Piata

17K 916 15
                                    

Práve cestujem vlakom. Takže sa ospravedlňujem za chyby. :)


Zara

,,Pattie!"

Môj hlas sa ozýva celou chodbou. Neviem, kam a vôbec prečo odišla, ale súrne ju potrebujem.

Dnes ráno, počas uloženia časovej kapsule, to bol len začiatok. Teraz som pozvaná na párty, ktorú organizuje Harry. A ja tam musím ísť. Aspoň tak mi to Pattie vysvetlila.

A potom tu bol Harry. Šarmantný, milý... Čo to trepem. Ešte nikdy sa mi nestalo, aby o mňa niekto ako Harry zakopol. A čo z toho?

Stalo sa to rovno dva krát.

Ten druhý bol Glenn. Alebo pán tajomný a pán sukničkár s veľkým S. Pattie je milá poslucháčka, ale ešte lepšia hovorkyňa.

A bohužiaľ, aj dohadzovačka.

Všetky veci mi zmizli. Až na kozmetiku a dvoje úzkych šiat, ktoré ani neboli moje.

Robí si snáď niekto zo mňa srandu?

Si ako štetka, zavrčí moje podvedomie.

Nie, nie som.

Si. Prečo by si inak premýšľala nad tým, že tam pôjdeš?

Zrazu si to vážne uvedomím.

Preboha.

Ja sa naozaj správam ako štetka. Bozkávam sa s cudzími chlapcami. Sama sebe som cudzia.

Zastavím sa a sadnem si na posteľ. O päť dní je škola - nesmiem si pokaziť priemer. Sadnem si na posteľ v teplákoch a starom tričku s nápisom Im tired a zoberiem si do rúk knihu biológie.

Nie, všetok môj stres zmizne v momente, keď sa ponorím do učenia. Tak znejú moje predpoklady, ktoré nikdy nesklamali. A je to pravda - ako náhle si opakujem učivo a učím sa ďalšie veci, ktoré môžem využiť pri odpovedi, zabudnem.

Za oknami sa pomaly čím ďalej tým viac stmieva, až je tma a zapnú sa pouličné lampy.

To už som po uši zababušená v perine a v hlave mám učivo z matematiky, biológie, histórie a geografii - čiže mám postarané na dlhší čas.

Pozriem sa na hodinky, ktoré ukazujú sedem hodín večer. Vyhrabem sa z postele a zoberiem si z mojej skrinky malú cereálnu tyčinku. Pokojne ju prežúvam, dokým mi niekto nezaklope na dvere.

Lenivo sa postavím a otvorím ich.

Niekto ich za sebou rovno zatvorí a vrhne sa mi na pery. V hlave mi vybuchne ohňostroj - nech je to ktokoľvek, bozkáva sa božsky. Siahne mi pod tričko a prstami mi prejde cez brucho k spínaču podprsenky.

Presne to je ten moment, keď sa zobudím a odtiahnem sa. Pozriem sa na tvár dotyčného.

,,Zara," zašepká Harry.

Vidím v jeho tvári totálne zúfalstvo, ako keby podliehal nejakému šoku.

,,H-Harry, ja na to nechcem ísť tak rýchlo. Chápeš - bozky sú takáto vec a sex je...," hryznem sa do pery.

Nahne sa a pobozká ma. Ten bozk je menej vášnivý a skôr nežný a krátky, ale dokonalý. ,,Ja ťa chápem."

Usmejem sa mu do úsmevu.

,,Prečo si nebola u mňa?"

Ešte stále sa objímame a máme zavreté oči - aspoň ja.

,,Pretože ja nie som človek, ktorý behá z párty na párty. Iba som sa príliš odviazala. A niečo je aj tvoja prítomnosť, takže..."

,,Sa ti páčim, čo?" uchechtne sa.

Buchnem ho do hrude. Presne v tom momente otvorím oči a pozriem sa do tých jeho, v ktorých mu žiaria zelené iskričky.

,,Nie," poviem vážne. Nadvihne obočie.

Neverí mi.

Zrazu ma hodí na posteľ a sadne si na mňa obkročmo. Začne ma štekliť.

,,Možno," zasmejem sa s poslednými zbytkami síl. Zasmeje sa.

Podarí sa mi prehodiť na druhú stranu - tentoraz ja sedím na ňom. ,,A teraz ty. Páčia sa ti?"

Sledujem jeho tvár. Usmieva sa. Palcom sa mi obtrie o pery a zaujme zaujatý výraz. ,,Kebyže sa mi nepáčiš, urobím toto?" dlaňami prejde po mojich bokoch.

,,Alebo toto?" Trošku sa zavrtí a ja pocítim niečo tvrdé pri zadku. Ihneď mi dôjde, čo tým myslí.

,,Tak v tom prípade hovorím áno. Páčiš sa mi."

Ihneď ako tieto slová vyslovím, nahne sa ku mne, opäť nás prehodí a pobozká ma. Niekde uprostred obrovských vĺn horúčav sa rozletia dvere a v nich stojí rozzúrená Pattie s neznámym chlapcom v pätách.

V hlave sa mi objaví obrázok z prvého dňa - ja rozospatá a ona pripravená znovuobjaviť svoje schopnosti ohľadom skladačiek nahých tiel.

Aj teraz to tak bude?

Harry sa odo mňa ani neodtiahne, iba zmierni tlak, akým na mne leží.

,,Oh, takže Harry nejde podľa pravidiel?" zasmeje sa z tmy neznámy hlas. Alebo známy? Môj mozog sa varí.

Moje telo je v ohni.

Ako mám premýšľať?

Počkať... Glenn! Áno, Glenn. Hm. Teda. Glenn. Doriti!

Ihneď sa od Harryho odtiahnem a zdá sa, že aj jemu to stihlo dôjsť. ,,Čo tu doriti robíš?" osopí sa na Glenna Harry.

Sadnem si a v rýchlosti sa upravím. Ale stavila by som sa, že na hlave mám vrabčie hniezdo.

,,A ty odkedy preťahuješ nováčikov v izbách?" povie arogantne. Konečne vystúpi z tmy a ja zbadám rifľovú bundu a čierne džínsy.

,,Neviem, o čom hovoríš," povie Harry. Je celý červený.

,,Hm, čo takto Andrea? Alebo Hannah? A teraz Zara. Všetky nové, ktoré si efektívne pretiahol," zasmeje sa Glenn.

Počkať. Toto vyzerá na hádku.

A Harry? Vážne každý rok... Ouch. Asi by som sa s ním dnes vyspala. Telo by si robilo, čo by chcelo.

Môj mozog je mimo prevádzky. Jeho obsluhovateľ má dovolenku na dobu neurčitú.

,,A ty? Každú noc s jednou. Ako odpad - využiješ, podľa kvality využívaš a potom odhodíš. Išiel si aj s Pattie. Dve kamarátky - vážne? Podľa toho, čo viem, si išiel aj na Zaru a už aj na Patt-"

Zrazu sa Glenn nahne a jednu Harrymu vrazí. Potom sa bez slova otočí a zmizne.

Posledný pohľad venuje mne - tie sivé oči prezrádzajú starosť, pobavenie a... Uf. Aj túžbu. Lenže akú?

Harry sa zahľadí do zeme a s tichým Ahoj zmizne taktiež na chodbe.

Pattie sa na mňa veľavýznamne pozrie spopod mihalníc. ,,Mám taký pocit, že niečo si mi zatajila."

,,Aj ty," myknem plecami, ,,a je mi to jedno."

Zvrtnem sa a ľahnem si do postele, kde ani nie pred minútou ležala Harry a ja.

Hlúpy Glenn! Musel všetko skaziť?!

Prikryjem sa a zaspím.

>

Hello,

taká nudná kapitolka, no. :D

Ale je dôležitá - pretože sa tam udiala potýčka medzi Harrym a Glennom. So, this is very very dôležité. :)

Taaakže dúfam, že som vás neunudila k smrti a dĺžka snáď vyhovuje (ehm ehm 1000 slov). :D

Love,

- Lolik.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now