* 35 *

2.8K 142 0
                                    

Kayla pov.

Įėjau namų link, mačiau senelio stovinčią mašina. Reiškias jau grįžo. Įėjau į namus ir užrakinau duris, nieko nelaukdama ėjau tiesiai prie reikalo.

- Aš čia. – sušukau ir nuėjau į svetainę, kur sėdėjo seneliai. Jie žiūrėjo žinias per televizorių.

- Kaip praėjo diena ? – paklausė močiutė.

- Nieko gero neįvyko. – šyptelėjau.

Oj, kad jie žinotų, kad važinėjau motociklu. – pagalvojau mintyse.

- Seneli, noriu, kai ko paklaust.

- Aš tavęs klausau. – atsisuko į mane jis.

- Ar galiu ryt vakare eiti į vakarėlį ? – ramiai paklausiau. – Močiutė sakė, jeigu, tu, leisi galėsiu eiti. – sukandau dantis ir laukiau atsakymo.

- Žinoma, kad gali. Tik neprisigerk.

- Ačiū, neprisigersiu. – bėgte nulėkiau į savo kambarį.

Džiaugiausi, tad persirengiau į paprastą treningą ir nusileidau į virtuvę. Joje užsikaičiau arbatos ir pasidariau pora sumuštinių su Nutella.

Reiks naują indelį nusipirkt, nedaug liko jau. – suinkščiau mintyse.

Užlipau į savo kambarį susiradau savo vos veikiantį laptopą ir įsijungiau serialą Teen Wolf (Jaunasis vilkas). Valgiau ir žiūrėjau iki 22:15. Tuomet palindau po dušu, pasitepiau kremu, nusivaliau makiažą, apsirengiau savo pižamą ir nuėjau į lovą.

~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~

Atsikėliau ir pasirąžiau lovoje. Jaučiuosi puikiai, todėl stryktelėjau iš savo lovos. Išsiploviau plaukus. Apsirengiau savo treningą, pasiklojau lovą, išsišukavau plaukus, juos palikau palaidus, kad išdžiūtų ir pasidažiau akis. Nubildėjau laiptais žemyn.

- Labas rytas ! – laiminga sušukau.

- Kavos ar arbatos ? – paklausė senelis, nes darėsi arbatą sau.

- Arbatos. – pasakiau ir jis padarė man vaisinės arbatos. Atsisėdau į savo vietą prie stalo. – Ačiū. – pasakiau, kai senelis padavė man arbatą.

- Kayla, mes norim važiuot į sodą, bet... – nutilo močiutė.

- Bet kas ? – paklausiau ir dariausi sumuštinį su sūriu.

- Bet nenorim tavęs palik šiąnakt vienos. – pasakė ji.

- Kaip suprast šiąnakt ?

- Mums gana toli važiuot iki sodo, tad mes ten miegame. Taip daugiau darbų pasidarome per savaitgalį.

- Ai, močia, neimk į galvą. Kayla, jau nebe maža grįš anksti iš to vakarėlio.

- Žinoma, nežadu sėdėt iki pačios pabaigos. – palinkčiojau galva.

- Na, gerai, paliksim vieną per naktį. Nebijosi ? – paklausė močiutė.

- Tikrai, ne. Užsirakinsiu duris. – šyptelėjau.

- Kai grįši iš vakarėlio parašai žinutę mums ir neiškuiti namų. – sukomandavo man senelis.

- Parašysiu SMS, ir nekuisiu aš tų namų. – valgydama kalbėjau.

~ ~ ~ Po 7 valandų ~ ~ ~

Dabar, 16:27. Nusprendžiau pažiūrėti, ką rengtis į vakarėlį. Seneliai išvažiavo prieš porą valandų ir jau šiandien nebegrįš.

Jėga. – masčiau mintyse.

Atsidariau spintą išsitraukiau savo juodą naują maikutę su užrašu Jack Daniels, juodus paplėšytus džinsus ir savo basutes per pirštą. Viską sudėjau ant lovos ir pažiūrėjau kaip atrodo.

Liuks. – masčiau mintyse.

Apsirengiau juodą apatinį trikotažą ir viską ką susidėjau ant lovos. Įsinėriau auskarus ir užsisegiau pakabutį. Plaukus palikau palaidus. Pasikvepinau, lūpas padažiau vazelinu. Padariau akims apvadą su juodu pieštuku, taip namo akys išryškėjo, jas dar perbraukiau akių tušu. Pažiūrėjau kiek valandų, 17:17.

Pasisėmiau savo telefoną, pinigų, pakvietimą. Išsikviečiau taksi, užrakinau duris ir nuvažiavau nurodytu adresu. Taksi sustojau prie namo, kur girdėjosi garsi muzika, sumokėjau ir išlipau iš taksi. Prie įėjimo durų stovėjo vaikinukas, kuris tikrino ar turi pakvietimą. Priėjau prie jo, atkišau savo pakvietimą, jis jį paėmė.

- Užeikite, smagiai pabūkit. – pasakė jis.

Liam nepagailėjo pinigų dėl vakarėlio. Įėjau į vidų iškart užuodžiau alkoholio kvapą ir kirto garsi muzika per ausis. Netrukus pamačiau tuos 5 sėdinčios ant sofos, tad prasibroviau pro kelis žmones, kad nueičiau iki jų.

- Sveiki ! – užrėkiau per garsią muziką.

- Kayla ! – užrėkė visi ir visi iš eilės apsikabino mane.

- Ką gersi ? – paklausė Liam.

- Man šito. – parodžiau į savo maikę.

- Tuoj. – pasakė Niall ir padavė stiklinę su skysčiu, kurio norėjau.

- Ačiū. – gurkštelėjau ir deginantis skystis perėjo per mano gerklę. – Jūs, kaip norit, aš varau pašokt.

Nuėjau į šokių aikštelė, tai buvo Liam namų svetainė, tik visi baldai buvo išnešti. Susipažinau, dar su keliomis merginomis ir keliais vaikinais. Jie atrodė gana draugiški. Nuėjau prie „baro" virtuvėje. Išgėriau dar vieną stiklinę rusvo skysčio ir galva šiek tiek apsvaigo ir aš atsipalaidavau.

- Geri ? – prie manęs atsisėdo Liam.

- Pusiau. – atsakiau. – Tu ?

- Geriu. – pasiėmė kitą stiklinę Liam. – Skanaus. – pasakė ir kažkur pradingo jis.

Vėl nuėjau pašokti. Šokau ir mane apsikabino kažkoks bernas.

- Ėėė, trauk rankas ! – pradėjau šaukti ant jo.

- Ne, pupa. – papurtė galva jis ir pritraukė mane arčiau savęs. Aš stengiausi jį nustumti, bet jis pernelyg stiprus.

- Tu, gal ją paleisk, jeigu nenori nemalonumų ! – išgirdau balsą sau už nugaros.



"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now