Tridsiata siedma

11.2K 621 28
                                    


Zara

Ostro sa nadýchnem, môj mozog túto informáciu nevie len tak ľahko vstrebať. Glenn? Milovať? Milovať... Mňa?

Ešte pred mesiacom a dačo mi povedal, že som len ďalšia v poradí, len jednorázovka. A naraz ma miluje.

,,Čo..." začnem, ale musím prestať, pretože slzy sa mi derú z očí. Neviem, či patria šťastiu alebo smútku. Je to mätúce. ,,Zopakuj tú vetu ešte raz, prosím," zašepkám.

Môj hlas zlyháva.

,,Tú, že ťa milujem?" uchechtne sa. Vidím, ako sa mu vrchná pera obtrie o tú spodnú a potom svoje zelené oči uprie na mňa. Zachvejem sa. Som si stopercentne istá, že to nie je tou zimou. ,,Milujem ťa," vysloví tie zázračné dve slová.

Poznáte ten moment, keď sa vám srdce v hrudi rozbúši a vy nedokážete polapiť dych, ale je to také úžasné a príjemné, že sa radšej usmievate a zároveň plačete? Pretože presne takto som sa cítila a tvárila.

,,Glenn... M-Myslíš to vážne?"

Nie. Čakám na ľadovú sprchu. Niečo vo mne by ju doslova prijalo s otvorenou náručou.

,,Myslím. Bože, nikdy som nič nemyslel vážnejšie. Je to oslobujúce... A tak strašne mi vadí, že plačeš a nesmeješ sa. Pretože som to dosral. Kurva, ja na to jebem. Proste odíď, nič sa nestalo. Ži si svoj úžasný život a miluj každého skurvysyna, len nie mňa. Ja-" Doslova sa lámem, keď vidím, ako mu prvá slza spadne na líce.

Neudržím sa. Prvý krát som to ja, kto z nás dvoch niekoho pobozká ako prvý. A je to viac než dobré.

Do úst mi zavanie chuť alkoholu a... Fuj. Všetkého možného, len nie dobrého. Ale mrznem, je mi zima a on mi vyznal lásku. Kašlem nato.

Cítim, ako je zarazený. Ale kto by nebol? Aj ja sama sa seba pýtam, čo to do mňa vošlo.

,,Milujem ťa," zašepkám mu do ucha, keď sa od seba odtiahneme. Nemusím sa naňho pozerať, viem, že sa usmieva od ucha k uchu. Opäť ho pobozkám, o čosi tvrdšie a vášnivejšie.

,,Chcem ťa," zavrčí do bozku, ktorý sa čoraz viac stupňuje. (Starý dobrý Glenn...) Pootvorím pery v nemom úžase a on situáciu okamžite využije. Doslova mi vpláva do úst a pritisne si ma k sebe bližšie.

Ublížil mi.

Vyznal mi lásku.

Milujem ho.

To sú veci, čo sú v mojom mozgu. No zrazu, ani neviem ako, tá prvá myšlienka z môjho mozgu vyletí. Moje telo sa celé napne a zároveň uvoľní. Chcem ťa.

,,Tak ma maj," zašepkám.

Práve som si kúpila vstupenku do pekla. To peklo bude hrozné, horúce a zároveň príjemné. Som blázon.

,,Naozaj?" zažmurká prekvapene.

,,Prečo mám taký pocit, že si vytriezvel?"

,,Prečo? Zara, ja ti nerozumiem..." To ani ja sebe. Nie, keď som v tvojej prítomnosti.

,,Pretože na mol opitý Glenn, ktorého som stretla pri bráne by sa nikdy nepovedal. Zobral by si ma iba tak. Pretože to chce," vysvetlím mu. Mám pravdu.

,,Ale ten opitý Glenn by zároveň nikdy neublížil osobe, ktorú miluje. Nie tebe..."

To je posledná kvapka. Vtedy sa naňho vrhnem a začnem ho bozkávať. Svojimi perami skúmam jemnosť tých jeho, zatiaľ čo on svojimi rukami putuje po mojom tele.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now