Kayla pov.
Nes prie mūsų atsivilko juodaplaukė. Atsisukau į ją, o jos mina buvo tokia rūsti ir nepatenkinta.
- Kaip, tu, galėjai laimėt ? – rėkė ji.
- Tylėk ir atsiknisk. – pavarčiau akis.
- Tu, net teisių neturi. Kaip galėjai laimėt, kale ?
- Žiūrėk, lėlyte. – iš kišenės ištraukiau savo teises ir atkišau jai prieš snukį.
Ačiū, Dievui pasiėmiau jas. Žinojau, kad gali prireikt. – mintyse kalbėjau.
Ji nieko neatsakė, tik visa pikta ir besikeikianti nuėjo.
- Kalė. – pavarčiau akis.
- Sveikinu. – prieš mane išlindo Zayn ir stipriai apsikabino. - Na, kaip po avarijos ir 3 mėnesius nelenktyniavus, buvai puiki.
- Ačiū. – pasileidome.
- Sorry, kad aprėkiau. – pasakė Harry.
- Turėtum, bet aš nepykstu. Gi nežinojai, ką sugebu. – šyptelėjau.
- Lenktynių pažiba. – pasakė Zayn.
Netrukus mačiau, kaip link mūsų ateina Ben.
- Ko jam reikia ? – žvilgtelėjau į Ben.
- Velniai žino. – atsakė Harry.
- Ką gi, lėlyte, pasirodei puikiai. – pasakė Ben.
- Ačiū.
- Norėčiau dažniau tave čia pamatyt. – prisidegė cigaretę Ben. – Tau lygių nėra.
- Kol kas ne, gal kada nors.
- Žinok, esi visada laukiama. – ištiesė vokelį man, tad paėmiau jį.
- Žinosiu. – šyptelėjau, Ben linktelėjo ir pasišalino.
- Še, pralaimėtojau. – padaviau vokelį garbaniui.
- Kas čia ? – paėmė jį.
- Ką žinau Ben davė. – šyptelėjau.
Harry atidarė vokelį ir jame buvo koks 1000 svarų.
- Man, 300, nes iš esmės aš laimėjau. – ištiesiau ranką. Harry padavė pinigus ir aš įsikišau juos į kišenę.
- Malonu turėti reikalų, panele Blake. – sukikeno Harry ir įsidėjo pinigus.
- Visi statė už juodaplaukę, kuri prakišo. Nieks nesitikėjo, kad laimėsit jūs. – pasakė Zayn.
- Taip, jai ir reikia. – pavarčiau akis.
- Aš namo. Jūs ? – paklausė juodaplaukis.
- Namo. – atsakiau, o Harry palinksėjo.
Mane namo parvežė Harry, seneliai dar nebuvo grįžę. Pasisekė man. Pasidariau valgyt ir nuėjau prie kompo. Pasijungiau Teen Wolf (Jaunasis Vilkas) ir žiūrėjau, girdėjau, kaip grįžo seneliai. Pasisveikinau su jais ir nuėjau miegučio.
~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~
Prabudau nuo šviesos kambaryje, pažiūrėjau kiek valandų,10:27. Palindau po dušu, išsišukavau plaukus, pasidažiau. Apsirengiau treningines juodas kelnes ir pilką maikę. Pasiklojau lovą ir nusileidau žemyn. Apsidairiau kur visi, bet jų nė kvapo, bet pamačiau raštelį ant stalo.
„Mes išėjom į darbą, po to važiuosim į sodą. Grįšim, penktadienį, nes mums dabar išeiginės. Nieko neprisidirbk ir pavalgyk. : ) Seneliai."
Aš viena chatoj iki penktadienio vakaro, o šiandien dar tik trečiadienis. Geriau nebūna.
Užsikaičiau vandenį ir pasidariau sumuštinius. Pavalgiau sudėjau indus į indaplovę ir pastačiau plauti. Nuėjau į savo kambarį ir pamačiau, jog gavau žinutę. Paspaudžiau ant jos ir perskaičiau jos turinį.
Zayn : - Laba, tikiuos neprikėliau ? : )
Kayla : - Labas, ne : ) Kodėl klausi ?
Zayn : - Vakare visi eis į klubą, nori kartu ?
Kayla : - Aišku, kad noriu : ) Kada ? Kur ?
Zayn : - Paimsim tave 18:50. Būk pasiruošusi ; )
Kayla : - Būsiu : )
~ ~ ~ Po 6h ~ ~ ~
Net nepastebėjau kaip greitai prabėgo laikas, 17:27. Nuėjau į vonią išsiploviau galvą ir nusiprausiau po dušu.
Iš spintos išsitraukiau palaidą juodą palaidinę, džinsinius mėlynus šortus, apatinį trikotažą ir savo basutes per pirštą. Viską apsirengiau ir išsidžiovinau plaukus. Užsidėjau savo mėgstamus papuošalus ir pasikvepinau. Pasidažiau akis tušu ir lūpas su vazelinu.
Liam : - Labas, tu, viena namie ? Saugu ?
Kayla : - Sveikas, nėr tos kontrolės, viena.
Liam : - Tuomet po 10 minučių išeik.
Kayla : - Okay. : )
Pasiėmiau mobilų ir nulipau žemyn, atsigėriau vandens ir suvalgiau sausainį. Pažiūrėjau į laikrodį kabantį ant sienos, praėjo dešimt minučių. Išėjau iš namų ir užrakinau duris, viską susikišau į savo šortų kišenes. Netrukus sustojo mašina. Iš jos išlipo 5 vaikinukai. Tad priėjau prie jų.
- Sveikučiai.
- Lenktynių pažiba. – šyptelėjo Zayn ir apsikabino mane.
Po to sekė Niall, Liam, Louis ir pagaliau Harry.
- Kuris sugalvojo važiuot viena mašina ? – paklausė Liam.
- Kaip mes tilpsim ? – susidomėjo Niall.
- Pofik, aš ant kelių pas kažkurį atsisėsiu. Gi smulki ir lengva esu. Tilpsim. – šyptelėjau.
Žinau, prasidės vaikinukų kova. Pas kurį atsisėst ant kelių ? Pas Louis iš principo nesėsiu, per gerai čia jam.
Harry atsisėdo už vairo, reiškia čia jo mašina. Šalia vairuotojo atsisėdo Zayn, o lipę susigrudo į galą. Prie kraštų sėdėjo Louis ir Niall, o per vidurį Liam.
- Galiu pas tave ant kelių ? – paklausiau Niall.
- Žinoma. – šyptelėjo blondinas.
Iš jo išraiškos supratau, kad jis nustebo. Tad įlipau į mašiną ir įsitaisiau ant Niall kelių. Buvo visai smagu taip važiuot.
- Ką jūs ? – pasiteiravau.
YOU ARE READING
"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionAš esu Kayla Blake. Man virš 17 metų. Prieš savaitę netekau savo gyvenime svarbiausių ir brangiausių žmonių - savo tėvų. Jie žuvo autoavarijoje. Tą ankstyvą rytą man paskambino moteriškė ir pranešė apie nelaimę. Nuo tos dienos atrodo visas pasaulis...