* 82 *

2.3K 113 0
                                    

Kayla pov.

- Žinai, kaip mes dabar atrodom ?

- Pofik, tegu galvoja, ką nori. Tu, esi mano. – paskutinius žodžius sušnabždėjo man į ausį Louis.

- Tik tavo. – paėmiau vieną Louis ranką nuo savo liemens ir sunėriau mūsų pirštus.

- Ooo, Louis, vis dėl to prasisukai ? – pakilnojo antakius Liam.

- Užsikišk. – pavartė akis Tomlinson.

- O, ką aš sakiau. – pasakė Zayn.

- Ką, tu, sakei ? – paklausiau.

- Sakiau, kad Louis suvilios Kayla'ą. – sumurmėjo Malik.

- Sėkmės meilėj porelės. – pasakė Niall ir atsigėrė mix'iuko.

- Nepavydėk. – atsakė Liam.

- Maladėc, žmogus. – šyptelėjau Liam ir jis apsikabino Sophia'ą.

Pasėdėjom, paplepėjom, susitvarkėm ir atsisveikinę išvažiavom iš miško.

Aišku, važiavau su Louis automobiliu ir Liam ir Sophia. Kiti su Niall mašina. Nuvežėm tuos du balandėlius iki Sophia'os namų, atsisveikinom ir važiavom mano namų link. Po kelių minučių Tomlinson sustojo prie mano namų.

Pažvelgiau į savo namą ir mačiau degančias šviesas kambariuose.

- Ughhh. – atsidusau.

- Kas yra, saulute ? – paglostė mano plaukus Louis.

- Luke namie ir dabar nepabūsiu su tavim. – patempiau lūpą.

- Aš niekur nedingsiu, meile.

- Žinau, bet vis tiek noriu būti tik su tavim. – stengiausi nusišypsoti, bet nelabai išėjo.

- Myliu tave. – pabučiavo mano lūpas vaikinukas.

Louis bučiniai mane varo iš proto, negaliu nustoti jo bučiuoti. Čia kaip šešėlis, kurio niekaip neatsikratysi.

Tomlinson apsikabino mano liemenį, o aš įvėliau savo rankas į jo plaukus.

- Žinai, kad blogai bučiuojies ? – po bučinio paklausė Louis ir sukikeno.

- Kodėl blogai ? – susiraukiau.

- Blogai, nes negaliu nustot tavęs bučiuot ir noriu dar ir dar. – lenkėsi link mano veido Tomlinson ir jo veide buvo didžiulė šypsena.

- Per daug nori. – sukikenau ir pakštelėjau trumpą bučinuką Tomlinson. – Čiau, myliu ir pasiilgsiu.

Išlipau iš mašinos ir prieš uždarant dureles išgirdau tai :

- Iki, Kayla'ute.

- Louis, užmušiu. - trenkiau jo automobilio durelėmis ir nuėjau į namus.

- Hello ! – užrėkiau ėjusi ir uždaro namų duris.

- Kayla ! – atbėgo Luke ir apsikabino mane. Weird (Keista).

- Kas ? Kas tau ? Meilės priepuoliai ?

- Pasiilgau savo sesutės. – paleido mane Luke.

- Kiek išgėrei ? – pakėliau antakius.

- Nedaug tik truputį. – Hemmings parodė su pirštais tą savo truputį.

- Eik miegot, tu, truputi. – parodžiau su ranka į laiptus.

- Tuoj tik viskio butelį pasiimsiu. Nors ne. – papurtė galvą jis. – Atnešk, tu.

- Pff, atsinešk pats. Kas aš, tau ? Padavėja ? – pavarčiau akis.

- 20 £ tavo, jeigu atneši.

- Kaip gaila, bet brolio negirdysiu. – papurčiau galvą. – Nagi, Luke, miegučio.

- Einu, einu !

- Nerėk, apkursiu. – užtempiau savo broliuką laiptais į viršų ir nuvežiau iki kambario. Palikau Luke kambarį, o pati nuėjau į savo kambarį.

Persirengiau į savo naktinius drabužius, nusivaliau makiažą, išsiploviau dantis. Viską susitvarkiau ir kritau į savo minkštą lovyte. Pasvajojau apie Louis ir užmigau.

~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~

Prabudau, kai kambaryje pradėjo šviesti saulė. Išlipau iš lovos, iš spintos išsitraukiau savo treningines kelnes, kojines ir mėlyną maikutę su užrašu „Fly". Išsišukavau plaukus ir juos surišau į netvarkingą kuodą, šiek tiek pasidažiau. Pasiklojau lovą ir nubildėjau žemyn į virtuvę.

- Mano galva. – susiraukęs atėjo į virtuvę Luke, kai aš gėriau kavą ir valgiau jogurtą.

- Kas, broliuk, galvyte skauda ? – apsimečiau susirūpinusią.

- Po velnių, Kayla, nesišaipyk. – atsisėdo priešais jis.

- Vaistų ? Ar viskio ?

- Vaistų ir greičiau, nes numirsiu.

- Oj tik nemirk, nes fanės žliumbs ir man bus kapūt nuo jų, kad pražudžiau „savo vaikiną". – pavarčiau akis ir nuėjau iki spintelės, kur laikomi vaistai.

- Viskas bus ok. – padėjo galvą ant stalo Hemmings.

- Še, žvaigždute. – numečiau vaistus ant stalo, šalia jo galvos.

- O vandenuko ? – pakėlė galvą broliukas.

- Kas aš tau čia ? Tarnaitė ? – atsidusau ir paėmiau stiklinę, į ją įpyliau vandens ir padaviau Luke.

- Ačiū, sesute. – išgėrė vaistus Luke ir nuėjo į svetainę.

Sutvarkiau virtuvę ir nuėjau į svetainę pas Luke.

- Nemiegok. Ką naktį veiksi ? – atsisėdau šalia Luke ant sofos.

- Miegosiu. – sukikeno.

- Neįdomu su tavim. – paėmiau teliko pultelį ir junginėjau kanalus. – Neįdomu. – perverčiau kanalą. – Neįdomu. – ir vėl perverčiau kanalą.

- Ei, baik junginėt kanalus ir palik, ką nors. – bandė iš manęs atimt pultelį Luke, bet aš neleidau jam to padaryti.

- Negausi. – perėmiau pultelį į kitą ranką.

- Duok, arba užkutensiu. – sukilino mane Luke, o aš iškišau liežuvį. – Prisikalbėjai. – pradėjo kutent mane broliukas.

- Imk, imk. – cypavau ir padaviau pultelį jam.

Žiopsojom kažkokį filmą ir žvengėm iš jo.

- Luke, skambina. – neatitraukiau akių nuo televizoriaus.

- Einu ieškot iš kur skamba. – atsistojo nuo sofos Luke ir nuėjo į viršų.

Girdėjau brolio piktą balsą ir jis nervuotas, tai sprendžiu iš Luke balso tono.


"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTAWo Geschichten leben. Entdecke jetzt