*31*

2.8K 153 3
                                    

Louis pov.

- Tiksiuosi nepyksti dėl skambučio? – nuliūdusi pasakė Kayla.

- Tik nesupratau, kokio velnio man reikėjo skambint? Norėjai sukelt pavydą ar ką? – kiek supykęs, atsakiau.

- Ką? Ne! – pasimetė Kayla. - Tiesiog Niall pradėjo mane kutenti, kai skambinau tau. – nuleido akis į stalą ji.

- Tuomet reiškia man pavydą norėjo sukelti Niall. – pasakiau ir prie mūsų priėjo padavėja.

- Sveiki, gal iškart, ko nors, norėsite? – paklausė jauna mergina, kuri tiesiog valgė mane savo akimis.

- Kol kas ne. – pasakė Kayla ir paėmė mano ranką.

Padavėjos akys nukrypo į mano ir Kayla'os rankas, tad ji padavė meniu ir nuėjo savo keliu.

- Kayla, nesupratu, kodėl taip padarei? – nustebęs paklausiau, nes ji vis dar laikė mano ranką savo delne.

- Nes atrodė, kad padavėja tave tiesiog suvalgys. – Kayla pašnairavo į padavėją. – O man reikia mano angelo sargo gyvo. – sukikeno ji.

- Aišku. – pasakiau.

- Tai nepyksti dėl skambučio? – paklausė ji ir patraukė savo ranką nuo manosios.

- Dabar nebe. – šyptelėjau ir atėjo padavėja.

- Jau išsirinkot? – paklausė ji, savo cypiančiu balseliu.

- Taip, man Latte ir salotų su vištiena. – pasakė Kayla.

- Man juodos kavos ir cezario salotų.

- Gerai, tuoj bus. - pasakė padavėja ir nuėjo.

Po 3 minučių atnešė kavas, dar po 8 atnešė salotas.

- Skanaus. – pasakė Kayla.

- Tau taip pat. – šyptelėjau.

Pavalgėm salotų, bet vis tiek sėdėjom kavinėje.

- Louis, kada rengiam tą party? – paklausė Kayla ir atsigėrė kavos.

- Nežinau. – numykiau. – Reik pažiūrėt, kad laisvi namai pas kažką būtų ir sutiktų.

- Nu, reiks paklausinėt, kas norėtų. – sukikeno ji.

- Ką šiandien gero nuveikei?

- Atsikėliau, pavalgiau, žiūrėjau teliką ir vėl miegojau, po to pažadino Niall ir buvau su juo. – viską išpyškino mergina. – Tu?

- Atsikėliau, porą reikaliukų sutvarkiau ir dabar esu čia su tavim. - šyptelėjau.

- Louis? – pasakė Kayla.

- Kas? – paklausiau.

- Gal jau einam iš čia? Nes... – Kayla pasilenkė prie manęs. – Nes ta padavėja pradeda mane užknisti. Ji vis žiūri į mus su pykčiu. – sušnabždėjo ji man į ausį.

- Galim. – tyliau pasakiau ir nusijuokiau.

Sumokėjau už mūsų maistą, kavą ir išėjom iš 'Nando's'.

- Jau geriau?

- Žymiai. – pasakė Kayla. – Šiandien kokia diena?

- Ketvirtadienis. – pamąstęs pasakiau. – O kas?

- Būtų fainai šį savaitgalį party surengt. – atsiduso ji.

- Bandysim. Gi mūsų susitikimą po 12 metų reikia atšvęst. – sukikenau.

- Būtinai. – sukikeno. – Parveži namo?

- Žinoma. – nuėjome iki mano automobilio. – Prašau, panele Blake. – atsidariau automobilio dureles ir Kayla įlipo į mašiną.

- Ačiū. – pasakė, prieš man uždarant dureles.

Apėjau automobilį ir įlipau į jį. Užkūriau variklį ir važiavau merginos namų link.

- Gal man reikia išsilaikyt teises ir nusipirkt mašiną? – paklausė susimąsčiusi ji.

- Jeigu nori, tai pirmyn. – pasakiau, sukdamas į kitą gatvę.

- Nereiktų prašyt, kad, kas nors, kur nors, nuvežtų ar parvežtų. Pati grįžčiau ir mažiau pavydo būtų.

- Pavydo? – nustebęs paklausiau.

- Taip. Aš gi mačiau, kas buvo vakar, kai pasakiau, kad mane parveš Niall. – įjungė radiją mergina.

- Nu, vaikinai pavydi kiekvienos gražesnės panos. – pasakiau.

- Nepergyvenk, pati žinau. – sukikeno ji. – Reiks seneliams mintį dėl motociklo dar pakišt.

- Tau nebaisiu bus vėl po avarijos juo važinėt?

- Gal taip, gal ne. – numykė. - Ne, nebus. – tvirtai atsakė ji. – Dabar žiauriai atsargiai važinėčiau.

- Davai, kada pavežk? – suzyziau.

- Gal ir pavešiu. – nusivaipė ji. – Bet su kuo? Motociklo čia tai neturiu.

- Pasiskolinsi iš Zayn.

- Jeigu jis sutiks, galėsiu pavežt. – sukikeno. – Bet kodėl Zayn neprašai, kad pavežtų?

- Neįdomu su juo. – įsukau į gatvę, kur gyvena Kayla. – Su tavim būtų įdomiau.

- Neprisišnekėk, kol nevažiavai su manim. – sukikeno ji ir sustojau prie jos namų.

- O kontrolė grįžus. – pasakė ji, kai pamatė savo senelių mašiną.

- Kas?

- Kontrolė. – atsisegė diržą ji.

- Kaip suprast kontrolė? – susidomėjau.

- Nu, jie klausia kiekvieno mano žingsnio, kur eisiu, kada pareisiu ir panašiai. – sukikenau iš jos tokių žodžių.

- Labanakt. – pasakiau, kai ji atsidarė mašinos dureles.

- Saldžių, angele sarge. – nusijuokiau iš jos paskutinių žodžių ir ji uždarė dureles. Nuvažiavau savo namų link.

Kayla pov.

- Namie! – sušukau, kai įėjau į namą.

- Na, kaip? – išlindo močiutė su savo naujais batais.

- Gražūs. – iškėliau nykštį į viršų. Nuėjau į virtuvę po to.

- Valgyt nori? – paklausė močiutė, atsekusi man iš paskos.

- Ne, valgiau su Louis. – šyptelėjau. - Skanaus. – pasakiau seneliui, nes jis valgė.

Jis palinksėjo galva, bet nieko neatsakė.Pasiėmiau mineralinį ir nuėjau į savo kambarį. Atsigėriau.

Nuėjau į vonią nusiprausiau, užsidėjau savo pižamą, nusivaliau veidą ir nusiėmiau visus papuošalus. Kritau į lovą ir smigau.


"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTATahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon