* 58 *

2.2K 118 4
                                    

Kayla pov.

- Ko šypsaisi ? – paklausė Louis.

- Broliukas parašė, kad grįžta šią savaitę. – atsisėdau ant sofos.

- Pasisekė. Viena namie nesėdėsi.

- Aha. – tariau ir atrašiau broliui. – Tomlinson, vis dar žiūri, tai ? – pažiūrėjau į TV.

- Jo, labai įdomu. – žiopsojo į teliką rudaplaukis.

- Ar įdomiau už, tai ?

Pasilenkiau prie vaikinuko kaklo ir mažais bučinukais nusėjau jo kaklą. Vis bučiavau jo kaklą palikdama mažus, bei šlapius plotelius. Mačiau, kaip Louis šypsena didėja. Nuo jo kaklo priartėjau prie lūpų ir pabučiavau jas. Po kelių sekundžių atsitraukiau.

- Įdomiau milijoną kartų. – šyptelėjo.

Įsirangiau prie Louis ir su juo žiūrėjau Ratai 2, nes jam ale tipo labai įdomu.

~ ~ ~ Po 2 valandų ~ ~ ~

- Kaip jautiesi ? Dar pykina ? – po filmo paklausė Louis.

- Blogai. Skauda galvą ir toks jausmas lyg tuoj vemsiu ir dar silpna. – išdėsčiau ir pažiūrėjau į mėlynakį.

- Vargšiukė. – pabučiavo mano kaktą Louis. – Nereikėjo tiek daug gert.

- O tau kaip ? – pasiteiravau.

- Aš vakar nedaug gėriau. – šyptelėjo Louis.

- Pasigyrei. – pavarčiau akis. – Tuoj vemsiu.

Pašokau nuo sofos ir nulėkiau į tualetą. Viską vėl išvėmiau. Išėjau iš ten ir nutipenau į virtuvę. Atsigėriau šalto mineralinio vandens.

- Pasisekė, kad nieko namie nėra. – pasakė vaikinukas, kai grįžau į svetainę.

- Jo, pasisekė man. – atsidusau ir atsisėdau ant sofos.

- Prižadėk, kad, jeigu rytoj blogai jausiesi, nueisi pas gydytoją.

- Būtinai, prižadu. – prisiglaudžiau arčiau Louis.

Jeigu, kas nors mane su Louis pamatytų, kaip bučiuojamės ar sėdim kartu apsikabinę ir dar miegam kartu. Tikrai pagalvotų, jog mes pora.

Galva tiesiog svaigsta ir net nežinau nuo ko. Ar todėl jog, būnu su Louis ? Ar todėl, kad gėriau vakar ?

Su Louis visada man būna gera. Kas čia per keistas jausmas ? Tiesiog noriu jį bučiuoti ir atsikelti kartu kiekvieną rytą. – galvojau mintyse.

- Žemė kviečia, Kayla'ą. – mojavo prieš mano veidą su ranka Louis.

- Čia, čia. – atsisukau į jį.

- Ką taip galvojai ?

- Apie viską. – atsakiau. – Einu vaistų ieškot.

Atsistojau ir nuėjau prie spintelės, kur laikomi vaistai. Pažiūrėjau vieną pakuotę, po to kitą, kol radau sau tinkamus. Paėmiau vaistų nuo galvos skausmo ir pykinimo. Virtuvėje įsipyliau vandens ir išgėriau tabletę. Grįžau pas Louis.

- Louis, neprivalai čia sėdėt ir būt mano aukle.

- Bet man patinka būt su tavim. – šyptelėjo.

- Tavęs turbūt jau pasigedo tėvai ?

- Čia tiesa. Visą naktį nebuvau namuose.

- Pirmyn namo. – mostelėjau ranka durų link.

- Eisiu, nes mama matyt iš proto eina. – šyptelėjo.

- Apie, ką aš ir kalbu.

Louis atsistojo nuo sofos, pasiėmė savo telefoną ir nuėjau prie išėjimo durų.

- Iki, angele sarge. – apsikabinau Louis.

- Nepamiršk, ką prižadėjai. – paleidęs pasakė.

- Nepamiršiu. Ryt parašysiu. – šyptelėjau.

- Iki, saulute.

- Iš kur žinai ?

- Paslaptis. – išėjo pro duris Tomlinson.

- Vis tiek pasakysi. – šyptelėjau ir uždariau duris.

Pasiėmiau telefoną, pažiūrėjau kiek rodo jis valandų, 14:34. Užlipau į savo kambarį ir griuvau į lovą netrukus pasijutau geriau, tad užmigau.

(Telefono skambinimo garsas pyp pyp pyp)

- Joptvaimat. Kas ko nori ? – su ranka po visą lovą ieškojau telo. Radusi jį, pakėliau net nežiūrėdama kas skambina.

Kayla : - Kayla, klauso.

Senelis : - Labas, nu kaip, tu ?

Kayla : - Gerai. – atsisėdau lovoje.

Senelis : - Ką veiki ?

Kayla : - Gulėjau ir užsnūdau biškį.

Senelis : - Tai ilsiesi ?

Kayla : - Taip, ilsiuosi nuo mokyklos.

Senelis : - Ilsėkis. Mes ryt apie 9 vakaro grįšim.

Kayla : - Lauksiu.

Senelis : - Kada brolis žada atvažiuot ?

Kayla : - Šią savaitę turėtų.

Senelis : - Gerai, tada. Iki, Kayla.

Kayla : - Linkėjimus močiutei perduok ir bučkį. Iki.

Senelis : - Perduosiu.

Pakalbėjau ir visi miegai dingo pažiūrėjau kiek valandų, 18:25. Pasirąžiau, bet vis tiek man buvo blogą. Galva plyšo, pykina ir silpna.

Nuėjau iki virtuvės. Užsikaičiau arbatos ir užsitepiau sumuštinių su Nutella. Užsikabarojau į savo kambarį ir įsijungiau Teen Wolf (Jaunasis Vilkas)

Žiūrėjau serialą iki 21:31. Viską išnešiau ir išjungiau kompą. Nusivaliau makiažą ir išsivaliau dantis. Persirengiau į miegojimui skirtus drabužius ir nusiėmiau papuošalus. Griuvau į lovą ir mane pasiglemžė saldus miegas.


"I Think My New Life Will Be Better" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now