louis išsigando. – pasakiau.

- Ko ? – paklausė Niall.

- Tai prisikalbėjo, kad norės su manim pasivažinėt ant motociklo.

- Nu, panašu į Louis. – tarė Liam.

- O Harry kur ? – paklausiau.

Kaip tik tuo metu, kažkas atgazavo ir sustojo prie pat manęs. Tarp manęs ir motociklo buvo likęs vos metras.

- Tu, gal visai beprotis ?! – pradėjau rėkti ant žmogaus, kuris sėdinčio ant motociklo.

- Nu, sorry. – nusiėmė šalmą jis.

- Harry ?! – kiek nustebusi žiūrėjau į jį.

- Labas ir tau Kayla. – nulipo ir apsikabino mane.

- Harry, kodėl nesakei, kad turi motociklą ? – kai paleidome vienas kitą paklausiau.

- Ai, nenorėjau girtis.

- Chebra, paskambinkit Louis. – pasakė Zayn.

- Ale, rimtai, kiek mes jo dar lauksim. – pasakiau.

- Nebereikės laukti. – pasakė Niall ir parodė į atvažiuojančią mašiną.

- Pagaliau. – atsidusau.

Louis išlipo iš savo Porsche ir priėjo prie mūsų.

- Sorry, kad vėliuoju, kamščiai. – sukirto rankomis su visais vaikinais.

- Jau galvojau išsigandai. – apsikabinau Louis.

- Louis Tomlinson nieko nebijo. – paleido mane.

- Nu, dar pažiūrėsim. – pasakiau. – Jūs kaip norit, bet aš pasivažinėsiu.

- Kayla, o gal nelipk ant to daikto ? – pasakė išsiganęs Niall.

- Neaiškink, aš nebe maža mergaitė. – pasakiau.

- Bet mergaitė. – pasakė Niall.

- Ne, bernas. – nusivaipiau ir priėjau prie Zayn, atkišau ranką. – Duok raktelius. – gražiai paprašiau. - Aš pasivažinėsiu.

- Imk. – padavė man raktelius Zayn.

- Kayla, prisižadėjai, dabar vežk. – pasakė Louis.

- Dar norinčių pasivažinėt bus ? – paklausiau, kai lipau ant motociklo.

Visi, vis tiek į mane žiūrėjo kaip į beprotę, išskyrus Zayn ir Louis.

- Nebus, aišku. – užsidėjau šalmą. – Louis, lipi ar stovi ?

- Lipu, lipu. – pasakė ir atėjo prie manęs.

- Lipk ir laikykis. – sumurmėjau.

- Ok. – užlipo ant motociklo.

- Louis, geriau laikykis, dar nukrisi. – rėkė Harry.

Mažiau kalbų daugiau darbų. – pagalvojau mintyse.

Užgazavau ir pradėjau važiuoti. Louis rankos automatiškai atsirado ant mano liemens. Tad pradėjau važiuoti greičiau.

- Na, kaip ? – paklausiau, kai važiavome 80 km/h greičiu.

- Žiauriai puiku. – atrėkė Louis, o aš tik sukikenau.

Apvažiavome visą lenktynių ratą ir sustojau prie chebros. Nusiėmiau šalmą, tą patį padarė ir Louis.

- Louis, tu sveikas ? – paklausė Zayn.

- Sveikas, sveikas. – Louis nulipo nuo motociklo. – Niekad negalvojau, kad taip smagu.

- Tai, Louis, važiavai pirmą kartą ? – paklausiau, vis dar sėdėdama ant motociklo.



"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now