Kayla pov.
Nu va, prasideda... Harry viską papasakojo Zayn ir dabar jie abu iškels skandalą.
- Aš jai iškart sakiau dingt iš čia. – prasitarė Harry.
- Ko jūs drebat, kaip bobos? Vakar susitvarkiau su Jackson, o šiandien pažiūrėsiu, kas bus.
- Kayla, net nežinai, kas per tipas ten. – aiškino Harry.
- Koks skirtumas man laimėt reik, o ne bendraut su juo. – gyniausi. – Be to jūs būsit šalia.
- Dabar jau tikrai būsim. – pasakė Zayn.
- Sophia? – nustebau ir pakėliau antakius.
- Sveiki. – pamojavo ji mums.
- Labas visiems. – už jos ėjo Liam ir Niall.
Juos iš eilės apsikabinau pasisveikindama, po to tą patį padarė ir Zayn su Harry.
- Ką jūs čia veikiat? Maniau, jums nepatinka tokie dalykai?
- Atėjom tavęs pasveikint. – murmėjo Sophia.
- Ai, nereikėjo. Didelis čia daiktas. – numojau ranka.
- Nu, tai sveikinam, kad šiandien išsilaikei teises. – pasakė Niall.
- Louis?
- O kas dar galėjo pasigirt, kad jo mergina šiandien išsilaikė teises? – nusijuokė Liam.
- O išvis kur jis yra? – paklausė Zayn.
- Ką žinau... Mes tik per pietus susirašėm, tai sakė, kad seses prižiūri.
- Reiškia kariauja su sesėm. – nusijuokė Harry.
- Chebra, pabūčiau su jumis, bet man porų lenktynės ir aš net neįsivaizduoju, su kuo lenktyniausiu.
- Kaip tai? – nustebo Sophia.
- Va, taip. Ilga istorija, tegu tie 2 papasakoja. – parodžiau į Zayn ir Harry.
- Pasimatysim prie trasos! – surėkė Niall.
Grįžau prie savo motociklo. Užlipau ant jo ir nuvažiavau iki lenktynių starto. Sėdėjau ant jo ir dairiausi žmonių minioje.
Pradėjau nervintis, į galvą lindo įvairūs klausimai, kurie tikrai nepadėjo. Į savo kelį su pirštu pradėjau mušti ritmą.
- Porų lenktynės prasidės už 5 minučių. – kažkas pasakė per mikrofoną.
Gal jis pamiršo arba išsigando? Arba jam kas nors atsitiko? – galvoje sukosi tokios mintys.
- Atsipalaiduok, meile. – pajaučiau, kaip kažkas sušnabžda šiuos žodžius man į ausį ir apsikabina mano liemenį.
- Louis?! – pasukau galvą ir pamačiau savo Tomlinson.
- O ko dar tikėjaisi, mažute?
- Tikrai ne tavęs. – sukikenau ir iškart dingo visas jaudulys. – Tu tikrai lenktyniausi su manim?
- Taip, noriu pajausti tą patį, ką tu jauti lenktynėse.
- Adrenaliną?
- Tave, meile. – pabučiavo mano skruostą Louis.
- Bet kam reikėjo mokėt tiek pinigų?
- Mes juos atsilošim, argi ne? Gi tu - Kayla Blake ir visada laimi lenktynes.
- Laimiu, laimiu. Tikiuos neužmuši mūsų. – sudejavau.
- Pasistengsiu, Kayla'ute.
- Į starto poziciją. – pasakė kažkas per mikrofoną.
- Myliu tave, Tomlinson. – apsisukau ir pabučiavau jo lūpas.
- Aš tave, mažute. O dabar parodykim, ką sugebam.
Nuvažiavom prie lenktynių starto linijos. Kaip keista, šįkart dalyvauja tik 5 poros iš viso. Apsikeičiau su Louis vietomis ir jis apjuosė mūsų liemenis diržu.
Sučirškė sirena ir pajaučiau, kaip Louis pradeda važiuoti. Vėjas tiesiog košė per mano plaukus.
- Louis, greičiau. – raginau jį ir pajaučiau, kaip vaikinukas padidiną greitį. - Va taip, šaunuolis.
Nespėjau sureaguoti, kaip jau aš sėdėjau prie vairo ir gazavau iki galo. 180km/h man yra normalu, kitiems tai kelia siaubą.
Kaip visuomet finišavau pirma ir vėl laimėjau. Šiemet man sekasi.
- Kaip, Louis? – nulipau nuo savo mažytės.
- Beprotybė, bet man patiko. – apsikabino mane jis ir saldžiai pabučiavo.
- Louis? – visi vienu metu nustebę pasakė, kai pamatė jį.
- Sveikučiai. – Louis jiems pamojavo ir po to sunėrė mūsų rankų pirštus.
Aš šyptelėjau, pamačiusi mūsų rankas. Pagaliau gavau žmogų, kuris mane myli ir rūpinasi. Ko dar reikia?
Visi šnekėjo tarpusavyje, o aš galvojau ir tiesiog pritardama jiems linkčiodavau.
- Čia tavo pinigai, Kayla. – padavė man pinigus Ben.
- Dėkui. – šyptelėjau.
- Lauksiu kitąkart tavęs čia. – linktelėjo jis ir dingo.
- Nu, kiek mes čia laimėjom? – paklausė Louis.
- Man nesvarbu. Nori pasiimk visus, man jų nebereikia. – padaviau krūvą pinigų Tomlinson.
- Bet sakei, kad reikia? – sumurmėjo.
- Man dabar reikia tik tavęs. – sušnabždėjau jam į ausį.
- Ką? – nesuprato Louis.
- Noriu tavęs, Tomlinson. Dabar.
- Žmonės, mes einam. Pasimatysim. – nusijaukiau iš Louis greitakalbės.
- Iki. – visi pasakė.
- Iki, pasimatysim. – pridėjau ir pradėjom eiti. – Louis, kaip čia atsidūrei?
- Mane atvežė.
- Tuomet važiuosim su mano motociklu. – ėjom link mano mažytės.
- Man tinka. – sukikeno. – Kur važiuojam?
- Noriu pas tave, Lou. – pabučiavau jį.
~ ~ ~ Louis namuose ~ ~ ~
- Nenukrisk. – perspėjo mane rudaplaukis, nes aplink visur tamsu.
- Pasistengsiu. – lipdama laiptais, kalbėjau.
Įėjom į jo kambarį. Louis iškart mane nusitempė iki savo lovos. Aš gulėjau ant lovos, o Louis ant manęs ir aistringai bučiavomės.
Tomlinson vėsios rankos keliavo mano skruostu, po to kaklu ir taip nukeliavo iki pilvo.
DU LIEST GERADE
"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionAš esu Kayla Blake. Man virš 17 metų. Prieš savaitę netekau savo gyvenime svarbiausių ir brangiausių žmonių - savo tėvų. Jie žuvo autoavarijoje. Tą ankstyvą rytą man paskambino moteriškė ir pranešė apie nelaimę. Nuo tos dienos atrodo visas pasaulis...