* 94 *

2K 114 0
                                    

Kayla pov.

- Louis ? – mėgavausi jo ranka ant savo šlaunies.

- Ką ? – Tomlinson ranka kilo viršun link mano šortų apačios.

- Tu mane blaškai. – kaip faktą pasakiau.

- Ar galėčiau ? – jis savo pirštu braižė įvairias figūras ant mano plikos odos. Mano oda pašiurpo nuo jo švelnių prisilietimų.

- Aš rimtai, Louis. Trauk ranką arba-

- Arba kas ? – pertraukė mane.

- Aš tuoj sustosiu vidury gatvės ir tave išbučiuosiu ir iškankinsiu.

- Man, tai patiktų. – pažiūrėjo į mane su pedo smile.

- Negundyk to manęs ir padaryti.

- Negundysiu, kadangi susitariau su kitais susitikti po 12.20. Tai manau, net neatvažiuotume tuomet ten.

- Tuomet trauk ranką, mažiuk. – gražiai pasakiau.

- Ne, aš ją ten paliksiu, bet nieko nedarysiu.

- Never mind. – pavarčiau akis.

~ ~ ~ Po 10 minučių ~ ~ ~

- Sveikučiai. – surėkiau, kai atėjau į futbolo aikštelę ir visus iš eilės apsikabinau. Harry, Liam, Sophia, Niall, Zayn.

- Sakiau, kad nebus taip blogai, kaip atrodė. – burbėjo Louis ir paskui mane su visais sveikinosi.

- O aš tau sakiau, kad... – ir trenkiau Louis per ranką, nebaigusi savo sakinio.

- Už ką ? – suinkštė.

- Už tai, kad blaškei mane.

- Kas čia buvo tarp jūsų ? – paklausė Sophia.

- Ji vairavo mano Porsche. Aš padė-

- Nieko nebuvo. – uždengiau su savo delnu Louis burną, taip jį nutraukdama ir užčiaupdama.

Jis palaižė mano delną ir švelniai jį sukando.

- Debilas ! – sucypiau ir patraukusi delną, pradėjau jį valytis į savo šortus.
- Tik tavo.

- Mhm. Kažin ar mano ? O gal tos kekšės, kuri ant kelių sėdėjo ? – pavarčiau akis.

- Pala, pala. Kas tarp jūsų buvo ? – paklausė Horan.

- Buvo čia pas Louis ant kelių mer-

Šįkart Louis mane pertraukė ir užčiaupė, uždėdamas savo delną man ant burnos.

Ką galiu pasakyti mes abu tobuli debilai ir bepročiai. Kaip sakant debilas sutiko tokią pačią debilę.

- Nieko nebuvo. – Louis pertraukė mane ir aš įkandau į jo delną, tad Tomlinson jį patraukė man nuo burnos.

- Buvo merga. – pasitraukiau toliau nuo Louis. – Be to dar kažkas atsiuntė šitą. – išsitraukiau telą ir susiradau tą atsiųstą nuotrauką nuo nežinomo numerio.

- Neištrynei ? – paklausė Tomlinson.

- Ne, įrodymus saugau. – parodžiau Louis liežuvį.

- Kas atsiuntė ? – paklausė Zayn.

- Velniai žino. – pavarčiau akis.

- Parodyk. – pasakė Liam ir priėjau prie jo.

- Man reikia patvirtinimo, Sophia.

- Kodėl aš ? – susiraukė ji.

- Aš tavim pasitikiu daugiau, negu jais. – nužvelgiau į vaikinukus.

- Įsižeidžiau. – pasakė Harry.

- Sorry, Harry. Merginos patikimesnės, negu vaikinai.

- Prieštarauju. – suriko Niall.

- Jo, jo. – pridėjo Louis. – O iš kur man žinot, kad tu Oxford'e nebuvai, su kokiu bernu ?

- Aš ? Negalėčiau, taip pasielgti. – susiraukiau. - Nors man patiktų.

- Nieko ten nebuvo tarp Louis ir tos kekšės. – pareiškė Sophia ir Louis jai nusiuntė dėkojamą žvilgsnį.

Kažin ar Sophia sako tiesą ? Gal Louis permiegojo su ta šliundra ? O Sophia nori jį apsaugoti nuo mano užmušimo ?

Dabar degu dėl to, kad Sophia apgynė Louis. Jaučiu kaip pulsas pagreitėjo ir per mane tuoj pradės veržtis pyktis. Tiesiog, ughhh.

Pamatęs mano pykti Liam nusiuntė man žvilgsnį 'padėsiu' ir prakalbo :

- Kayla, o tu su motociklu susilauki daug dėmesio ?

- Jėz, Oxford'e nespėdavau nuo visų bėgt. – melavau, nes dabar noriu paerzinti Louis. – O čia kol kas ramu. Bet spėju tik kol kas. – paaiškinau. - Harry, kada sekančios lenktynės ?

- Ne, tu nelenktyniausi. – purtė galvą Tomlinson.

- O taip, Louis, lenktyniausiu.

- Ryt. – atsakė Styles.

- Kaip visada ?

- Yeah. Be to Ben'as kažką su tavim aptart norėjo.

- Ben'as ? Kas tas per vienas ? – Louis susiraukė.

- Okay, ryt su juo reiks pakalbėt.

- Čia tas, kur lenktynėse ? – pasiteiravo Zayn.

- Jap, asilas. Mane pastoviai lėlyte vadina. – specialiai pasakiau, kad vadina lėlyte, kad Louis šiek tiek pasinervuotų.

- Lėlyte ? – nusijuokė Niall ir Louis nusiuntė jam piktą žvilgsnį.

- Taip, ir man visai pradeda, tai patikti. – šyptelėjau ir stebėjau Tomlinson, kuris jau suspaudė savo kumščius. - Kad tik toks kekšės karalienės nebūtų.

- Kas ta ? – paklausė Sophia.

- Velnių boba ir kekšė. Pykina mane, kai ją pamatau.

- Chebryte, santykius išsiaiškinsim paskui. O dabar einam pažaist, gi dėl to čia ir susitikom. – pareiškė Niall.

- Aš jau nebenoriu eit žaist. – patempiau lūpą.

- Nesijaudink lenktynių, žvaigždute. – pasakė Zayn ir Louis jam nusiuntė žvilgsnį 'net nebandyk jos taip vadint'.
Pradėjau apšilinėti kūną, dariau mankštą ir įvairius pratimus. Kartu su manim pratimus darė ir Sophia.

- Zayn, ryt vakare būsi lenktynėse ?

"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTAWo Geschichten leben. Entdecke jetzt