Zara
Rozhodným krokom zamierim k Ryanovi. Za ten čas, čo som prišla sem od internátu, začalo poprchávať, až nakoniec lialo.
Akoby so mnou niečo nesúhlasilo.
Takže som k dverám domu prišla zmoknutá ako myš; vlasy sa mi lepili na tvár a oblečenie, premočené oblečenie bolo asi dvakrát také ťažké, ako normálne.
Váhavo sa nahnem a stlačím gombík zazvonenia. Chvíľu tam stojím, zazerám do zeme a vytváram si v hlave svoj prejav. Ahoj, som Zara asi nepomôže.
Dvere sa akoby na povel otvoria a v nich stojí Alex. Celé telo má napnuté a je zamračený, ale ako náhle ma uvidí, usmeje sa a potom sa opäť vráti k mračeniu.
,,Čo sa ti preboha stalo?" vyvalí na mňa. Nesmelo sa naňho usmejem.
,,J-Ja... Povedzme, že trochu viac prší."
Zmätene sa pozrie ja nad moju hlavu a vypúli oči. ,,Máš pravdu," prikývne v mene mojej pravdy a potom odstúpi od dvier. ,,Cesta je voľná."
Pousmejem sa. Správal sa k tebe niekedy Glenn takto galantne? vypľuje moje podvedomie. Odpoveď som dobre poznala. Bola záporná.
,,Uhm, ďakujem. Je tu Ryan?" zvedavo sa poobzerám okolo seba. Vidím, ako Alex zatvára dvere a potom prejde k menšej skrini v rohu.
,,Nie. Nie je. Pred hodinou odišiel, musel ísť... Pracovať. Ale neboj, do večera je späť. Zatiaľ ti budem musieť vystačiť ja, gauč, filmy a hrubé deky," poukáže na naozaj hrubé deky v jeho rukách.
Zrak mi padne na moje zmočené oblečenie. Ťažko si povzdychnem. ,,Mohol by som ti požičať aj nejaké oblečenie, ak chceš."
,,To by bolo fajn," prijmem jeho ponuku. Pomaly prikývne a predo mnou vyjde na poschodie. Ocitneme sa v menšej chodbe, ktorá vedie do piatich miestností. Alex zamieri do tej druhej na ľavo.
,,Nie, že by som ťa tu nechcel, ale... Huh, mám tu bordel. Takže by si-"
,,Mohla ostať na chodbe a počkať. Zvládnem to," skočím mu do reči.
,,Aj tak sa to dá povedať."
Vzápätí zmizne v izbe. Vidím to, ako sa ku mne správa. Predsa len, nie som slepá. A som si vedomá... Že ho tak trochu využívam?
Zhoríš v pekle.
,
,Som tu!" vyhŕkne nadšene. Zvedavo zaostrím na tri kúsky v jeho rukách - dlhé sivé tričko s nápisom Roxxie a šortky, ktoré sú určite Alexove. Vlastne všetko v jeho rukách je Alexove. K tomu tam zbadám aj biely sveter s chumáčikmi.
,,Ďakujem," venujem mu svoj úsmev a zamierim do kúpeľne.
,,Môžeš sa aj osprchovať!" zakričí. Bez odpovede za sebou zamknem. Pustím sa do vyzliekania oblečenia. Keď som nahá, vleziem pod horúci prúd. Voda mi príjemne uvoľní svaly a aj myšlienky.
A ako inak, opäť skončím pri Glennovi. Pri jeho perách, ktoré mal ani nie pred dvoma hodinami na mojich. Na mojom zrýchlenom tepe a elektrickom prúde, ktorý bol medzi nami cítiť.
Moje myšlienky nechám putovať až po tú noc, keď mi vynadal. Vtedy sa mi zdá, že voda ochladla. Prúd vypnem a načiahnem sa za čistým uterákom, ktorým sa utriem dosucha.
Pri zrkadle si ešte rozčešem mokré vlasy, dodatočne sa upravím a do sušičky hodím svoje mokré oblečenie.
Už vychystaná vojdem z kúpeľne a zamierim do obývačky na prízemí. Ako náhle tam vojdem, Alex zo mňa nespustí oči. Rýchlo rukou potľapká po svojom boku na gauči.
Sadnem si tam.
,,Čo si pustíme? Mám pár filmov - horrory, romantiku... Čo je bleh. No, a potom tu sú rozprávky..."
,,Horrory. Jednoznačne tie, milujem horrory," takmer zakričím. Nadšene prikývne. ,,Môj človek, vitaj v klube."
,,Takže, mám tu Sinister jedna aj dva, Paranormal Activity, Ghoul, Annabelle, Jesabelle... Všetky kraviny, čo boli v kinách. Takže?"
,,No... Keďže som nevidela Sinister, mohli by sme si to pustiť," poviem. Prikývne a nahne sa k DVDčku, aby ho zapol.
,,Ok, idem spraviť pukance."
Nevnímam ho. Začiatočné titulky sa začali.
Hlavou mi stále vŕta moja mini pomsta Glennovi, čo ani pomsta nie je. Vďaka nej využijem Alexa. A to mi bude ľúto.
Možno by som mohla prestať myslieť.
Vypustím to z hlavy. O pár minút neskôr si ku mne prisadne Alex s plnými rukami Coly, čipsov a pukancov. S nadšením sa vrhnem na čipsy, on na pukance a obaja sledujeme dej na obrazovke.
Niekedy uprostred filmu cítim, že sa ku mne Alex bližšie posúva. Ignorujem to, myslím si, že si iba chce urobiť pohodlie.
Ale o chvíľu to urobí opäť. A tesnejšie.
Tvárim sa, že som si to nevšimla. Ale on sa posúva stále bližšie a bližšie, až sme na seba doslova nalepení.
Na televízore sa objaví desivá momentka a ja zvriesknem. Cítim, ako sa moje telo automaticky nahne k jeho telu. Chytí ma do náručia. Spokojne sa usmieva.
Akoby som dávala náznaky.
Možno ho niečo zo mňa naozaj využíva?
Začína na mňa padať únava. Postupne, ale tvrdo. O pár minút neskôr vidím obraz rozmazane, scény, ktoré ma majú vystrašiť ani nevnímam.
,,Je ti dobre?" zašepká Alex.
,,Hej... Teda... Nie," vydýchnem, ,,som unavená."
Pozrie sa na mňa tým pokerfacom a vypne DVD. Ďakovne prikývnem. ,,Pôjdem ti pre nejaké deky..." zamumle rýchlo a zmizne.
Možno si len myslím, že niečo odo mňa chce. Niečo viac. Pretože sa chová čisto kamarátsky.
Unavene si položím hlavu na vankúš a vydýchnem. Byť sama v tej obývačke je celkom divné, ale neriešim to. Dokým sa nado mnou nezjaví Alex a neprikryje ma.
Cítim, ako mi oťažejú viečka.
,,Dobrú noc, Zara..." zaželá mi. Ponorím sa do snov.
Opäť som na svojej izbe.
Lenže nie som sama, oproti mne je Glenn. Pozerá sa na mňa neurčito a akoby nepresne, akoby som to nebola ja, či sa pozeral nad mňa.
,,Glenn?" zašepkám. Zľahka sa k nemu nahnem, ale on moju ruku zastaví.
,,Nepribližuj sa ku mne. Nie, keď si s ním..." precedí cez zuby. Zacítim bodanie pri svojom srdci.
,,Ale aj ty si sa bozkával s tým dievčaťom na parkovisku," zasyčím. Cítim však, ako sa mi do očí tlačia slzy. Dá sa v sne aj plakať?
,,Lenže ja som to nerobil s nikým, kto ku mne niečo cíti. A to je rozdiel." Smutne si povzdychne a venuje mi významný pohľad zelených očí.
,,Ale on ku mne naozaj nič necíti," ozvem sa. Usmeje sa.
,,A si si istá?"
Presne v ten moment sa zobudím.
A ucítim Alexove pery na tých mojich, jeho zrýchlený dych a škoricovú vôňu.
Nie som si istá.
Hello,
koľko nebola kapitolka? 3-4 dni? :D
Mrzí ma to, ale nie je čas. Na nič.
Btw, kto je #Zalex? :D Tak tí ma budú milovať, pretože... Alex ide na to! ♥ Avšak #Zalenn ma budú hejtovať.
Ja to vidím. :D
♥,
- Lolik.
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥