Šestnásta

12.2K 670 13
                                    


Glenn

 Naštvane odhodím telefón na druhú stranu izby. Mám si užiť s Tatianou? Bola iba... Jednorázovka!

Ale bola Zare podobná. Veľké pery, guľatá tvár, nízka s dlhými rovnými hnedými vlasmi. Iba oči mala iné. Zatiaľ čo Zara ich mala nádherne zelené, Tatiana ich mala hnedé. Bola pekná.

Ale nie ako Zara.

Privriem oči.

,,Čo sa deje?" nadvihne sa na lakťoch spomínaná.

,,Obleč sa a vypadni," zavrčím nevrlo.

,,Čože?" povie jej piskľavým hlasom.

,,Drž hubu, zober si svoje handry a vypadni!" zazjapem. Prečo pila? Prečo doriti Zara pila?!

Nemôže piť. Potom sa vešia na hockoho, kto o ňu zavadí pohľadom. Ja sám nenamietam, ale, kurva, ostatní ju nebudú mať!

Je iba moja.

A Harryho. A aj toho chlapca na parkovisku...

,,Doriti!" zakričím, keď sa rýchlo zabuchnú dvere a mne dôjde, čo to znamená. Je opitá s tým idiotom.

Bohvie, čo...

Nie. Ja ich nájdem.

Ale najprv jej zavolám. Nezdvíha.

Opakujem to ako mantru ešte trikrát, až napokon sa vzdám a zavolám Tobymu. Je to jeden z nášho spolku alebo gangu. Je to jedno. Hlavné je, že má kontakty. Stačí mu opísať vzhľad a on sa napojí do policajnej databázy.

,,Čau!" zasmeje sa do telefónu Toby.

Stisnem prsty v päsť. Je zhúlený. ,,Toby, potrebujem hneď teraz niekoho nájsť," zavrčím.

Stíchne. Tých pár sekúnd sa mi zdá ako celá večnosť. Doriti, veď ide o moju Zaru!

Moju neskúsenú Zaru, od ktorej sa mám držať ďalej a ktorá ma neuveriteľne stresuje. Kurva.

,,Toby, doriti ozvi sa."

,,Ja - ehm. Už som tu. Fajn, kočky teraz necháte daddymu trošku miesta-" Zavrčím. Aký kokot by si dával prezývku daddy? Jedine Toby.

Ale predstaviť si mňa ako daddyho a Zaru... No... Musím tieto myšlienky potlačiť. Aby som niečo také mohol robiť, musím ju nájsť.

,,Toby!"

,,Drž hubu a povedz mi, ako vyzerá," poučí ma. Mám na jazyku nadávky na jeho osobu, ale dievča v mojej hlave a jej opitý hlas ma donútia ukludniť sa.

,,Muž. Sto deväťdesiat centimetrov, krstné meno Ryan, hnedé vlasy..."

,,Je ich tu pár," odpovie mi Toby.

,,Tak?"

,,Kámo, nebuď tak sprostý, lebo ťa vypnem. Určite nehorí," počujem ho prevrátiť oči.

,,Chcem súvislosť so Zarou-"

,,Tou novou, ktorú sme videli v tvojej prítomnosti? Chlapče, ty si v tom poriadne hlboko-"

,,Tobias!" Vykríknem. Pripadám si ako idiot.

,,Okej. Okej. Ja len, že jeden z nich tu má súvislosť a podľa všetkého je to Zarin bratranec. Pošlem ti jeho fotku, žiarlivec," uchechtne sa a vypne ma.

Nevydržím to a kopnem do steny. Že by bola iba s jej bratrancom...? V každom prípade, musím ju nájsť.

O pár minút mi pípne mmska. Je to on.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now