Kayla pov.
- Liksi per naktį ar parvežt namo ? – pabučiavo mano kaklą Louis.
- Dar klausi ? – sukikenau. - Aišku, kad liksiu per naktį. – nedvejodama atsakiau ir mėgavausi Tomlinson bučiniais ant kaklo.
Jis bučiavo mano kaklą ir vis sukąsdavo kaklo odą. Žinau, ką jis daro, bet man ne svarbu. Tegu daro su manim ką nori. Tegu palieką, kad ir milijoną meilės žymių. Man nesvarbu.
- Louis, mes... – nutilau nuo malonumo. – Aš negaliu, kol nežinau, ką man jauti, Louis.
Louis atsitraukė nuo manęs, kelias sekundės kažką pagalvojo.
- Myliu tave, gi žinai tai. – atsakė paprastai jis.
- Aš tave labiau. – šyptelėjau ir įsisiurbiau jam į lūpas.
Mano rankos nukeliavo iki jo kaklo. O vaikino delnai keliavo mano liemeniu. Aišku, bučiavomės su liežuviais. Mačiau, jog tai patiko mėlynų akių savininkui. Po kelių minučių atsitraukiau.
- Pagaliau, leidi tave normaliai pabučiuot. – sukikeno jis.
- O kaip kitaip, gi zyzi pastoviai. – sukikenau. - Tai mes pora ?
- Kayla, nori būti mano mergina ?
- Taip. Gi myliu tave ir, tu, man rūpi. – šyptelėjau. – Pasakysim visiems ?
- Tai, aišku, kad reikia pasigirt. – šyptelėjo.
- Negražu šitaip. Be to kas ta mergina, kuri buvo prie jūsų ?
- Liam panelė. – atsakė Louis.
- Normaliai, visi draugaut pradeda. – sukikenau. – Reiks susipažint. – nusižiovojau.
- Nori miegučio, mažute ?
- Noriu. – palinkčiojau.
- Tuoj duosiu, ką nors persirengt. – Louis nuėjo prie savo spintos ir iš jos ištraukė savo maikę, bei padavė man ją.
- Louis, nusisuk. – sukomandavau.
- Kayla, neturi nieko, ko nebūčiau matęs. – nusivaipė vaikinukas.
- Sukies arba einu namo.
- Gerai, gerai. – atsiduso ir nusisuko Louis.
Greit nusiėmiau savo suknelę ir užsidėjau Tomlinson maikutę, ji man kaip suknelė.
- Jau. – pasakiau ir Louis atsisuko. Aišku, nužiūrėjo mane visą.
- O, tau tinka. – įsisiurbė į mano lūpas jis.
- Žinau. – atsitrakusi pasakiau. – Man ryt pas gydytoją.
- Kada ? – pasiteiravo.
- Apie 12. – mieguista kalbėjau.
Įlipau į jo lovą ir palindau po antklode. Louis su drabužiais atsigulė į lovą ir neužsiklojo.
- Keista. – susiraukiau. – Kodėl nenusirengi ? – atsiguldama ant šono į jo pusę, paklausiau.
- Ai, kažkaip... – nutilo jis.
- Praeitą kartą nesirengei, nes aš buvau ne tavo mergina. Bet dabar esu. – aiškinau. - Renkis tik. – raginau.
- Klausau, panele. – sukikeno vaikinukas.
Louis nusirengė savo maikę, tuomet pasimatė jo visos tatuiruotės ir presas. Jau dabar noriu jį suvalgyt.
- Nesuvalgyk. – sukikeno.
- Norėčiau. – prikandau lūpą.
- Ne per daug nori ? – Louis nusiėmė savo džinsus ir paklausė.
- Ne, tik tavęs. – įsitempiau Louis į lovą ir pabučiavau jo lūpas.
Po bučinio Louis palindo po antklode, atsisukęs į mane, žiūrėjo man į akis, kokias 5 minutes.
- Kas ?
- Tu, graži. – atsakė rudaplaukis.
- Ir visa tavo. – šyptelėjau ir nusisukau nuo jo į kitą pusę.
- Mano ir niekieno kito. – pabučiavo mano kaklą angelas sargas.
Pajaučiau kaip Louis lėtai ir nedrąsiai uždeda savo ranką ant antklodės ir apkabina mano liemenį per ją.
- Ko taip nedrąsiai ?
- Nežinau. – atsiduso.
Paėmiau Louis ranką ir pakišau mūsų rankas po antklode. Lėtai nukeliavau prie savo liemens ir uždėjau Tomlinson ranką sau ant liemens.
- Taip geriau ? – paklausiau.
- Aha. – stipriau mano liemenį apsikabino jis.
- Sakiau. – sukikenau. – Myliu tave.
- Aš labiau. – pasislinko arčiau manęs jis ir stipriai apsikabino.
- Aš niekur nedingsiu. – sukikenau.
- Žinau. – sunėrė mūsų rankų pirštus po antklode vaikinukas. - Saldžių, panele Blake.
- Labanakt, Tomlinson. – sukikenau.
~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~
Louis pov.
Atsikėliau ankščiau už savo merginą. Pažiūrėjau kaip mes gulim, tad net šyptelėjau. Aš guliu ant nugaros, o Kayla padėjusi savo galvą man ant nuogos krūtinės miegojo. Be to aš ją apsikabinęs per liemenį, o ji apsikabinusi mane ir mūsų kojos supainiotos.
Glosčiau merginos plaukus ir galvojau įvairiausius dalykus.
Negaliu patikėti, kad ji mano mergina. Dar vakar galėjau tik pasvajoti apie tai, o šiandien jau miegu su ja vienoje lovoje. Toks puikus rytas, net lipt iš lovos nesinori... – galvojau mintyse.
Mergina pasimuistė ant mano krūtinės, bet toliau miegojo. Viena savo ranka pradėjau glostyti jos pliką petį, jos oda net pašiurpo. Keista. Nuo manęs jos oda pašiurpsta. Įdomiai ji reaguoja į mane, bet man, tai patinka.
Po kokio pusvalandžio išgirdau, kaip kažkas pradeda daužytis apačioje ir koridoriuje. Viskas aišku, sesės atsikėlė. Išgirdau, kaip kažkas bilda laiptais ir mano kambario durys staigiai atsidarė.
- Louis, žin... – tarpdurį pamačiau Charlotte.
YOU ARE READING
"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionAš esu Kayla Blake. Man virš 17 metų. Prieš savaitę netekau savo gyvenime svarbiausių ir brangiausių žmonių - savo tėvų. Jie žuvo autoavarijoje. Tą ankstyvą rytą man paskambino moteriškė ir pranešė apie nelaimę. Nuo tos dienos atrodo visas pasaulis...