Grace↑↑Zara
Sotí ma dnu.
Mierne sa zapotácam a tým pádom stratím rovnováhu; Grace sa iba spokojne usmeje. Čo tu došlaka chce? Chce mi... Ublížiť?
Po chrbte mi prejde mráz pri spomienke na sprchy. Nie, ublížiť mi predsa nemôže! Nemôže byť až tak šialená, nie?
,,Aké milé. Si úplný opak mňa, vieš?" pošepká a pristúpi ku mne, dotkne sa mojich vlasov, ,,hnedé kučeravé vlasy, bledá pokožka... Výrazné pery a veľké oči. Nízka, chudá..." Chodí okolo mňa ako sup. Stojím s rukami pri tele a zamračene sledujem každý jej krok. Čo si myslí, že robí?
,,Čo odo mňa chceš?" spýtam sa jej. Vidím, ako nadhodí poker face a potom sa diabolsky usmeje. Zastaví v chodzi a poobzerá sa naokolo.
,,Keď mi hovoril, že tu nájdem Glenna, netušila som, že bude tu aj jeho... milenka," precedí cez zuby pri pohľade na mňa. Zamrznem. Milenka?
,,Neviem, čo chceš, ale odo mňa to nedostaneš. Takže by si mohla ísť. Odísť.," prejdem k dverám, ale schmatne ma za ruku.
Pozrie sa mi hlboko do očí. ,,Ešte jedna veta o mojom alebo tvojom odchode a nedožiješ sa ďalšej hodiny." Ihneď prestanem.
Moja ľudská stránka, ktorá má ružové okuliare, si myslí, že blufuje. Ale tá strana, ktorá vie o jej fingovanej smrti, vie, že by to urobila. Aj keby nemala dôvod.
,,Čo chceš?" zašepkám.
,,Vlastne nič. Chcela som iba vidieť Glenna... A dotknúť sa ho. Chýba mi, vieš? Ale očividne by ma nechcel, ak zoberieme do úvahy to, že si sa s ním určite v noci vyspala. Vidieť to na tebe. V posteli je úžasný, že?"
Nie. Nenechaj ju vyhrať.
,,Máš pravdu. Ale ty si to ani nepamätáš, keďže si od neho odišla. Fingovala vlastnú smrť, Grace? A potom sa vrátiť a chcieť mi ublížiť? Zato, že si Glenn našiel svoj spôsob ži-"
Očividne nemá dobré sebaovládanie. Vyskočí a rukami zovrie môj krk. Má svaly, dokáže ma sotiť a zároveň nadvihnúť, takže som bez kyslíku.
Kopem a kričím. Ona sa iba smeje.
Cítim, že celá červenám a nedokážem sa nadýchnuť, takže pomaly upadám do bezvedomia. Nato je však príliš chytrá a tak ma iba hodí na zem. Okamžite sa nadýchnem a rozkašlem sa.
,,Ako úbohý pes. Ako úbohá a ničím výnimočná Zara. Ako niekto, kto preberie niekomu frajera a ešte to, kurva, vykričí dotyčnej do tváre!" Stojí nado mnou.
Má pravdu, som úbohá, ale rozhodne patrím ku Glennovi. A ona nie.
Pomaly sa nadvihnem a o pár sekúnd stojím pred ňou. ,,Ty ani nevieš, kto Glenn v skutočnosti je, Grace." Usmejem sa.
Grace sa zamračí a obíde ma. Kráča po Glennovej izbe a všetko si dopodrobna prezerá. Keď je už pred izbou, rozhodnem sa ju zastaviť. Sotím ju.
Nikdy som nemala rada ženské bitky, jednak to nebolo pekné a na druhú stranu, ani sa mi nepáčila predstava škrabancov na tele vďaka umelým nechtom.
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥