*62*

2.3K 118 0
                                    

Kayla pov.

- Ką sakysi Zayn? – pasiteiravo Louis.

- Ką nors sugalvosiu. – šyptelėjau, kai priėjome iki jo automobilio.

Netrukus Louis surinko Zayn telefono numerį ir paskambino jam. Po kokių 8 minučių pasirodė Liam mašina ir joje sėdėjo Zayn ir Liam vairavo ją.

- Sveikučiai. – apsikabinau Liam.

- Labas, Kayla. – atsakė Liam.

- Sorry, kad pasiskolinau tavo motociklą, Zayn. – apsikabinau jį pasisveikindama.

- Aš nieko prieš, bet kitąkart perspėk. – šyptelėjo Malik.

- Perspėsiu. – šyptelėjau, o vaikinukai sukirto rankomis.

- Dėl ko taip nulėkei? – paklausė Payne.

- Kvaiša, gydytoja užsiminė apie mano tėvus. – pavarčiau akis.

- Aišku. O ką nors taip sakė? – paklausė Malik.

- Sakė mažiau gert reikia, kai tau 17. – sukikenau.

- Ką jūs šiandien gero? – paklausė Liam.

- Aš namo varysiu. – sumurmėjau.

- Parvešiu. – pasakė Louis.

- Gerai. – nesipriešinau tam.

Visi atsisveikinom ir patraukėm savais keliais. Sėdėjau Louis mašinoje ir galvą atrėmiau į stiklą.

- Gerai prasisukai dėl gydytojos.

- Nu, vaizduote nesiskundžiu ir moku žmones įtikinti. – šyptelėjau.

- Neliūdėk, viskas bus gerai. Ką nors, sugalvosim. – žvilgtelėjo į mane Tomlinson.

- Lengva tau kalbėt, kai nesilauki. – uždėjau savo rankas sau ant pilvo.

- Žinau. – sukikeno.

- Nejuokinga. – nusivaipiau.

- Žinau. – atsakė Louis. – Ką šiandien veiksi?

- Ilsėsiuos ir galvosiu, kaip pasakyt seneliams ir broliui. – atsidusau.

- Ką nors, sugalvosi.

- Gal. Labiausiai nelaukiu klausimų iš visų. – patraukiau rankas nuo savo pilvo ir padėjau ant kelių.

- Yeah, tam reikės jėgų.

- Būtent. O aš jų nebeturiu.

- Žinok vieną, aš visada tave palaikysiu. – Louis paėmė mano ranką ir sunėrė mūsų pirštus.

- Žinau. – suspaudžiau mūsų delnus stipriau.

Po kelių minučių įsukome į mano gatvę, kurioje gyvenu dabar ir gyvensiu.

Kiek laiko? Nežinau. Dar apie, tai dar negalvojau. – mintyse svarsčiau.

- Ačiū. – pasakiau ir atsisegiau diržą.

- Visada. – šyptelėjo.

Jau norėjau lipti, bet mane sustabdė Louis žodžiai.

- O atsisveikinant bučkio negausiu? – patempė lūpą jis.

- Ne per dažnai juos gauni? – sukikenau.

- Ne. - Tomlinson lėtai papurtė galvą.

- Ohh, tiekto. – pasilenkiau ir sujungiau mūsų lūpas trumpam bučkiui, kuris trupo apie 15 sekundžių. Po to greitai atsitraukiau.

- Kodėl taip greit? – suinkštė vaikinukas.

- Neinkšk. – išlipau iš mašinos ir pamojavau Louis.

Įėjusi į namus, persirengiau į treningą ir pasidariau valgyti. Pavalgiau ir sutvarkiau, ką iškuičiau namuose.

Užsikabarojau į savo kambarį ir įsijungiau kompą. Paskaičiau apie savo naująją mokyklą.

Panaršiau soc. tinkluose ir įsijungiau Teen Wolf (Jaunasis Vilkas). Pabaigiau žiūrėti vieną seriją, tad įsijungiau kitą.

- Kayla?! – išgirdau, kaip pro lauko duris įėjo seneliai.

- Ateinu! – atrėkiau ir nubildėjau laiptais žemyn.

Pamačiau, ką tik iš sodo grįžusius senelius.

- Išdėk viską. – sukamanodavo senelis.

- Gerai. – palinksėjau ir paėmiau maišą. – Kaip sodas?

- Viena obelis per žiemą nušalo, tai nebus obuolių. – nusiminė močiutė.

- Kaip tu? Ką veikei? – paklausė senelis.

- Buvau namie, valgiau. Buvau su draugais ir žiūrėjau serialą. Nieko įdomaus. – murmėjau ir dėjau iš maišo daiktus ir kitką.

- Galėtum supažindint su savo draugais, bent keliais. Labai įdomu, kas per žmonės jie. – pasakė močiutė.

- Gerai, susitarsim kada pakviest juos, močiut. – šyptelėjau.

- Būtinai. – šyptelėjo ji.

- Moteriškės, valgyt norit? – paklausė senelis.

- Aš ne per seniausiai valgiau. – šyptelėjau.

- Aš pavalgysiu. – atsakė ji.

- Skanaus, o aš į savo kambarį einu. – sutvarkiusi viską, nuėjau į savo kambarį.

Kambary išsidrėbiau ant savo dvigulės lovos ir toliau žiūrėjau savo patį mėgstamiausią serialą. Kai baigiau žiūrėti, išsitraukiau švarius drabužius ir nuėjau į vonią.

Nusiprausiau, kūną išsitepiau savo rožių kvapo kremu ir užsidėjau atsineštus drabužius. Išsivaliau dantis, bei nusivaliau makiažą. Nusiėmiau visus papuošalus ir grįžau į savo kambarį.

Pastačiau telefoną krauti, užsitraukiau ruletus ir pasiklojau lovą. Išjungiau šviesą, išsidrėbiau į savo lovą ir vis masčiau apie vaiką, kurio galbūt laukiuosi.

Jeigu sutiksiu tą padugnę, prisiekiu užmušiu, net negalvojus. – masčiau mintyse.

Ką man daryt su tavim, vaikuti? – galvojau ir užsidėjau savo rankas sau ant pilvo.

Po kiek laiko užmigau.

"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTAWo Geschichten leben. Entdecke jetzt