Kayla pov.
Grįžau namo, padariau pietus sau ir Luke. Jis vis dar nenulipa nuo savo telefono, per kurį skaito istoriją apie save.
Papietavau ir susitvarkiau savo kambarį. Pasėdėjau soc. tinkluose ir taip paklausiau muzikos per Youtube'ę. Taip atėjo 17:47.
Iš spintos išsitraukiau plėšytus, juodus džinsus, odinę striukę, odines pirštines, raudoną palaidinę ir savo juodus kaubojiško tipo batus.
Viską apsirengiau ir pakoregavau savo makiažą. Paryškinau akis ir užsidėjau daugiau papuošalų bei pagriebiau savo teises su telu.
- Luke, išeinu. – lipdama žemyn, pasakiau.
- Kada grįši?! – atrėkė iš svetainės jis.
- Kažkada, gal pas Louis liksiu. Nežinau.
- Perduok linkėjimus Louis.
- Gerai, perduosiu. Einu, viso. – uždariau namų duris ir nuėjau iki garažo.
Atsidariau garažo vartus ir, užlipusi ant savo mažytės, užsidėjau šalmą. Išvažiavau iš garažo ir paspaudžiau pultelį, kad vartai užsidarytų.
Važiavau gerai pažįstamu keliu į lenktynių vietą. Po 7 minučių kelio buvau vietoje. Iškart užsiregistravau merginų lenktynėse.
- Sveikutė. – apsikabino mane Zayn.
- Labas. – apsikabinau jį ir po kelių sekundžių pasileidome.
- Ką, lenktynių pažiba? – nusijuokė Malik.
- Ką tik į lenktynes užsirašiau. Tau pasisekė, kad Louis čia nėra. Jis tave nudėtų, kad šitaip mane vadini.
- Bet tau patinka. Argi ne?
- Man visaip tinka tik ne lėlyte. – nusipurčiau nuo žodžio 'lėlytė'. – Gal matei Harry?
- Kažkur mačiau. – atsakė jis. – Ok, man lenktynės už 20 minučių einu ruoštis.
- Žinau, kad laimėsi, bet sėkmės, Zayn. – šyptelėjau.
- Ačiū, Kayla.
Nuėjau ieškoti Harry arba Ben'o. Su manim pasisveikino dar keli žmonės, su kuriais susipažinau praeitą kartą.
- Lėlyte? – nudžiugo tas senis.
- Ben. – linktelėjau jam pasisveikindama. – Žinau, kad norėjai su manim pakalbėt. Tad kalbėk.
- Ne, čia.
- Kitur nekalbėsiu.
- Gerai, tiks ir čia. – atsiduso tas asilas. – Šiandien dalyvausi porų lenktynėse.
- Ką? Nenoriu, jokių porų lenktynių.
- Norėsi, nes, kad su tavim lenktyniautų kartu, vaikinas sumokėjo nemažai.
- Kas toks? – susidomėjau.
- Paslaptis, lėlyte. Bet, jeigu laimėsi, gausi daug pinigų.
- Ughh. Gerai, kaip jis atrodo? Kaip man jį atpažint?
- Jis atpažins tave. – paaiškino. – Taigi porų lenktynės 20h. O tavo lanktinės 19:20.
- Žinau, Ben.
- Pasimatysim trasoje, Kayla Blake.
- Mhm.
Velniop tą, kuris sumokėjo Ben, kad lenktyniautų su manim. Aš to žmogaus, net nepažinosiu.
Iš kur man žinot, kad jis nepadarys avarijos? Ar nepralaimės specialiai?
- Kayla? – pamačiau prieš save Harry, kuris mane atitraukė nuo savo minčių.
- Hey. – apsikabinau jį. – Gal žinai, kas sumokėjo Ben, kad lenktyniautų su manim porų lenktynėse?
- Pala... Ką? Kokios porų lenktynės? Koks bernas?
- Aš nieko nežinau. Ben man nieko nesakė. Tik laiką.
- Tu dingsti iš čia. – komandavo Styles.
- Negaliu. Sakė gausiu daug pinigų.
- Tau dabar pinigai galvoj? Kayla, to žmogaus net nepažįsti, net nežinai, kas per tipas jis yra.
- Užsičiaupk, žinau pati. Vakar susitvarkiau su Jackson, šiandien susitvarkysiu su kažkokiu bernu.
- Nenukentėk tik.
- Nenukentėsiu. Geriau einam pažiūrėt, kaip seksis Zayn.
Su Harry nuėjau į lenktynių startą ir mačiau, kaip visi vaikinai ruošiasi. Aplink startą sustovėjo daugybė žmonių, jie rėkia, tiesiog klykia. Kiti geria, o dar kiti duodas su mergom.
Stebėjau lenktynių pasiruošimą. Staiga sučirškė sirena ir motociklininkai pradėjo važiuoti. Tarp jų buvo ir Zayn.
- Harry, dešinėj pusėj rudaplaukis, kuris dabar rūko. Labai įtartinai žiūri į mane. – tyliai paaiškinau.
- Ne, šitas nelenktyniauja porų lenktynėse. – Styles atsargiai apsidaręs, paaiškino.
- Iš kur žinai?
- Žinau ir tiek. – patrūkčiojo pečiais garbanius. – Zayn laimės. – šyptelėjo.
Tuomet pažvelgiau atgal į trasą ir pamačiau Zayn pirmą kertantį finišo liniją.
- O taip! – surėkė Malik.
- Sakiau, kad laimėsi. – apsikabinau jį, taip pasveikindama su pergale.
- Sakei, sakei. – nusijuokė jis.
- Sveikinu, bro. – paspaudė Harry ranką Zayn.
- Einu, atsiimsiu savo pinigus. – pasakė Zayn ir nuėjo.
- Eik ruoštis, Kayla. – ragino mane Styles.
- Čiuožiu. – sukikenau ir nuėjau ruoštis.
~ ~ ~ Po merginų lenktynių, kurias Kayla laimėjo ~ ~ ~
- Sakiau, kad laimėsiu. – nusivaipiau.
- Tau lygių, kol kas, čia nėra. – pasakė Zayn.
- Einu atsiimt pinigų. – nuėjau prie merginos, kuri užsiėminėjo pinigų statymais ir laimėtojam dalino pinigus.
- Kayla Blake. Gali net nesakyt, tave čia visi žino. – sukikeno.
- Yeah?
- Štai tavo 7 tūkstančiai. Šįkart už tave daug žmonių statė. – padavė pinigus ji.
- Kitąkart tegu stato daugiau. – pasiėmiau pinigus, juos įsidėjau į striukės kišenę ir grįžau prie vaikinukų.
- Tu gal galvą pašalai? – rėkė Zayn.
YOU ARE READING
"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionAš esu Kayla Blake. Man virš 17 metų. Prieš savaitę netekau savo gyvenime svarbiausių ir brangiausių žmonių - savo tėvų. Jie žuvo autoavarijoje. Tą ankstyvą rytą man paskambino moteriškė ir pranešė apie nelaimę. Nuo tos dienos atrodo visas pasaulis...