Kayla pov.
- Ką jūs ? – pasiteiravau.
- Pasakojau, apie tavo lenktynes vakar. – atsakė Harry ir pažiūrėjo į mane per veidrodėlį.
- Beprotė. – pasakė Louis.
- Debilas. – atsakiau.
- Vis tiek beprotė. – atsikirto Louis.
- Idiotas.
Nebesuprantu, kas jam pasidarė. Negi pavydi, kad atsisėdau ant Niall kelių ?
- Ilgai važiuosim ? – pertraukė Liam.
- Apie 20 minučių. – atsakė Zayn.
- Tuomet įsitaisysiu patogiau. – pasakiau ir prisiglaudžiau arčiau blondino.
- Šiandien gražiai atrodai. – sušnabždėjo Niall man į ausį.
- Ačiū. – atšnabždėjau jam. – Aš nebūčiau aš, jeigu nenusifotkinsiu. – iš kišenės išsitraukiau telą. Iš automobilio priekio pasklido juokas.
- Davai kartu ? Tos nuotraukos gražios gavosi. – tarė Niall.
- Galim. – pradėjau fotkint.
Su Niall darėm įvairias grimasas ir iš to juokėmės. Aišku, keliose kadruose buvo ir Liam su Louis.
- Žinai, man būtų patogiau... – pradėjau ir paėmiau Niall rankas. – Jeigu padarytum taip. – blondino rankas apkabinau aplink savo liemenį.
Jam buvo keista, jog, tai padariau, bet neparodė to. Taip sėdėti ant jo kelių buvo patogiau ir daugiau vietos.
- Ar gi ne mielai atrodot ? – šaipėsi Zayn ir pažiūrėjo į mane po to į Niall per veidrodėlį. Išmečiau jam vidurinį pirštą, o Niall pradėjo žvengt.
- Kur dabar ? - paklausė Harry.
- Į kairę. – atsakė Louis.
- Jūs, bent žinot kur važiuojat ?
- Maybe. – atsakė Harry.
- Šiandien nieko netraukiu, pati gersiu. Dabar jūsų eilė mane namo vežt.
- Kokia proga ? – susidomėjo Liam.
- Kad viena namie iki penktadienio ir vakar laimėjau. – šyptelėjau.
Po klaidžiojimų, pagaliau atsiradome vietoje. Nulipau nuo Niall kelių ir pagaliu stovėjau prie automobilio.
Apsauginis mus įleido, net netikrinęs kiek mums metų. Įėjus sklido cigarečių ir alkoholio kvapas, bei grojo garsi muzika.
Visi išsiskirstė, bet susitarėm, kad 10 valandą susitinkam prie mašinos. Patraukiau prie bariuko ir užsisakiau keletą kokteilių, juos išgėriau ir nuėjau į šokių aikštelę.
Netrukus prie manęs atsirado Louis ir pradėjo mane temtis į aikštelės vidurį.
- Ką darai ?! – šaukiau, kad jis išgirstų.
- Šoksiu su tavim. – šyptelėjo.
Jis irgi išgėręs, bet man tai netrukdė. Netrukus jaučiau, kaip Louis apsikabina savo rankomis mano liemenį ir prisitraukia arčiau. Šyptelėjau ir uždėjau savo rankas ant Tomlinson kaklo.
Gera, tai pajusti, po ilgo laiko tarpo.
- Na, kaip lenktynės ? – pasiteiravo.
- Laimėjau ir tiek. Visi nustebę buvo.
- Nesivelk, ten daugiau.
- Kodėl ? – paklausiau.
- Nenoriu, jog nukentėtum. – rudaplaukis pasilenkė prie mano ausies ir sušnabždėjo tai. Per mano kūną perėjo šiurpuliukų bangą, buvo keista.
- Man nieko nenutiks. – šyptelėjau.
- Tavo seneliai žino, tai ?
- Kol kas ne ir manau nesužinos. – papurčiau galvą.
- Tai viena iš priežasčių, kodėl ir galiu dar milijoną pasakyt.
- Kodėl taip jaudiniesi dėl manęs ?
- Dėl šito. – Louis pasilenkė ir sujungė mūsų lūpas, net nedvejodama atsakiau į bučinį.
Jis bučiavo mano lūpas. Pripažinsiu, tai buvo nuostabu ir tobula. Mūsų lūpos puikiai tinka.
Aišku, kaip visuomet Louis prašė įėjimo į mano burną, kurio vėl nedaviau. Jis gi nemano bernužėlis.
Po kelių minučių atsitraukėme, aš net nežinojau ką daryt, todėl apsisukau ir patraukiau link bariuko. Užsisakiau viskio ir vienu gurkšniu išgėriau visą stiklinėje esantį skystį.
- Ne per daug ? – paklausė Zayn.
- Ne. – atsakiau ir išgėriau dar vieną gurkšnį rusvo skysčio.
- Nebus ryt bloga ?
- Koks skirtumas gyvenu šia minute. – šyptelėjau. – Tu, išvis gėrei ?
- Dvi stiklines.
- Nevykėlis. – suprunkščiau.
- Po praėjusio karto nelabai noriu gert.
- Ai, tiksliai. – sukikenau ir žagtelėjau. – Sorry.
- Einu, pažiūrėsiu, kur kiti. – pasakė Zayn.
- Čiau. – išgėriau paskutinį gurkšnį stiklinėje esančio skysčio.
Metas pašokti. Atsistojo mane nešė į kairę pusę, bet vis tiek atsidūriau šokių aikštelėje. Šokau ir nekreipiau dėmesio į kitus. Kai prieš mane vėl atsirado Louis.
- Kodėl pabėgai ?
- Norėjau ir pabėgau. – pradėjau juoktis ir net nežinau kodėl juokiausi.
- Tu, girta.
- Aš ne girta, o apsvaigus. – nustojau žvengt ir pataisiau jį.
- Girta. – pavartė akis Louis.
- Koks skirtumas, geriau pabučiuok mane. – apsikabinau Louis kaklą.
Mačiau jo veide didėjančią šypseną. Jis pasilenkė prie mano veido ir norėjo mane pabučiuot, bet staiga....
YOU ARE READING
"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionAš esu Kayla Blake. Man virš 17 metų. Prieš savaitę netekau savo gyvenime svarbiausių ir brangiausių žmonių - savo tėvų. Jie žuvo autoavarijoje. Tą ankstyvą rytą man paskambino moteriškė ir pranešė apie nelaimę. Nuo tos dienos atrodo visas pasaulis...