* 34 *

2.6K 145 0
                                    

Kayla pov.

- Tai, Louis, važiavai pirmą kartą ? – paklausiau, vis dar sėdėdama ant motociklo.

- Turbūt pirmą ir paskutinį. – pasakė Liam.

- Tylėk ! – Louis užrėkė ant Liam. – Su Kayla dar važiuočiau ir važiuočiau, kitais nepasitikiu.

- Vargšiukas, niekuo nepasitiki. – sukikenau.

- Kayla, kada į lenktynes ? – pasakė Harry.

- Kas jums abiem darosi su lenktynėm ? – pasakiau ir pažiūrėjau į Harry ir Zayn.

- Mano nuomone, lenktynėse tau nebūtų varžovų, laimėtum. – pasakė Harry.

- Tu, labai gerai jauti patį greitį ir motociklą. – pridūrė Zayn.

- Ane ?

- Patikėk profais. – pasakė Zayn.

- Lenktyniaučiau, jeigu savo motociklą turėčiau. – šyptelėjau. – Be to, London'e dar lenktynių nemačiau. Tad iš pradžių reikia pažiūrėt kaip trasa ir panašiai.

- Harry, kada artimiausios lenktynės vyks čia ? – paklausė Niall.

- O kam tau ? Lenktyniausi ? – tarė Harry.

- Ne, užrakinsiu Kayla pas save namie, kad nelenktyniautų. – pasakė Niall.

- Aš padėsiu. - pasakė Louis.

- Debilai. – pavarčiau akis.

Išsitraukiau telą iš savo odinės striukės ir greitai sumaigiau žinutę.

Kayla : Pas tave namie vyks vakarėlis, ryt ? 'Kayla' – parašiau Liam.

Mačiau, kaip Liam iš kelnių kišenės išsitraukė telefoną, pažiūrėjo į mane ir atrašė. O kiti vaikinukai vis dar kalbėjo apie lenktynes.

Liam : Jo, pakvietimą gavai ? : )

Kayla : Šiandien ryte radau prie durų. : ) Lauku rytdienos

Liam : Tai ateisi ? – pažiūrėjo į mane Liam, kai išsiuntė žinutę.

Kayla : Dar tiksliai nežinau, bet stengsiuos ateit. : ) Koks tavo namų adresas ? – atrašiau.

Liam : Lower Grosvenor'o gatvė 24. Rudas, 2 auštų namas. : )

Kayla : Rasiu. – atrašiau ir įsikišau telą į kišenę.

- Jūs vis dar apie tą patį kalbat ? – paklausiau.

- Jo, mes diskutuojam, kas laimėtų, tu, ar Harry ? – pasakė Louis, o aš pavarčiau akis.

- Aš gal pasivažinėsiu. – pasakiau. – Ėėė, kuris nors pažiūrėk per kiek laiko apvarysiu ratą ?

- Ok, aš turiu laikmatį. – pasakė Niall.

- O kam tau ? – paklausė Zayn.

- Pažiūrėsiu per kiek laiko nuvažiuosiu. O paskui palyginsiu. – užsidėjau šalmą.

- Ok, tu pasiruošus, Kayla ? – paklausė Niall, o aš palinksėjau. – Vienas du, trys, op.

Pradėjau važiuoti vis didindama greiti, kai pasiekiau 140km/h greitį. Jo nebedidinau. Po poros minučių sustojau į tą pačią vietą kur pradėjau. Nusiėmiau šalmą.

- Kiek ? – tariau, o Niall priėjo prie manęs ir atsuko savo telą, kad pati pažiūrėčiau. – Netiek daug atsilieku nuo savo geriausio pravažiuoto laiko.

- Nu va matai, įgūdžiai išlieka. – pasakė Harry.

- Kaip 2,5 mėnesio nevažinėjus, manau, laikas puikus. – šyptelėjau.

Nulipau nuo motociklo, šalmą padėjau ant motociklo. Priėjau prie Zayn ir atidaviau raktelius.

- Ką ryt gersi ? – paklausė Liam. Aš supratau, kad jis klausė apie rytdienos vakarėlį.

- Ką nors, išgersiu. – pasakiau.

- Oj, pijokė prisigersi ir smigsi paskui. – pasakė Louis.

- Norėsiu ir gersiu. Louis, neaiškink man. – gan piktokai pasakiau.

- Sorry. – iškėlė rankas į viršų Louis.

- Pats irgi prisigersi, nes visi ten sėdės girti arba išgėrę. – šyptelėjau. – Reik išgert ir pamiršt viską, kas nutiko per šiuos metus.

- O, teisingai. – pasakė Harry.

- Kiek valandų ? – paklausė Zayn.

- 18:58. – pasakė Liam.

- Kur jau lėksi ? – tariau.

- Aš po 19:10 turiu būt namie, nes tėvai po darbų grįžta. – greitai viską išpyškino Zayn.

- Tai lėk. Ko lauki ? – pasakiau.

- Iki. – Zayn užlipo ant motociklo, net normaliai neatsisveikinęs su visais ir išvažiavo.

- Kas veža mane namo ? – paklausiau ir žinojau, kad vėl bus konkurenciją tarp vaikinų.

- Rinkis. – pasakė Louis.

- Kaip man reikia mano motociklo. – atsidusau. – O kam pakeliui ?

- Aš pavešiu, vis tiek pro tavo namus važiuosiu. – pasakė Harry.

- Kur tu gyveni ? – atsisukau į Harry.

- Watling'o gatvė 15. – pasakė jis.

- O tai netoli nuo manęs. – sukikenau. – Mano 94.

- Sakiau. – pasakė Harry.

- Oki, važiuoju. - pasakiau. – Iki. – apsikabinau Niall, Louis ir Liam. Berniukai sukirto rankomis ir sulipo į savo mašinas.

- Aš nelauksiu. – pasakė Harry lipdamas ant savo motociklo.

- Ateinu. – priėjau prie jo ir užlipau ant motociklo. – Nu, pažiūrėsiu, kas, tu, per vairuotojas. – apsikabinau jį per juosmenį.

Harry pagazavo ir nulėkė gatve iki mano namų. Po 9 minučių jau sustojo prie mano namų.

- Na, ir koks aš vairuotojas ?

- Toks pats geras kaip ir aš. - šyptelėjau ir nulipau nuo motociklo. – Iki, ryt. – apsikabinau jį atsisveikindama, girdėjau kaip jis nuvažiavo, tad nuėjau savo namų link.



"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now