*22*

3K 172 0
                                    

Kayla pov.

- Eikit, kas nors, durų atidaryt. – pavartė akis Liam.

- Namo savininke, marš durų atidaryt. – ranka mostelėjau ir parodžiau pirštu durų link.

- Einu, kas man lieka. – suinkštė Niall.

Girdėjau dar kelis vaikinukų balsus, kaip jie pasisveikina, kalbasi ir ateina į svetainę.

Pirmas į svetainę atėjo, garbanius, su kuriuo šiandien ryte susipažinau. Apsirengęs paprastus džinsus, maikę ir kaubojiško tipo batus. Jėzz, jo plaukai tuoj už mano ilgesni bus.

Kažin, kokį šampūną naudoja? Reiks paklaust. - galvojau mintyse.

- Labas, pameni mane? – lėtai atsistojau nuo sofkės.

- Ak, taip, Kayla. – garbanius parodė pirštu į mane.

- Ta pati. – sukikenau.

- Sveikutė. – priėjo ir apsikabino mane, po to Harry pasisveikino su Louis ir Liam ir atsisėdo ant sofos prie Louis.

Po poros sekundžių, į kambarį bėgte įbėgo Niall ir atsisėdo prie manęs. Po to atėjo juodų plaukų savininkas, su kuriuo susipažinau pirmiausia.

Jis vilkėjo odinę striukę, baltą maikę, tamsias kelnes ir baltus sportinius batus.

- Labas? – kiek sutrikęs, tarė Zayn. Liam su Louis tik linktelėjo galvomis.

- Labukas ir tau. – sukikenau.

- Nesitikėjau tavęs čia pamatyt. – Zayn artėjo manęs link.

- Matai, kaip būna. – apsikabinome ir pasileidome.

- Nu va, pagaliau visi susirinkom. – pasakė Louis, o Zayn atsisėdo prie Harry.

- Chebryte, ką veikiam? – paklausė kūtvėla.

- Geriam. – sušuko Louis.

- O kas dabar pijokas?! Sakau, tau tik gert galvoj. – visi pradėjo žvengt iš mano žodžių.

- Man būtų įdomiau sužinot, kodėl visus mus sukvietei. – pasakė Liam ir visi atsisuko į Louis.

- Bet rimtai kam? – susidomėjo Harry.

- Tai šitos klauskit. – Louis parodė į mane pirštu.

- Aš neturėjau, ką veikt, tai paklausiau Louis ką veikt gero. – visi žiūrėjo į mane, tad dėsčiau savo kalbą ir toliau. - Jis pasiūlė visiems susitikt, o kadangi, aš beveik visus jus jau pažinojau ir man pasakė, kad ir jūs visi pažįstami, tai ir susitikom.

- Dabar aišku. – numykė Liam.

- Tai ką veikiam? – pasakė Zayn.

- Gal kas žino kitų žaidimų, be tiesa/drąsa ir panašiai? – suburbėjo Niall.

- Sugalvojau.

- Ką? – paklausė manęs Harry.

- Norit žaist susipažinimo žaidimą ar kažką panašaus? – paklausiau jų visų ir nužiūrėjau kiekvieną iš eilės.

- Būtų įdomu sužinot daugiau apie tokią panikę. – pakilnojo antakius kūtvėla.

- Ėėė, tu čia biškį raminkis. – pažiūrėjau į Harry kilerio žvilgsniu.

- Žaidžiam. – pasakė Louis galiausiai.

- Kokios taisyklės? – paklausė Niall.

- Kas nori sugalvot taisykles?! – sušukau ant visos svetainės.

- Nerėk! – užrėkė ant manęs Harry.

- Pats nerėk. – išmečiau jam vidurinį pirštą.

- Tu dar prisikalbėsi, pamatysi. – piktokai pasakė ilgaplaukis.

Jis galvoja, kad bijau tokio, kaip jis... Oj, tik nereikia... - galvojau mintyse.

- Kas pasiūlė, tas galvoja. – sušnairavo į mane Liam.

- Oki, tada bus žiauru. – pakilnojau antakius.

- Sakyykk. – zyzė Niall.

- Jūs kiekvienas paklausit manęs po klausimo, po to aš paklausiu kiekvieno po klausimo. 1. Aš paklausiu klausimo, tad jūs turit į jį atsakyti. Norit pilnai, norit vienu žodžiu, jokio skirtumo. 2. Klausimai gali būti žiaurūs, mieli, asmeniški ir t.t. 3. Klausim butelio pagalba. Pas ką atsisuką butelio pusė su kamšteliu, tas atsakinėja į klausimą. Nu, žodžiu aš paklausiu klausimo ir jūs paklausit manęs. Manau jums vienas kito klausinėt nereikia, nes kiekvienas žinot viską apie kiekvieną.

- Kayla, gal viską susirašius ir iškalus buvai? – paklausė manęs Zayn.

- Tu ką visai? Galvoji neturiu, ką veikt, tik žaidimų taisykles mokintis? – sukikenau. – Dabar viską sugalvojau.

- Žaidžiammm. – zyzė Louis.

- Pirma, kas turi tuščią butelį?

- Tuoj parūpinsim. – Niall atsistojo, kažkur nuėjo ir po poros sekundžių grįžo su buteliu.

- Antra, visi sutinka su taisyklėm? – paklausiau, o visi tik palinksėjo.

- Sukam. – pasakė Liam.

- Merginoms pirmenybė. – pasakė ir padavė butelį man Niall.

- Gerai. – pasakiau.

Padėjau butelį ant stalo ir jį pasukau. Sustojo ties Harry.

O jėzz... Ko jo paklaust? – mąsčiau.

- Kiek panų esi turėjęs? – pakėliau antakius ir visi pradėjo žvengt.

- Amm, kokias 8..? – mykė Harry.

- Tu gal nejuokauk taip stipriai, ką? – pasakė Louis. – Prie 8 dar pridėk 20, tada bus kažkas panašaus.

- Čia rimtai? – paklausiau, o jis palinksėjo galvą.

- Nu, jeigu visoms neįtinku toks, koks esu, tai ką daryt ? – pasakė Harry.

- Žinau receptą. Prisigerk ir pamiegok. Man tai padeda. – šyptelėjau jam.

- Pabandysiu. – šyptelėjo Harry. – Kayla, ko tavęs paklaust?

- Ko nori. - šyptelėjau.

- Kada prisigėrei taip, kad nieko neprisimintum? – paklausė manęs Harry.


"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang