Btw, na obrázku máte Harryho. Keby dačo. :)Zara
Utekám za ním.
Bože, ako? Ako mi mohlo napadnúť vyspať sa s ním? Zakuckám sa. Pár sĺz mi vypadne z oka.
Najhoršie na tom je, že má pravdu. Páčilo sa mi to; užívala som si. Ale na druhú stranu... Podviedla som Harryho.
Ihneď sa zastavím.
Nemôžem myslieť na to, že sa to dozvie. Ale zároveň viem, že sa mu nemôžem pozerať do očí a vedieť, že som ho podviedla.
Ako spodina. Ako šľapka.
Stratila som s Glennom panenstvo. A čo z toho? Chrbtom ruky si utriem mokré líce a sadnem si na menšiu lavičku pred internátom.
,,Nie, Zara. To, čo si urobila je neospravedlniteľné. Nemôžeš ho zraniť. Hneď zajtra..." zašepkám pre seba, ale potom sa rozvzlykám.
Nemrzí ma to, čo sa stalo. Vlastne - sama viem, že by som si to zopakovala. A tu nejde o to, prečo. Nie som hlúpa, aby som klamala sama sebe.
Ale už nemôžem.
Postavím sa a pomaly sa dostanem k sebe na izbu. Je prázdna a chladná, presne tak sa cítim. Bude ma nenávidieť?
Och, mlč. Jasné, že ma bude nenávidieť.
Rýchlo zo seba strhnem šaty a rozutekám sa ku sprchám. Až tam dovolím slzám opäť sa prebojovať na povrch. Lenže - v hlave sa mi opäť prehrávajú spomienky nato, ako sa ma dotýkal.
Ako vzdychal. Ako sa mi to páčilo.
Buchnem päsťou do dlaždíc. Hlúpa, hlúpa Zara! Pokrútim hlavou.
Už celá premočená vyjdem zo sprchy a osuším sa. Nechám všetko tak a oblečiem si čo najdlhšie pyžamo. Akoby mohlo zakryť to, čo som urobila.
To asi ťažko.
Prehltnem moje ďalšie návaly stresu a pocitu viny a zababuším sa do perín. Zaspávam s vedomím, že sa mi to páčilo.
Až príliš...
●○●
,,Hello," šťuchne do mňa ľadový prst.
Pritiahnem si k sebe perinu.
,,Dievča, je pol jedenástej," pípne človek a s povzdychom sa vzdá. Opatrne zatrepocem mihalnicami.
Ugrh, to svetlo je príšerné.
,,Prečo ma budíš?" zamračím sa na Pattie spod periny. Zasmeje sa.
,,Vieš, že ja som vždy tá, ktorú treba budiť? Si asi príliš rozbitá, či čo-"
Glenn. Posteľ. Panenstvo. Harry.
,,Panebože," vydýchnem. V očiach ma zaštípe, ale s potešením to ignorujem.
,,Deje sa niečo?" Spýta sa ustarostene Pattie, zatiaľ čo vstávam a rýchlo na seba naťahujem čisté oblečenie. Neodpovedám.
Kefou si rýchlo prejdem cez vlasy. Keď sa pozriem do zrkadla, vyzerám príšerne. Ale mám poslanie - musím sa s Harrym rozísť.
Keď si obúvam topánky, Pattie zachytí moju ruku a venuje mi nahnevaný pohľad. Vyzerá celkom strašidelne.
,,Ehm, mladá dáma. Ešte raz - čo sa stalo?"
Mám jej to povedať? Alebo nie? Je moja, dá sa povedať, najlepšia priateľka. Ale toto... Toto je viac, než by som dokázala uniesť sama. Prikývnem.
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥