* 36 *

2.4K 137 5
                                    

Kayla pov.

- Tu, gal ją paleisk, jeigu nenori nemalonumų ! – išgirdau balsą sau už nugaros.

- Kas jeigu, ne ? – pasivaipė tas bernas.

- Nu, blet, tuoj prisikalbėsi. – priėjo mano gynėjas, tai buvo Harry.

Ačiū, Dievui. – mintyse pasakiau.

Tas bernas iškart patraukė rankas nuo manęs. Atsitraukiau nuo jo ir nuėjau į pusę, kur stovėjo Harry.

- Nagi pažiūrėkim, ką sugebi. – bernas pravokavo žaliaakį.

Mačiau Harry suspaudžiant savo kumščius. Styles priėjo prie to berno ir smogė jam į snukį. Bernas iškart parkrito. Harry artinosi prie to berno ir norėjo jį dar sumušti, bet...

- Harry, nereikia. Prašau. – pribėgau prie garbaniaus ir paėmiau jo ranką. Harry atsisuko į mane.

- Bet todėl, kad, tu, prašai. – pasakė Harry. – Džiaukis, nes kito karto nebus. – Harry sušnypštė tam bernui, kuris stojosi nuo žemės. Aš tempiau jį iš tos vietos.

- Eime, pašokti. – pasakiau, kad nukreipčiau jo dėmesį kitur, o Harry palinksėjo. Nuėjome į šokių aikštelę.

- Ačiū. – apsikabinau jį ir pasakiau jam tai, kai praėjome šokti pagal muzikos ritmą.

- Tai, kad nėra už ką. Tas mulkis lindo prie tavęs. – apsikabino mane Harry.

Po kokių 20 minučių pavargau, tad palikau Styles aikštelėje su kita mergina, o pati nuėjau į virtuvę. Išgėriau dar rusvo skysčio, galva apsvaigai dar labiau. Pažiūrėjau kiek valandų 23:45. Greit sumaigiau žinutę seneliams, kad jau grįžau namo. Pamelavau jiems. Sėdėjau toliau, kai prie manęs priėjo Louis.

- Kaip, tu ? – paklausė jis.

- Biškį apsvaigus, bet skaityt galiu. – sukikenau.

- Man dar mažai. – pasakė Louis ir užuodžiau iš jo burnos sklindantį ne kokį kvapą.

- Fu, Louis. Tu, labai girtas. – suraukiau nosį.

- Visai, ne. – nusivaipė jis ir žagtelėjo.

- Louis, vos pastovi ant kojų. – pavarčiau akis.

- Aš pastoviu, bet vis dėl to gal prisėsiu. – Louis nerangiai atsisėdo ant kėdės prie manęs ir pradėjo dainuot kažkokią dainą. - Juoda orchidėja, kaip man skaudėjo ! Sudegino širdį man... – dainavo Louis.

- Louis, pabūk čia. Aš tuoj. – jis tik palinksėjo, paėmė kitą gėrimą ir toliau dainavo.

Nuėjau ieškoti kas parveš tuos girtus namo. Netrukus pamačiau Niall, tad priėjau prie jo.

- Louis vos gyvas, jau dainuot pradeda ir sakyčiau biškį padaugino.

- Jo, Tomlinson, tai būdinga. – sukikeno Niall.

- Ką man dabar daryt su Louis ? Niall, vairuot gali ? – paklausiau.

- Taip, galiu. – palinksėjo. – Vežam tuos pijokus. – atsiduso Niall.

Išsiskirstėm su Niall ir ėmėm ieškoti kitų. Nutempėm į Niall mašiną Louis ir Zayn. Harry sakė, kad namo negrįš, miegos čia.

- Pagaliau. – pasakiau ir prisegiau Louis su diržu. Atsidariau dureles ir atsisėdau priekyje, prie Niall.

- Kayla, sėsk šalia. – inkštė Louis.

- Prie pijokų nesėdžiu, tad pasvajok. – atsakiau ir į mašiną įlipo Niall.

- Nu, Kayla'ute. – zyzė Louis.

- Nevadink manęs taip. – piktai atsakiau. Laimė, kad Zayn jau smigęs ir nekalba nesąmonių.

- Kayla. – vis tiek zyzė jis.

- Louis, arba užsikiši arba nuvešiu mišką ir paliksiu pririštą prie medžio.

- Vsio tyliu. – užčiaupė burną Louis.

- Ne per žiauriai, Kayla ? – paklausė Niall.

- Užknisa jis mane. – pavarčiau akis. – Nepavydžiu Liam. Galės visus namus tvarkyt. – sukikenau.

- Jo, šveis ryt. – sukikeno Niall. – Gal reikėjo juos palik čia ?

- Ne, jie gertų dar, o ryt negyvi vapšė būtų. – papurčiau galvą.

- Nu, Kayla, tu teisi. – pasakė Niall.

- Tai kur šituos artistus vežam ? – paklausiau ir parodžiau į juos.

- Namo vežt negalim. – papurtė galvą Niall.

- Kodėl ? – susidomėjau.

- Nes jei jų tėvai pamatys juos tokius, jiems bus kapūt. – Niall parodė mirties ženklą per gerklę.

- Taip jiems ir reikia. – pavarčiau akis. – O pas tave ?

- Irgi negalim. – atsiduso.

- Kodėl ? – paklausiau.

- Nes mano tėvas ryt anksti ryte namo grįžta, todėl šiandien ir negėriau. Paskui rėktų puse dienos, kad gėriau.

- Aš noriu pas tave Kayla. – inkštė Louis.

- Louis, dar nesmigai ?

- Prašau. - prašė Louis ir atsirūgo.

- Važiuok, pagalvosiu, kur vežt juos. – pasakiau.

Niall išvažiavo iš vakarėlio vietos. Pavažiavome vos 20 metrų, kai Louis pardėjo žagsėti ir riaugėti.

- Niall, stok. Man atrodo Louis tuoj vems. – greit viską pasakiau.

- Stoju. – Niall sustojo kelkraštyje.

Aš ir Niall greit išlipom iš mašinos ir traukėm iš mašinos Louis. Ištraukėm Louis ir jis pradėjo vemti. Niall laikė Louis, bet nežiūrėjo, kaip jis vemia.

- Sakiau, kad vems. – šyptelėjau.

Louis išsivėmė ir mes vėl jį pasodinome atgal į mašiną.

- Niall, vežk juos pas mane. – pasakiau, kai Niall uždarė Louis pusės dureles.

- Ką ? – nesuprato jis.



"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now