Kayla pov.
- Mes pažįstami iš seniau, bet tegu viską aiškina Louis. – pasakiau.
- Aš Kayla'ą pažįstu nuo vaikystės, nes su ja ir praleidau visą laiką iki 5 metų. Po to ji išsikraustė ir jos nebemačiau 12 metų. Bet dabar ji ir vėl London'e. – pasakojo Louis.
- Bet kas tai išsiaiškino, kad jūs pažįstami ir, kad vaikystę kartu parleidot? Ir išvis, kada sužinojot, kad esat vaikystės draugai? – Zayn užsipuolė mane ir Louis klausimais.
- Šiandien tik išsiaiškinom, kai buvom pas mane namie.
- Tiksliau, tu išsiaiškinai. – parodė Louis pirštu į mane.
- Na taip, aš suradau nuotraukas, kur mes abu vaikystėje žaidžiam futbolą. Bet, kai jį pamačiau pirmą kartą London'e po 12 metų, iškart supratau, kad jis man kažkur matytas, bet nežinojau kur. Vis galvojau kur ir nutariau pažiūrėti vaikystės nuotraukas. – viską išpyškinau.
- Tai jūs draugai nuo vaikystės? – paklausė Niall.
- Taip išeina. Louis pažįstu nuo vaikystės, kad ir nebendravom 12 metų. O futbolas mano mėgstamiausias, nes Louis visada su manim žaisdavo tik futbolą. – šyptelėjau Louis. – O tu Louis dar žaidi futbolą?
- Taip, kartais ir aikštelėj su komanda žaidžiu. – leptelėjo kalbėjo Louis.
- Pasakyk kada, ateisiu pažiūrėt.
- O tu dar žaidi? - paklausė manęs Niall.
- Žaidžiu labai retai tik su broliu. Manau, man reikės Louis treniruočių, kad visas taisykles ir pozicijas prisiminčiau. – pasakiau.
- Reiškia suorganizuosim. – pasakė Louis. – O jūs norėsit? – Louis nužvelgė visus vaikinus.
- Aišku, kad ateisim Kayla'os palaikyt. – pasakė Liam. – Be to, gi mes patys irgi kartais pažaidžiam.
- Tai sakai turi brolį? Jis čia London'e? – paklausė Niall.
- Turiu. Jis gyvena mūsų tėvų name. – atsidusau.
- Bet gi tu neturėjai brolio, kai buvai maža. – pasakė susiraukęs Louis.
- O dabar turiu 2 metais už mane vyresnį brolį.
- Kaip tai? – nustebo Harry.
- Mes su tėvais išsikraustėm iš čia, dėl tėvų skyrybų. Aš likau su mama ir persikėliau gyventi į Oxford'ą, o mano tikras tėvas į Ispaniją. Tada mama susipažino su tokiu vyriškiu, kuris jau turėjo 7 metų sūnų, susituokė. Aš tą vyriškį ir laikau tikru savo tėvo, nes jis mane maža augino, auklėjo. O jo sūnų savo broliu.
- Tada kur jis? – paklausė Liam.
- Sėdi Oxford'e. – nuliūdau. – Man liepė čia gyvent iki 18 metų, po to galėsiu nuspręst, kur noriu gyventi ir su kuo.
- Aišku. – pasakė Zayn.
- Kayla, noriu paklaust. – zyzė Louis.
- Klausk. – atsisukau į jį.
- Ar turi vaikiną? – su didele šypsena veide paklausė Louis.
- O ką nori juo būti?
- Norėčiau. – mykė Louis.
- Pasvajok ir praeis. – pavarčiau akis. Louis apsimetė, kad nuliūdo.
- Tai turi ar neturi? – paklausė Harry.
- Šiuo metu aš vaikino neturiu ir neieškau. – šyptelėjau. – O jūs merginas turit?
- Ne, mes visi penki vienišiai. – nuliūdęs pasakė Liam.
- Matai, visi porom porom, o mes girti tvorom. – sukikenau.
- Kayla, teises turi čia? – paklausė Zayn.
- O kam tau reikia mano teisių? Kad namo parvežčiau girtą? – paklausiau.
- Ne, man šiaip įdomu. – tarė Zayn.
- Namie turiu. – šyptelėjau.
- Ką vairuoji? – paklausė Louis.
- Neatspėtum, net norėdamas. – sukikenau. – Tai žino tik Zayn.
- Zayn, pasakyk. – mykė Louis.
- Ėėė, Zayn, nebandai sakyt. – nukilinau jį.
- Nu, ką vairuoji? Dviratį? – dvejodamas mykė Niall.
Aš tik pradėjau žvengt ir su manim kartu žvengė Zayn.
- Turiu teises ir moku vairuot motociklą. - pasakiau ir į mane visi vaikinukai žiūrėjo kaip į beprotę, išskyrus Zayn.
- Tu bent saugiai važiuoji? – paklausė Liam.
- Ne, žinok į viską išsiteškiu važiuodama, net į pušį. – pavarčiau akis.
- Ji puikiai važiuoja, man teko tuo įsitikinti. Net motociklų lenktynėse turėtų pasirodyti puikiai. – pasakė Zayn.
O nors vienas protingas žmogus sėdi. - galvojau.
- Norėčiau pabandyt palenktyniaut, bet ne dabar. – atsidusau. – Be to, Zayn, tik tu žinai kodėl dabar ne.
- Kodėl? – susidomėjo Liam.
- Kovo 28 dieną papuoliau į avariją ir prabuvau komoj apie 3 dienas. Nuo tos dienos man uždrausta važinėti motociklu. – pasakiau.
- Jaučiu skaudėjo? – pasakė Harry.
- Dvigubai stipriau negu vakar. – palinksėjau galva.
- O kas vakar buvo? – paklausė Harry.
- Rimtai, kas buvo? – Zayn irgi nieko nežinojo.
- Jėzz, ir jūs nieko nežinot? – atsidusau. – Va, čia šito klauskit. – parodžiau pirštu į Niall.
- Vakar aš partrenkiau Kayla'ą su automobiliu. – nuliūdęs pasakė Niall.
- Neliūdėk, gi nepykstu. – pavėliau blondžiaus plaukus.
YOU ARE READING
"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionAš esu Kayla Blake. Man virš 17 metų. Prieš savaitę netekau savo gyvenime svarbiausių ir brangiausių žmonių - savo tėvų. Jie žuvo autoavarijoje. Tą ankstyvą rytą man paskambino moteriškė ir pranešė apie nelaimę. Nuo tos dienos atrodo visas pasaulis...