Kayla pov.
- Oh. Okay, bet dėl šito , manau, neprieštarausi. – pabučiavau jo lūpas ir po to kaklą.
Mačiau, jog Louis patiko, tai ir jis šyptelėjo. Suradau jautriausią vietą jo kakle, nes, mačiau, jog jam patiko, kai bučiuoju toje kaklo vietoje. Palikau žymę ant Tomlinson kaklo, tegu visi žino, jog jis turi merginą.
Vėl pakštelėjau į jo lūpas ir atsitraukusi atsiguliau šalia jo. Tomlinson apsikabino mano liemenį ir prisitraukė mane arčiau savęs. Pabučiavau nuogą jo petį ir padėjau galvą ant rudaplaukio peties.
- Dėl to, ką padarei atsiimsi. – jis sukikeno.
- Dėl ko ? – apsimečiau, jog nesuprantu apie, ką jis kalba.
- Dėl šito. – jis parodė į žymę.
- Tu, mano, Tomlinson. – su viena ranka vedžiojau įvairias figūras ant jo nuogos kūno dalies.
- Tuomet, tu, mano. – jis užgulė mane ir pradėjo bučiuoti mano kaklą.
Žinoma, Louis rado jautriausią vietą mano kakle ir paliko žymę ten ir dar kitoje pusėje.
- Ėėė, dėl šito nesitarėm. – sukikenau ir pabučiavau jo lūpas.
- Tu, dvigubai mano. – rudaplaukis sukikeno ir nusirideno nuo manęs.
- Louis, kiek tu turi tatuiruočių ? – vedžiojau savo pirštus aplink jo tatuiruotes.
- Nežinau, niekad neskaičiavau. – šyptelėjo. – Gali paskaičiuot.
- Gal ir paskaičiuosiu. – sukikenau ir toliau vedžiojau aplink jo tatuiruotes savo pirštus.
Pasidariau labai mieguista, tad su visais drabužiais ir užmigau ant Louis krūtinės.
~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~
Pramerkiau akis ir sukikenau, nes Louis kažką saldžiai sapnavo. Tai parodė nutysusi seilė prie jo lūpų.
Aš vis dar gulėjau ant jo nuogos krūtinės, mūsų kojos supainiotos. Louis stipriai apsikabinęs mano liemenį miega. Atsargiai pasijudinau, bet nepavyko išlysti iš jo rankų, kurios tvirtai laiko mane.
- Nepabėgsi. – išgirdau duslų, prikimusį balsą.
- Aš niekur ir nebėgu. – pažiūrėjau į vaikiną, kurio akys buvo užmerktos.
- Tai, kur tada eini ?
- Į vonią ir noriu valgyt. – patempiau lūpą.
- Eik, aš dar pamiegosiu. – paleido mane jis ir apsivertė ant kito šono.
Išlipau iš lovos ir nutipenau iki savo spintos. Išsitraukiau džinsinius šortus ir juodą maikutę ir languotus marškinius. Marškinių langeliai buvo 2 spalvų raudonos, juodos.
- Nemiegosi. – atitraukiau ruletus, dabar saulės šviesa patenka į kambarį.
- Iš vis kiek valandų ? – sudejavo Tomlinson ir užsidengė veidą su mano pagalve.
- Beveik 10. – pažiūrėjau į savo telefoną ant stalo.
- 5 minutės ?
- Tik 5. – sukikenau ir nuėjau į vonią.
Viską apsirengiau, ką buvau atsinešusi. Pasidariau paprastą makiažą ir plaukus surišau į kuoduką. Išėjau iš vonios, o Louis dar tysojo lovoje.
- Louis... – priėjusi prie lovos patempiau jį už jo rankos.
- Ne. Geriau pagulėk su manim. – timtelėjo mane jis ir aš dabar guliu ant jo.
Po ilgų Louis inkštimų pagaliau jis išlipo iš lovos. Patvarkiau lovą, kol Louis apsirengė savo maikę ir patikrino telefoną.
Tuomet nulipom žemyn valgėm sumuštinius ir gėrėm kakavą.
- Mes kaip maži vaikai geriam kakavą.
- Nu, bet skanu. – sumurmėjo Louis.
- Yeah, tiesa. – sukikenau.
- Kayla ?! – išgirdau brolį.
- Ko ? – atrėkiau.
- Kur, tu ? – girdėjau Luke bildant laiptais žemyn.
- Virtuvėj ! – sušukau.
- Aš gi sakiau... – įėjo į virtuvę Hemmings. – O labas, Louis.
- Sveikas. – paspaudė rankas vienas kitam jie.
Beep Beep pradėjo skambėti Louis telefonas.
- Aš atsiliepsiu. – Louis atsistojo nuo kėdės ir nuėjo į svetainę.
- Kayla, kas tau ant kaklo ? – Luke darėsi sau kavos.
- Louis pasidarbavo.
- Tikiuosi atsilyginai ? – atsisėdo priešais mane Hemmings.
- Yeah. – palinkčiojau.
- Kayla, sorry lekiu. Sesės kažką prisidirbo. – greit viską sumalė Tomlnison. – Myliu tave. Viso. - pabučiavęs mano viršugalvį išlėkė iš namų.
- Čiau. – spėjau surėkti prieš jam išeinant. – Beje, ką, tu, sakei ? – tęsiau Luke pradėtą sakinį.
- Ruoškis. Važiuosim. – pasakė Luke ir atsigėrė kavos.
- Važiuosim kur ? – susiraukiau.
- Į Oxford'ą. – valgė sumuštinį brolis.
- Aleliuja. Mano maldos išklausytos. – sucypiau. – Bet, ką ten darysim ?
- Minėjimas šiandien. – atsigėrė kavos jis.
- Ohh. – nuleidau galvą. - Luke, kada išvažiuojam ?
- Apie 13. – atsakė brolis.
- Gerai. – atsidusau.
- Tik nepamišk užsipudruoti kaklo. – juokėsi Luke, o aš pavarčiau akis.
~ ~ ~ 13h ~ ~ ~
- Luke, mus vairuotojas veš ? – nulipau laiptais žemyn.
- Taip. – palinkčiojo jis, kai atėjau į svetainę.
- Pasiilgau Oxford'o.
- Šaunu. – išjungė teliką Luke. – Kodėl apsirengei visa juodai ? – nužvelgė mane jis.
- Yeah, gi minėjimas, ne vakarėlis. – pavarčiau akis.
Buvau apsirengusi juodus džinsus ir juodą laisvai krentančią palaidinę. Plaukus palikusi palaidus ir šiek tiek pasidažiusi.
- Nu, tu, teisi. – praėjo pro mane jis. – Atvažiavo, einam.
YOU ARE READING
"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionAš esu Kayla Blake. Man virš 17 metų. Prieš savaitę netekau savo gyvenime svarbiausių ir brangiausių žmonių - savo tėvų. Jie žuvo autoavarijoje. Tą ankstyvą rytą man paskambino moteriškė ir pranešė apie nelaimę. Nuo tos dienos atrodo visas pasaulis...