Kayla pov.
Ėjome arčiau lenktynių trasos, kai:
- Argi čia ne, Harry Styles ? – mačiau priekyje rudaplaukį vaikiną su daugybe tatuiruočių. Jo balsas buvo pašaipus.
- Ko nori ? – atsakė Harry. Mačiau, kad jis susinervino ir suspaudė kumščius savo delnuose.
- Atėjai lenktyniaut ar vėl stebėt ? – žvengė tas rudaplaukis.
- Koks tau skirtumas ? – pavartė akis Styles.
- O kas ši, pupa ? – prikando lūpą tas rudaplaukis senis ir nužiūrėjo mane.
- Nelysk prie jos. – atkirto Harry ir pajaučiau, kaip mano alkūnę pagriebia Styles. Dabar stoviu prie pat Harry.
- Nelysiu, jeigu pasakys savo vardą. – priėjo arčiau mūsų tas rudaplaukis.
- Kayla. – šaltai pasakiau.
- Malonu susipažinti, brangute. Aš Ben.
- Aha, malonu. – pavarčiau akis.
- Nesimaivyk, lėlyte. – mirktelėjo man Ben. – Taigi, Harry, į trasą ?
- Nežinau. Gal ne šiandien. – mykė Harry.
- Nagi, kur dingo tavo užsispyrimas ? – Ben išspjovė žodžius.
- Niekur. – pavartė akis Styles.
- Eik, lenktyniaut arba lauk pasekmių. – vadovavo rudaplaukis.
- Einu. – atsiduso garbanius.
Supratau, kad tas senis panašus į vadą ar kažką panašaus. Jo visi kaip ir bijo, todėl klauso, ką jis pasako.
- Neskubėk, tau reikia merginos į lenktynes. – Ben sustabdė Harry.
- Pasiimsiu, ką nors. – pridūrė Harry.
- Nesivargink, tuoj liepsiu surast savo žmonėms, kokią nekaltutę merginą. – Ben tarė ir kažkam parodė kažkokį ženklą.
- Koks skirtumas. – pavartė akis Harry.
Netrukus atėjo vaikinukas, kuris už alkūnės stipriai laikė kažkokią šviesiaplaukę merginą. Jai veidu tekėjo ašaros.
- Prašau, paleiskit. – kukčiojo mergina ir bandė išsilaisvinti, bet tai buvo beviltiška. – Mane čia atsitempė draugės, aš net nenorėjau. – rėkė mergina.
Man žiauriai pagailo tos merginos, tad nurijau seiles.
- Paleisk ją, lenktyniausiu aš. – pasakiau, o Harry nusiuntė man piktą žvilgsnį.
- Nejaugi, lėlyte ? – paklausė Ben. – Tuomet pažiūrėkim, ką, tu, sugebi. – pasakė man į ausį tas kvailys.
- Paleisk merginą ir pamatysi. – piktai tariau.
Ben parodė tam vaikinui kažką ir mergina netrukus buvo paleista ir šyptelėjo man. Mačiau, kad ji man padėkojo savo žvilgsniu.
- Nebandykit, pabėgt. Lauksiu jūsų lenktynėse. – nukilino mus Ben ir pasišalino. Atsikvėpiau.
- Ką, tu, sau galvoji ? Lenktyniaus ji mat.
- Visų pirmą - užsikišk. Visų antrą - aš važinėju motociklu. Visų trečia - nebandyk atsitrenkt į ką nors.
- Kayla, bent supranti į ką įsivėlei ? – rėkė garbanius.
- Suprantu, kad išgelbėjau merginą.
- Tu, buka neturiu žodžių.
- Rink žodžius, Styles. – nukilinau jį. – Geriau ruoškis ir laimėk. Be to prieš 3 mėnesius lenktyniavau pati.
- Gerai, ką daryt su tavim. Tik nenukrisk. – atsiduso Harry.
- Nepergyvenk. Jis turbūt net nesitiki, kad aš lenktyniauju ir galvoja, kad nemoku. – prunkštelėjau. – Dabar aiškink kaip vyks lenktynės ir trasa.
- Pradėsiu važiuoti aš, kai pravažiuosim geltoną liniją. Ji reiškia jog pravažiavom puse trasos ir turim po 100 metrų stot. Sustosim ir pasikeisim vietomis, tada vairuosi, tu. Nebijok spausti iki galo. Ir nekreipk dėmesio į riksmus ir panašiai.
- Kitos merginos vairuoja gerai ?
- Kai kurios. Matai tą juodaplaukę. – parodė pirštu Harry į mergina prie motociklo.
- Taip. – palinksėjau.
- Ji puikiai vairuoja, be to ji lenktynių karalienė. – pavartė akis Harry, o aš prunkštelėjau.
- Aha. Pažiūrėsiu kas per karalienė. – nusivaipiau.
- Žinai, gerai tai, kad vairuoji motociklą ir moki juo naudotis. – sukikeno Harry.
Pagaliau pralinksmėjo ir nebetoks surūgęs. – mintyse džiaugiausi.
- Kodėl ?
- Pamatysi kitas merginas. – sukikeno jis. – Liko 10 minučių, eime. – Harry nusitempė mane prie savo motociklo.
Iš kišenės išsitraukiau plaukų gumytę ir susirišau į paprastą kasą, kad per lenktynes nesimaišytų. Netrukus kažkas palietė mano nugarą. Net krūptelėjau.
- Labas, Kayla. – šyptelėjo Zayn.
- Labas. – apsikabinau jį.
- Nesitikėjau šiandien tavęs čia pamatyt. – pasakė juodaplaukis.
- Patikėk aš irgi nesitikėjau. – tarė Harry ir vaikinai sukirto rankomis pasisveikindami.
- Kiek liko ? – paklausiau.
- 5 minutės. – atsakė Harry, pažiūrėjęs į savo telefoną.
- Iki ko ? – pasimetęs paklausė Malik.
- Matai, panelė Kayla, šiandien lenktyniaus su manim. – nusivaipė Harry.
- Kayla, ką iš proto išsikraustei ? Ar kas tau negerai ? Vėl kas nors partrenkė ? – apstulbęs į mane žiūrėjo Zayn.
- Kas jums yra ? Abu sakėt, kad gerai vairuoju, o dabar rėkiat. – sušukau.
- Kaip, tai įvyko, kad ji lenktyniaus ? – Zayn paklausė Harry.
Neklausiau, kaip Harry pasakoja apie Ben ir merginą. Stengiausi susikaupti.
- Tai va ji išgelbėjo kažkokią mergą. – baigė pasakojimą Harry.
- Tu, nesveika. – pasakė Zayn ir žiūrėjo į mane.
- Ačiū, žinau. – nusivaipiau.
YOU ARE READING
"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionAš esu Kayla Blake. Man virš 17 metų. Prieš savaitę netekau savo gyvenime svarbiausių ir brangiausių žmonių - savo tėvų. Jie žuvo autoavarijoje. Tą ankstyvą rytą man paskambino moteriškė ir pranešė apie nelaimę. Nuo tos dienos atrodo visas pasaulis...