* 84 *

2.1K 112 1
                                    

Louis pov.

Po kelių minučių sustojau prie klubo ir laukiau kitų. Mačiau, kaip atvažiavo Liam su savo pana, o likę su Harry'io automobiliu. Išlipau ir pasisveikinau su visais.

Ir... pamačiau atvažiuojant visiškai naują, juodą, blizgią Audi A8, kuri važiavo klubo link.

- Chebra, žiūrėkit. – parodžiau į automobilį.

- Nu joo... – nutęsė Niall.

- Matyt, kažkokie turčiai atsikraustė. – pridūrė Harry.

- Ir eina su mumis į tą patį lievą klubą ? – paklausė Sophia.

Audi važiavo lėtai, nu ir taip aišku, gi kelias duobėtas prie klubo (Kaunas supras XD). Kai važiavo pro mus, net užpypsino.

Zayn paėmė ir išmetė vidurinį pirštą.

- Zayn, neužsirauk ant turčių. – pasakė Liam.

- Tegu, važiuoja į savo brangų klubą ir pypsina ten. – pavartė akis Zayn.

Automobilis nuvažiavo 2 mašinomis toliau nuo mūsų automobilių. Mašina pastatė 3 vietomis toliau nuo mūsų, nes ten buvo daugiau vietos ją pastatyti. Iš kart supratau, kad mašiną vairuoja neseniai arba dar nemoka. Automobilio variklis išsijungė, po to šviesos. Taip knietėjo pamatyti kas vairuoja tokią mašiną.

- Blet. – nusikeikiau ir net burną pravėriau, kai pamačiau, kas išlipo iš mašinos vairuotojo pusės.

- Kas ? – paklausė visi ir nusekė mano žvilgsnį.

- Man irgi smagu jus visus matyti. – sukikeno Kayla eidama link mūsų. – Ypač tave, Zayn.

- Sorry, dėl to gesto. – pasakė Zayn.

- Atleidžiu. – mirktelėjo man Kayla.

- Kayla, mašinos užrakint nereikia ? – rėkė mano merginos brolis.

- Pats ir užrakink, aš taip jau vairavau. – atrėkė ji.

- Sakei teisių neturi. – pasakė Harry.

- Neturiu aš tų teisių. Tas gert šiandien ruošiasi, tai aš vairuotoja be teisių šiandien. – pavartė akis ji.

- Nepletkink mano ketinimų, Kayla. Manau, mane visi jau taip žinot, tai neprisistatysiu. – priėjo Luke. – Ir einam, kol neprispito fanės. – Luke apsidairė aplink.

- Tos žvaigždžių problemos. – atsiduso mano mažytė.

- Kaip su tokia mašina važiuot ? – paklausiau.

- Mašina, tai super, bet ji važiuoja, kaip bobutė. – pasakė Hemmings ir parodė į Kayla'ą.

- Neknisk proto, nes namo eisi pėsčiom, o aš su Audi važiuosiu. Ko norėt pirmą kart važiavau su tokia mašina ? – gynėsi panelė Blake ir trenkė Luke į ranką.

- Aš ir sakau motociklas geriau. – pasakė Zayn.

- Jo ir nieks tau gestų jokių nerodo. – sukikeno ji.

- Chebra, einam, nes paskui eilei stovėsim. – pasakė Liam.

- Jau stovėsim. – pasakė Niall ir parodė į žmonių minią prie įėjimo.

- Pff, Luke Hemmings nestovės eilei. - pasakė Luke ir visi nuėjom prie klubo.

Luke priėjęs apsauginiui padavė kažką ir jis mus įleido net dokumentų netikrinęs.

- Čia, tai gyvenimas. Eini kur nori, visur įleidžia. – pasakė Sophia.

- Aha, tik visur pinigus kišt reikia. – pasakė Luke.

- Oj, tik neverk. Atrodo, kad žemę kasdamas uždirbi. – pasakė Kayla. - Prisiperka čia Audi A6, sekančia dieną jau Audi A8.

- A6 nukentėjo per tave. – teigė Luke.

- Nepisk proto, pats vakar į garažą įvažiuot nemokėjai. – gynėsi mano mergina.

- Pff, šita vis tiek geresnė. – atsakė Luke.

Praėjom tokį koridoriuką ir įėjom į patį klubą. Iškart girdėjosi garsi, tranki muzika ir nosį kuteno alkoholio kvapas.

- Mane rasi prie baro. – Luke pasakė Kayla'ai.

- Aš kartu. – prisidėjo Niall.

- Ok. – linktelėjo ji.

Visi išsiskirstė kas kur. Vieni prie baro, kiti šokt, treti prie panų. O mes su Kayla visur. Tai ten, tai ten. Pabuvom su visais, pakvailiojom ir prisižvengėm.

Po 3 valandų, kiti jau išvažiavo, nes prisigėrė arba norėjo miego.

- Einam, kur nors ? – paklausiau.

- Kur ? – susidomėjo ji.

- Bele kur tik, toliau nuo čia. – paėmiau už jos rankos ir sunėriau mūsų pirštus. Norėjau ją vestis iš triukšmo, bet ji sustabdė mane.

- Louis ?

- Ką, mažute ?

- Tu, kažkoks keistas. – prisimerkė ji ir pažiūrėjo į mano akis.

- Nes myliu tave.

- Aš labiau. – ji pasistiebė ir pabučiavo mane.

Nuostabu jausti jos lūpas po šitiek atskirai praleistų valandų.

- Tik parvežam Luke namo.

- Gerai. – pasakiau ir lengvai pakštelėjau jai į lūpas.

Kayla pov.

~ ~ ~ Po 15 minučių ~ ~ ~

Jau stovėjom prie mano namų. Įvedžiau brolį į vidų ir paguldžiau miegoti, o Audi A8 įvariau į garažą.

- Pagaliau. – atsidusau ir uždariau garažo vartus. – Aš tik megztuką pasiimsiu.

- Žinoma. – atsakė Louis.

Pasiėmiau megztuką, užrakinau namų duris ir įlipau į Louis Porsche.

- Tai, kur važiuojam ? – šyptelėjau, kai Louis įlipo. Pajudėjome iš vietos.


"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now