Zara
,,Vtipné, Pattie," zasmejem sa. Je mi teplo. Nato, že už je chladnejšie na mini šaty, je mi veľmi teplo...
,,Tebe ten alkohol vstúpil do hlavy," pokrúti hlavou.
,,Alkohol?" Zasmejem sa. Všetko je vtipné - jej znechutená tvár... Alebo zamračená? No, to je jedno.
Zrazu ma napne.
,,Zar-"
Nakloním sa a celý obsah môjho žalúdka je zrazu v tráve predo mnou. Pattie ku mne pribehne a vlasy mi dá mimo dosahu úst. Pohladí ma chrbte.
,,Hej, to bude dobré. Poď, ideme na izbu."
Potiahne ma smerom k našej budove internátu. ,,Mne sa nechce..."
,,Ježiš, poď už. Zajtra mi budeš ďakovať. Ak si to budeš pamätať..."
,,Hmpf?"
Lenivo kráčam k budove C. Nohy sa mi pletú vďaka alkoholu v hlave, ktorý mi útočí na bunky.
Tá zem na mňa divne pozerá. ,,Ahoj," pošepkám jej.
Všimnem si nechápavý výraz Pattie.
,,No čo, bude to naše malé tajomstvo. Pšššt," dám si ukazovák na pery.
,,Pššt, poď. Nestojíme o pozornosť vrátnika."
,,Ale, Pattie!"
Zrazu sa mi zatočí hlava.
,,Ty mi to vôbec neuľahčuješ," sú jej posledné slová, keď upadám do ríše snov.
●○●
Zobudím sa na nepríjemnú bolesť hlavy.
Lenivo sa prevalím vo svojej posteli. Stisnem k sebe viac vankúš, aby som utlmila bolesť a hučanie v mojej hlave.
Prehrávam si v hlave momenty zo včerajška, ale... Zreničky sa mi odrazu rapídne rozšíria.
,,Doriti!" zakričím na celú izbu.
Niekto po mne hodí vankúš. Pozriem sa smerom, odkiaľ letel - Pattie.
,,Prepáč, ja len... Ouch. Bože. Ja som... Ja? To je absurdné. Ale počas fľaše... A s Harrym? Doriti, Pattie, kde si bola ty?" otočím sa na ňu.
Svoje ruky obráti do vzduchu na obranu. ,,Zlatko, to nevinné flirtovanie s Harrym nič nie je. To Glenn je problém. A prepáč, pomohla som ti neovracať sa."
,,Bože..."
Dostanem zo seba a rozutekám sa na chodbu na záchod, aby som sa vyvracala.
Keď skončím, spláchnem a pozriem sa na seba do zrkadla. Rozmazaná riasenka, až mám strach. Rozstrapatené vlasy na všetky svetové strany. A čo je najhoršie - v ústach to smrdí, akoby mi tam zomrelo stádo kráv.
Mám chuť vracať už z tej úžasnej predstavy, ale udržím sa.
Šuchtavým krokom sa vrátim späť na izbu a schmatnem uterák, veci na prezlečenie (pretože mám na sebe stále tie isté šaty, čo včera) a zubnú kefku spolu s pastou. Samozrejme, aj šampón, sprchový gél a kozmetická taštička spolu s odličovacími tampónikmi nesmú chýbať.
Zabuchnem sa v sprche a vyjdem odtiaľ po hodine a vyzerám konečne ako človek. No, aspoň ako človek s opicou a šialenou migrénou hlavy.
Všimnem si, že aj Pattie zmizla z izby. Iba sa uškrniem a vyberiem si jednu pilulku proti bolesti hlavy a zapijem ju minerálkou.
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥