Kayla pov.
Atsikėliau, buvo ankstus pirmadienio rytas, 09:27. Šiandien turėtų būti apie 28 laipsnius šilumos. Ohh, bus karšta. Išlipau iš savo šiltos lovytės ir nuėjau prie spintos. Išsitraukiau paprastas šortus, maikutę, apatinius ir nuėjau į vonią. Viską apsirengiau ir išsiploviau galvą. Pasiklojau savo lovą, atitraukiau ruletus ir padžiovinau plaukus su džiovintuvų, po to nulėkiau žemyn laiptais.
- Labas rytas. – su gera nuotaika pasakiau.
- Labas rytas. – gana piktai pasakė močiutė, o senelis nieko nesakė. Jie abu sėdėjo virtuvėje prie stalo ir pusryčiavo.
- Ko tokie pikti ? – švelniai paklausiau jų ir atsisėdau į savo kasdieninę vietą.
- Tai, Kayla, tu mums atsakyk. – grubiai pasakė senelis.
- Pasakyti ką ? – nesupratau ko seneliai nori iš manęs.
- Kas čia ? – paklausė močiutė ir nuo spintelės paėmė žiebtuvėlį.
- Čia ne mano. – purčiau galvą.
- Tai kieno ? Mes abu nerūkom. – pasakė senelis.
- Aš nerūkau. Prisiekiu.
- Kayla, nereikia mums tavo pasiaiškinimų. Dėl ko rūkei ? Kam reikia meluot ? – užsipuolė mane klausimais močiutė.
- Aš nerūkau. Kelis kartus tik Oxford'e su broliu rūkiau, kai sunku buvo ir viskas daugiau nė karto. – jaučiau, kaip akyse kaupėsi ašaros.
- Mes žinom, kad ankščiau rūkei. Mums viską tavo tėvai pasakojo. – pasakė senelis.
- Bet prisiekiu, čia nerūkiau. – pajaučiau, kaip viena ašara nurieda mano skruostu.
- Gerai, tada kas čia rūkė ? Ir kieno šis daiktas ? – klausinėjo močiutė ir padėjo žiebtuvėlį ant stalo.
- Nežinau, tikrai ne mano. Kur radot jį ? – paklausiau senelių ir pažiūrėjau į juos.
- Svetainėje, sofos krašte buvo. – suburbėjo močiutė.
- Šiandien, kai ieškojau pultelio nuo televizoriaus. – pridūrė senelis.
- Tai gal kokie svečiai paliko ? – gyniausi ir nuleidau akis į stalą.
- Kokie svečiai ? Neturėjom jokių svečių jau 1,5 savaitės. – suprunkštė ji.
- Gal žiebtuvėlis gulėjo ten jau seniai ir dabar tik radot. O dabar mane užsipuolėt. – pro ašaras kalbėjau.
- Jo, ten ankščiau nebuvo. – pareiškė senelis.
Ir tada supratau kas galėjo jį palikti ten. Louis arba Zayn.
Oj, debilai. Prisiekiu užmušiu.- mintyse supratau iš kur žiebtuvėlis atsirado sofoje.
Gi Louis ir Zayn buvo mano svetainėje ir šeštadienį ir sekmadienį. O dabar man reikia už juos kaltę prisiimti, nors net nemano tas žiebtuvėlis.
Vėl gelbsčiu jų subines ir kartu savo, nes jeigu seneliai sužinotų, kad atsivedžiau bernus namo. Man ne kažką būtų. – mintyse svarsčiau.
- Gerai, jis mano, bet surūkiau tik 1 cigaretę. – pareiškiau, bet meluoju jiems.
- Pagaliau, prisipažinai. – pasakė senelis.
- Bet vis tiek turėsi atlikt bausmę. – griežtai pasakė senelė.
- Kokią ? – nusivaliau ašaras.
- Mes šiandien abu dirbam. Grįšim apie 21 valandą, nes važiuosim apsipirkt. – aiškino močiutė.
- Tu, turėsi atlikti šiuos darbus iki mums grįžtant. – pareiškė senelis ir padavė raštelį su išvardytais darbais.
Išskleidžiau raštelį, pilnas lapas prirašytas įvairiausių darbų nuo grindų plovimo iki žolės pjovimo.
- Ir viskas ? Jūs, ant manęs nepyksit ? – pakėliau akis į juos.
- Nepyksim, jeigu viską atliksi. O dabar sakyk, kodėl rūkei ir iš kur tai gavai ? – kamanodavo močiutė.
- Iš vieno vaikino, kuris ėjo gatve rūkydamas. Parašiau ir davė 1 cigaretę, o žiebtuvėlį atidavė. – ir vėl melavau.
- Daugiau nė karto, aišku ? – pagrasino senelis. – Nes jei sužinosim, kad vėl rūkei...
- Prisiekiu, čia buvo paskutinė.
- Dėl ko rūkei ? – susidomėjo senelė.
- Dėl tėvų mirties, kai jūsų namie nebuvo. Labai pasidarė bloga dėl tėvų avarijos, tad užtraukiau kelis dūmus. – atsidusau, kaip nekenčiu meluoti žmonėms, bet kartais tenka.
- Šeštadienį ar sekmadienį ? – paklausė senelis.
- Dar seniau, kai išvažiavę kažkur buvot abu.
- Gerai, baigiam. Kad būtų padaryta. – pasakė senelis ir pažiūrėjo į raštelį laikomą mano rankose.
- Mes į darbą važiuojam. Iki vakaro. – pasakė senelė.
Seneliai atsistojo ir išėjo iš virtuvės. Netrukus išgirdau kaip užsidaro namų durys ir likau viena su pilnu sąrašu, ką reikia atlikti iki vakaro.
Užsikaičiau arbatos ir pasidariau sumuštinių, pavalgiau viską sudėjau į vietas ir nusprendžiau pradėt darbuotis. Pasiėmiau sąrašą ir skaičiau kokius darbus reikia atlikti.
1.Išvalyti dulkes visuose kambariuose. 2.Išplauti grindis visur. 3. Pastatyti skalbti ir išdžiovinti. 4.Skalbinius išlyginti ir sudėti į spintas. 5. Nupjauti žolę. 6. Palieti augalus viduje ir lauke. 7. Išsiurbti kilimus. 8. Pakeisti patalynę visur. 9. Apkarpyti krūmus prie įėjimo. 10. Išvalyti dujinę. 11. Išvalyti langus visuose kambariuose. 12. Pastatyti plauti indus ir juos išdėti. 13. Sutvarkyti garažą. 14. Išravėti piktžoles prie augalų. 15. Sutvarkyti vonios kambarius. 16. Išvalyti spinteles virtuvėje.
YOU ARE READING
"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionAš esu Kayla Blake. Man virš 17 metų. Prieš savaitę netekau savo gyvenime svarbiausių ir brangiausių žmonių - savo tėvų. Jie žuvo autoavarijoje. Tą ankstyvą rytą man paskambino moteriškė ir pranešė apie nelaimę. Nuo tos dienos atrodo visas pasaulis...