Kayla pov.
Kayla : - Blake.
Louis : - Ką veiki ? – girdėjau Louis kikenimą.
Kayla : - Prie kompo sėdžiu. O, tu, meškiuk ?
Louis : - Panašiai kaip ir, tu. Važiuosi kartu ?
Kayla : - Į kur ?
Louis : - Kur nors su visais.
Kayla : - Gerai, kada ?
Louis : - Pavyzdžiui už 20 minučių.
Kayla : - Gerai, lekiu ruoštis. Laukiu prie namų ir labai labai myliu. – greit viską sumaliau ir nesulaukusi, ką pasakys Louis padėjau ragelį.
Nulėkiau prie spintos išsitraukiau žydrus su balta spalva maišytus džinsus, baltą palaidinę su raštais ir kreminius batelius. Viską greit apsirengiau ir nulėkiau prie komodos.
Išsitraukiau kosmetiką ir pasidažiau akis su tušu, lūpas su vazelinu ir pasikvepinau. Plaukus išsišukavau ir palikau palaidus. Užsisegiau laikrodį ir įsinėriau auskarus. Griebiau telefoną ir nubildėjau žemyn.
- Luke, išeinu. – užrėkiau ir tvarkiausi plaukus priešais veidrodį.
- Kur ? – išgirdau Luke balsą iš 2 aukšto.
- Daug žinosi greit pasensi. – sukikenau. - O šiaip su Louis ir chebra.
- Gerai, nes aš irgi išeinu. Reikia kelis reikalus sutvarkyt. – nulipo jis žemyn.
- Kokius ? – susmalsavau, o Luke tvarkėsi savo plaukus.
- Daug žinosi greit pasensi. – mano žodžiu pakartojo Luke.
- Ėėė, Luke, nekopijuok. – susiraukiau. – Šiandien grįši ? – pakilnojau antakius.
- Ne tais reikalais važiuoju, Kayla. – užsidėjo švarką jis.
- O gal ?
- Nežinau, dar gal į klubą varysiu, paskui pas draugus. Nu kaip visuomet.
- Neprisigerk ir nepasidaryk gėdos, Luke Hemmings. – įsikišau telą į džinsų kišenę ir pasiėmiau raktus nuo namų.
- Žinau, važiuosiu su vairuotoju.
- Raktus nepamiršk pasiimt. – pasakiau.
- Tu, namie nebūsi ?
- Maybe. – numykiau.
- Aišku, kas atvažiuos tavęs ? – susidomėjo broliukas.
- Kažkas. – atsidariau duris ir išėjau pro jas. – Duris nepamišk užrakint.
- Kas čia ką voks ? – numojo ranka Luke. Brolis taip pat išėjo iš namų ir uždarė duris
- Nu, kai tavo brolis yra žvaigždė ir gyvena šitam name ir ten yra daugybė jo daiktų. – mykiau. - Tikrai niekas nenorės užeit ir apsižvalgyt.
- Gerai, laimėjai, kas nors tikrai norėtų užeit. – užrakino duris.
- Luke, įvaryk savo Audi A6 į garažą. – pareiškiau ir parodžiau į jo mašiną, kuri stovėjo kieme.
- Po velnių, kas ją ims ? – prunkštelėjo jis.
- Luke, čia tavo apsauginių nėra. Tad atsiras norinčių ir dar pavydinčių.
- Įvarysiu, bet... lauksi su manim vairuotojo.
- Ok. Varyk tik. – pavarčiau akis.
Louis pov.
Susiruošiau ir paskambinau kitiems ir susitariau su jais. Važiuodamas užsukau ir paėmiau Liam su jo mergina, kurios vardo vis dar neatsimenu.
- Sveiki. – pasisveikinau su jais, kai jie įlipo į galą.
Su Liam sukirtom rankomis, kai aš atsisukau į juos.
- Sveikas, Louis. – pasakė mergina.
- Labas... ? – numykiau. – Kuo, tu, vardu ? – per veidrodėlį pažiūrėjau į merginą ir pajudėjau iš vietos.
- Sophia. – atsakė ji, o Liam sukikeno.
- Kur dabar ? – paklausė Liam.
- Pas Kayla. – šyptelėjau ir važiavau.
Visą kelią girdėjau jų kikenimą ir dar įvairiausius garsus, bet stengiausi į juos nekreipti dėmesio. Tad įsijungiau radiją ir jį pasigarsinau.
Po kokių 5 minučių važiavimo, pagaliau sustojau prie savo merginos namų. Mačiau, kaip Kayla stovi prie savo namų garažo ir žvengiau iš kažko. Ji kaip visuomet atrodo nepriekaištingai.
- Kažkam linksma. – nusijuokė Liam.
- Kačiuk, kas ji ? – girdėjau Sophia.
- Kayla mūsų draugė. – pasakiau.
- Supažindinsiu, mažyte. – pridūrė Liam.
- Gerai. Einu ją pasikviesiu kol nenukrito iš juoko. – pasakiau ir lipau iš mašinos.
- Mes kartu. – pasakė Liam.
Visi išlipom iš mašinos ir ėjom mano merginos kiemu, link jos.
- Debilas ! – girdėjau Kayla sakant ir tuo pačiu žvengiant.
- Labas. – pasakiau.
- Ooo, sveikučiai. Sorry, nepastebėjau, kad atvažiavot. Buvau užsiėmusi žvengimu.
- Matėm. – sukikenau ir apsikabinau ją.
- Pasiilgau. – sušnabždėjo ji man į ausį.
- Aš labiau. – atšnabždėjau merginai į ausį.
Kayla pov.
- Zdarof, Liam. – apsikabinau jį.
- Labas. – pasileidom. - Čia mano mergina Sophia.
- Malonu, Kayla Blake. – apsikabinau merginą.
- Sophia Smith. – pasileidom.
- Pagaliau nebūsiu vienintelė mergina chebroj. – sukikenau, o kartu ir visi kiti.
- Kayla, aš tave pakarsiu. – girdėjau broliuko balsą.
- Nepakarsi. Pats kaltas, kad vairuot nemoki.
- Kas buvo ? – paklausė Louis.
- Ai, mano broliukas vairuot nebemoka. – sukikenau.
YOU ARE READING
"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionAš esu Kayla Blake. Man virš 17 metų. Prieš savaitę netekau savo gyvenime svarbiausių ir brangiausių žmonių - savo tėvų. Jie žuvo autoavarijoje. Tą ankstyvą rytą man paskambino moteriškė ir pranešė apie nelaimę. Nuo tos dienos atrodo visas pasaulis...